Jos olisit kovin seksuaalisesti kiinnostunut jostakusta joka on varattu niin antasko sun omatunto periksi
jos se toinen näyttäs vihreää valoa? Mun mielestä se on lähtökohtasesti sen harteilla joka parisuhteessa on, hallita käytöstään miten hallitsee.
Kommentit (44)
Valitettavasti vaikka omatunto ei antaisi periksi, niin olen realisti ja myönnän, että itsehillintä saattaisi pettää, jos olisin sinkku. Jos itse olisin varattu, niin sitten en varmasti (been there, did not do that).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut elävät vapaassa suhteessa sovitusti ja rehellisesti, joten ihan noin ärhäkkäästi ei tarvitsisi olla tuomitsemassa aina ja kaikkea.
Siis mun pointti oli se, että jos sinkkuna kiinnostuisin varatusta niin se ei olisi mun ongelma jos jotain säätöä tulisi, vaan varattu on itse vastuussa siitä mitä tekee. Niin tietenkin voi olla myös vapaita suhteita, mutta ei se muuta mun pointtia. Ei ole sinkun vastuulla ap
Anna kun mä arvaan: sulla ei ole elämässä mitään moraalisia periaatteita, jotka rajottaisivat sinun tekemisiäsi. Syy ja vastuu ovat aina muiden. Koska yolo.
Riippuu täysin tilanteesta, mutta elämä on lyhyt ja joskus kannattaa tehdä mielummin kuin jäädä odottelemaan. Jos varattu on selkeästi kiinnostunut, niin juttelisin hänen kanssaan tilanteesta ja en jättäisi omaa kiinnostustani pimentoon. Hänen parisuhde saattaa olla hyvinkin huonossa jamassa jos hän kerran on vihreää valoa vilautellut niin tästä uudesta tilanteesta saattaa tulla vaikka miten upea suhde. Ei kannata siis liikaa hötkyillä, mutta kannattaa näyttää omat tunteensa selkeästi. Siinä ei voi paljoa hävitä.
Ei mun omaatuntoa vaivaa ollenkaan. En ole tunkemassa miehen parisuhteen väliin, enkä edes halua sitä itselleni kokonaan. Kuitenkin haluamme toisiamme seksuaalisesti, ja viihdymme tosi hyvin yhdessä, joten en näe mitään syytä kieltää itseltäni tätä nautintoa silloin tällöin. Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa, kun sitä ei kukaan muu tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kuin alhainen on nainen joka tietoisesti haluaa kakkoseksi? Hyi olkoon. Yak!
Miksette arvosta itseänne? Seksiä saa varmasti arvokkaamminkin kuin alentumalla kakkoseksi.
Miten niin jäisi kakkoseksi? Siitä olisi hyvä mahdollisuus päästä ykköseksikin, ei kai se toinen vihreää valoa näytä jos hänen suhteensa on täysin kunnossa? :)
Vierailija kirjoitti:
Miksette arvosta itseänne? Seksiä saa varmasti arvokkaamminkin kuin alentumalla kakkoseksi.
Miten niin kakkoseksi? Mä saan siltä just sitä mitä haluankin.
Vierailija kirjoitti:
En halua koko sikaa vaikka makkarasta tykkäänkin.
En, kirkkain silmin väitän etten todellakaan. No poikkeus voisi olla ehkä jos olisin umpihumalassa. Olen vaan päässyt siitäkin harrastuksesta löytämään kultaisen keskitien, enkä vedä jalkoja alta kuin teininä. Silloin saatoin olla holtiton, mutta jotain pitää aina oppia kantapään kautta.
Olen moraalinen eläin.
Ei antaisi moraali eikä omatunto periksi. Olen muutamaan kertaan joutunut tilanteeseen, jossa varattu on kiinnostanut ja "näyttänyt vihreää valoa", tai siis pikemminkin tämä varattu on vangannut, mutta en ole lähtenyt mukaan. Kumpikin mies oli perheellinen, pienten lasten isä. Toinen näytti vielä lastensa kuvia minulle. En ikimaailmassa voisi ottaa tunnolleni sitä, että olisin ollut osallisena rikkomassa toisten perhettä. Tiedän omasta kokemuksesta, että suhteissa tulee välillä huonoja kausia, jolloin ei mene hyvin ja siihen voisi joku kiilata väliin, mutta minä en sellaiseksi kiilaksi ryhdy.
Huvittavia nämä ykkönen ja kakkonen-kommentit.Mikä ykkönen se semmonen on jota petetään? Jos joku on oikeesti miehelle se ainoa oikea ykkönen niin ei se sitä pettämään lähde, sorry nyt vaan.
No enpä keksi suurempaa turn-offia kuin petturimies. Loppuisi se kiinnostus tasan siihen, jos varattu alkaisi vonkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä ykkönen ja kakkonen-kommentit.Mikä ykkönen se semmonen on jota petetään? Jos joku on oikeesti miehelle se ainoa oikea ykkönen niin ei se sitä pettämään lähde, sorry nyt vaan.
Eli sun mielestä syy pettämiseen on siis petetyssä? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...
Kyllä se mun kokemuksen mukaan on yleensä se pettäjä, joka on limanuljaska tai muuten vain täysin hukassa.
En alkaisi varatun kanssa millekään.
Mielestäni on varatun vastuulla pettääkö vai ei. Mutta olen sen verran mukavuudenhaluinen että en haluaisi joutua keskellä sitä paskamyrskyä mikä siitä kuitenkin seuraisi. Jossain vaiheessa asia kiirisi vaimon korviin, ja sitten saisin kuulla haukkuja silmät korvat suut täyteen... Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä syy pettämiseen on siis petetyssä? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...
Kyllä se mun kokemuksen mukaan on yleensä se pettäjä, joka on limanuljaska tai muuten vain täysin hukassa.
Ja lisättäköön, että yleensä täydelle limanuljaskalle tai täysin hukassa olevalle yksilölle ei kukaan ole yksi ja ainoa ykkönen. Siihen tarvitaan terve pää ja selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun omaatuntoa vaivaa ollenkaan. En ole tunkemassa miehen parisuhteen väliin, enkä edes halua sitä itselleni kokonaan. Kuitenkin haluamme toisiamme seksuaalisesti, ja viihdymme tosi hyvin yhdessä, joten en näe mitään syytä kieltää itseltäni tätä nautintoa silloin tällöin. Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa, kun sitä ei kukaan muu tiedä.
Syövästäkään ei ole haittaa jos siitä ei tiedä.
En oikein tiedä, mitä tekisin. Toisaalta tahdon kunnioittaa muiden parisuhteita sen verran, etten sekaannu varattuun. Maailmassa on sinkkuja ties miten paljon, miksei voi nussia niitä? (Olettaen tietysti että kyseessä ei ole avoin suhde, silloinhan siinä ei olisi mitään ongelmaa.)
Mutta toisaalta, miksi ihmeessä mä olisin velvoitettu kieltäytymään seksistä pitääkseni huolen että jonkun parisuhde pysyy kasassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syövästäkään ei ole haittaa jos siitä ei tiedä.
En ymmärrä rinnastustasi.
Selitätkö mitä haittaa satunnaisesta seksistä on, jos kukaan muu ei sitä tiedä kuin asianosaiset?
Vierailija kirjoitti:
jos se toinen näyttäs vihreää valoa? Mun mielestä se on lähtökohtasesti sen harteilla joka parisuhteessa on, hallita käytöstään miten hallitsee.
Kyllä se käytöksen hallitseminen on kummankin vastuulla yhtä lailla ja ei antaisi omatunto periksi. Tuttu tilanne ollut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on sinkkuja ties miten paljon, miksei voi nussia niitä?
Ei niitä enää tässä nelikymppisten porukassa enää niin pilvin pimein pyöri, varsinkaan sellaisia, joista oikeasti tykkää, ja jonka kanssa tietää että seksi sujuu. Ja sinkuissa on sekin huono puoli, että ne helposti alkaa roikkua, ja kuvittelee että tästä syntyy joku parisuhde.
Jos on löytänyt tosi kivan, luotettavan vakipanon, miksei? Jos ei siitä kukaan muu saa koskaan tietää?