Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit kovin seksuaalisesti kiinnostunut jostakusta joka on varattu niin antasko sun omatunto periksi

Vierailija
11.01.2016 |

jos se toinen näyttäs vihreää valoa? Mun mielestä se on lähtökohtasesti sen harteilla joka parisuhteessa on, hallita käytöstään miten hallitsee.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaivaa. Olen suhteessa varatun kanssa ja olen itsekin naimisissa. Suhde ei ole pelkkä seksisuhde, vaan tavallaan parisuhde ilman arkea. Ei tuota mitään vaikeuksia tulla toisen sylistä kotiin eikä vaivaa lainkaan toisen vaimo. Hänellä on oma elämänsä toisaalla ja mulla omani toisaalla, yhteiset hetket on harvinaisia ja antoisia.

Vierailija
42/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on tunnetusti lutkia. Oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun omaatuntoa vaivaa ollenkaan. En ole tunkemassa miehen parisuhteen väliin, enkä edes halua sitä itselleni kokonaan. Kuitenkin haluamme toisiamme seksuaalisesti, ja viihdymme tosi hyvin yhdessä, joten en näe mitään syytä kieltää itseltäni tätä nautintoa silloin tällöin. Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa, kun sitä ei kukaan muu tiedä.

Syövästäkään ei ole haittaa jos siitä ei tiedä.

Jyllää se siellä kuitenkin, on olemassa ja tekee pahaa ja jossain vaiheessa käy huonosti.

Vierailija
44/44 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että se suhteessa elävä osapuoli ON enemmän vastuussa/tekee pahemmin, mutta silti, en henkilökohtaisesti ole mikään ELÄIN, ei ole tarvetta panna jokaista pantavaa. Joten ei mitään ongelmaa unohtaa kiinnostava suhteellinen tyyppi, ja odotella sitä sinkkua...