Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit kovin seksuaalisesti kiinnostunut jostakusta joka on varattu niin antasko sun omatunto periksi

Vierailija
11.01.2016 |

jos se toinen näyttäs vihreää valoa? Mun mielestä se on lähtökohtasesti sen harteilla joka parisuhteessa on, hallita käytöstään miten hallitsee.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin sinkku, niin ei tuottaisi ongelmia.

Vierailija
2/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi varattuun. Sen lisäksi, että kokisin huonoa omatuntoa, en alentaisi itseäni toimimalla niin. Ja jos se varattu näyttäisi sitä vihreää valoa, niin ei se kyllä mun arvoinen olisikaan (en huolisi ihmistä, joka olisi niin "munaton", että pettäisi puolisoaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin palaa.Elämä on niin lyhyt ja seksi ihanaa ja se että molemmat tuntisi halua/intohimoa toista kohtaan olisi kuitenkin semmoinen sattuma jota en pystyisi vastustaa.Anteeksi moraalittomuuteni mutta jos totta puhutaan.

Vierailija
4/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no nyt on helppo sanoa, että en ryhtyisi kolmanneksi, mutta tosipaikan tullen en varmaankaan pystyisi vastustamaan kiusausta. Varsinkin kun ollaan jo henkisesti oltu hieman rajamailla pidemmän aikaa..

Vierailija
5/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi varattuun. Sen lisäksi, että kokisin huonoa omatuntoa, en alentaisi itseäni toimimalla niin. Ja jos se varattu näyttäisi sitä vihreää valoa, niin ei se kyllä mun arvoinen olisikaan (en huolisi ihmistä, joka olisi niin "munaton", että pettäisi puolisoaan).

En minkään suhteeseen ryhtyisi, mutta voisin nusaista. Pettäjää en halua puolisoksi, mutta pillu kelpaa. Liian ronkelit runkkaa.

Vierailija
6/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos se toinen näyttäs vihreää valoa? Mun mielestä se on lähtökohtasesti sen harteilla joka parisuhteessa on, hallita käytöstään miten hallitsee.

Loistava aloitus.

Vierailija
7/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elävät vapaassa suhteessa sovitusti ja rehellisesti, joten ihan noin ärhäkkäästi ei tarvitsisi olla tuomitsemassa aina ja kaikkea.

Vierailija
8/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin, mutten moiseen pystyisi. Olen huomannut päivittäin haaveilevani seksistä hänen kanssaan. Todella raastavaa.

Vierailija
9/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä molemmat on vastuussa.

Vierailija
10/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut elävät vapaassa suhteessa sovitusti ja rehellisesti, joten ihan noin ärhäkkäästi ei tarvitsisi olla tuomitsemassa aina ja kaikkea.

Siis mun pointti oli se, että jos sinkkuna kiinnostuisin varatusta niin se ei olisi mun ongelma jos jotain säätöä tulisi, vaan varattu on itse vastuussa siitä mitä tekee. Niin tietenkin voi olla myös vapaita suhteita, mutta ei se muuta mun pointtia. Ei ole sinkun vastuulla ap

Vierailija
11/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun pointti oli se, että jos sinkkuna kiinnostuisin varatusta niin se ei olisi mun ongelma jos jotain säätöä tulisi, vaan varattu on itse vastuussa siitä mitä tekee. Niin tietenkin voi olla myös vapaita suhteita, mutta ei se muuta mun pointtia. Ei ole sinkun vastuulla ap

Kyllä se on sunkin ongelma, jos tiedät että toinen on varattu ja silti yrität sen kammeta sänkyyn! Lutka mikä lutka!

Vierailija
12/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ajattelin, että sinkku osapuoli ei ole moraalisesti vastuussa. Sitten kasvoin aikuiseksi.

En ole miten tahansa pilluni vietävissä. Pettäjä itsessään on turn off.

Vierailija
13/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopu sijaa antaa +valonnäyttäjää ja jalan pitäjää aina tarvitaan.

Vierailija
14/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei mun omatunto siinä todennäköisesti soimaisi, ellei nainen olisi joku jonka tunnen, mutta lähtökohtaisesti en ole kovin kiinnostunut mistään "valehtelen vaimolle, että lähden lenkille ja tulenkin sun luo" -jutuista. Minusta tuollainen on vaan niin noloa. Ja kun suurinta osaa varatuista noissa jutuissa kiinnostaa toinen nainen vain seksin takia, enkä itse ole kiinnostunut pelkästä seksisuhteesta. Luulen että tuo jäisi itselleni siihen että toteaisin, että olisipa kiva jos olisit vapaa ja sen jälkeen mies saisi tehdä omat ratkaisunsa jos on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
15/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI todellakaan. En yleensäkään olisi niin kiinnostunut seksuaalisesti kestään joka ei olisi oma puolisoni. Minä rakastelen vain rakkaudesta, en voisi rakastaa jonkun toisen rakasta.

Vierailija
16/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaantuisi varattuun. Vaikka pettäminen on ihan ihmisen omalla vastuulla niin kyllähän se pettämiskaveri vähintäänkin avustaa rikoksesta.

Vierailija
17/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI todellakaan. En yleensäkään olisi niin kiinnostunut seksuaalisesti kestään joka ei olisi oma puolisoni. Minä rakastelen vain rakkaudesta, en voisi rakastaa jonkun toisen rakasta.

Aijaa, sulle ei siis selkeesti ole ikinä käynyt silleen, että oisit sattunut rakastumaan toisen rakkaaseen..

Vierailija
18/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä itse ehdottaisi mitään, eli toinen ei voisi näyttää vihreää valoa. Mutta jos aloite tulisi toiselta osapuolelta, saattaisin suostua. Ja olen yhden ihmisen kanssa suostunutkin. Tapaan äärimmäisen harvoin ketään, joka vaikuttaa samoin. Me harrastettiin kyllä muutaman kerran seksiä vielä senkin jälkeen, kun hän oli eronnut, mutta tiesin, että se jää siihen, koska asumme eri maissa. Kaiholla muistelen.

Vierailija
19/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mä olen nainen. En "toinen nainen". En koskaan alettaisi itseäni tuollaiselle tasolle.

Vierailija
20/44 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää vastapuolen olevan varattu, niin silloinhan ihan yhtälailla osallistuu tämän puolison pettämiseen kuin se pettävä puolisokin. Mikä tässä on epäselvää?