Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua homssusta huolitelluksi naiseksi?

Vierailija
11.01.2016 |

Olen aina ollut sellainen ruma ja huomaamaton homssu, tukka hapsottaa, naama kiiltää, vaatteet ovat vähän mitenkuten sinnepäin,jne. Taustalla masennusta, joka on aiheuttanut sen että mulla on opinnot olleet vuosia kesken ja olen lihonut todella paljon. Aina olen tuntenut alemmuudentunnetta kauniisiin ja laitettuihin tyttöihin verrattuna.

Päätin, että NYT mullakin lähtee muutos käyntiin. Mutta mulla on jo valtavasti meikkejä, kohtuullisen paljon vaatteita (eivät vaan mahdu päälle ylipainon takia), olen yrittänyt satsata hiustenhoitotuotteisiin ja siltikään en saa itsestäni sitä tyylikästä naista esiin. Jotenkin en kai osaa nähdä tarpeeksi sitä kaikkea vaivaa, mitä multa kauneuden eteen vaadittaisiin. Homssuisuudesta on tullut mun elämänasenne ja suojakuori :(

Kadehdin etenkin yhtä entistä kaveriani, joka oli aina viimeisen päälle laitettu ja puunattu, nai ihanan miehen, opiskeli alalle joka oli minunkin unelmani (mt-ongelmat stoppasivat minulta tämän urapolun) ja elää nyt suloista ja menestyvää elämää. Samalla kun itse olen väsynyt yksinäinen vanhapiika. :( Miten mä voisin tästä enää muuttua paremmaksi?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken jo neuvotun lisäksi kannattaa muistaa korostaa omia hyviä puoliaan kiinnittämällä huomio niihin. Mikä kasvoissasi tai vartalossasi on kaunista? Isokokoisenakin sinulla voi olla vartalon rakenteesta riippuen kuitenkin vyötärö tai kauniit sääret. Jos vyötärösi on edelleen selvästi lantiota pienempi, älä hukuta sitä liian isoihin vaatteisiin. Jos sinulla on muuhun kehoon verrattuna hyvät sääret tai käsivarret, käytä hameita (just polven yläosaan koskeva on imarteleva melkein kaikille), kivoja kenkiä, koruja käsissä. Kasvojen kauniita piirteitä kannattaa korostaa meikkaamalla mahdollisimman luonnollisesti ja käyttää piirteisiisi sopivia värejä joko hillitysti luomilla tai huulilla. Kasvoja voi korostaa myös käyttämällä koruja: muista skaala! Jos olet iso, pienet korut ohuissa ketjuissa näyttävät väärän kokoisilta.

Mitä hiuksiisi tulee, ole rehellinen itsellesi. Jos sinulla on paksuhkot, hyväkuntoiset hiukset, pitkät (noin lapaluihin asti) tai puolipitkät hiukset ovat kauniit ihmisen koosta riippumatta. Ohuet ja huonokuntoiset hiukset näyttävät harvoin hyvältä pitkänä, vaikka niitä kuinka laittaisi. Värin kannattaa olla sopiva ihonväriisi (lämmin tai kylmä) eikä liian kaukana omasta väristäsi. Oma värikin voi olla erittäin kaunis, harva nuorena värjäämään aloittanut edes tietää omaa väriään.

Onnea matkaan!

Vierailija
42/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on klassinen leikkaus hiuksiin? Entä mikä huppujuttu hiuksiin?

kysyy toinen masentunut ja kohta rupsahtanutkin

Tämä on se huppujuttu, niitä löytyy erilaisia, eli ensin laitetaan rullat ja sitten kuivataan noin, se kohotus pysyy kauan ja sitä voi pitkittää kuivashampoolla, ns. varakkaat rouvat käy tekemässä ton noin kerran viikossa kampaajalla.

http://www.braun.com/global/hair-care/satin-hair-dryers/satin-hair-hood…

Ja klassinen leikkaus on helpoimmillaan tällainen-

http://1.bp.blogspot.com/-HV5mmFgwH0A/TfQhXj9RVQI/AAAAAAAAAFE/Ktfhnfq8q…

Ton voi helposti leikata itsekin, youtubessa on hyviä tutorial videoita.

Olkoon kuinka klassista, mutta tuo on yksi hirveimmistä hiusmalleista jonka nainen voi itselleen leikata tai leikkauttaa. Tyypillinen malli peruukeisssa, ja vähän vanhemmalla naisella tuo takaa yleensä tantta-lookin.

Mun mielestä tuollainen on yksi parhaista hiusmalleista, ja äänestän itse hirveimmäksi ehdottomasti kyllä ns. kanapersetukkaa sellaisella monivärjäyksellä.

Suomalaiset kyllä kieltämättä pelkää noita klassisia hiuksia, sen takia täällä onkin "pirteitä" moderneja leikkauksia ja melkein kaikki värjää hiuksiaan, hyvältähän se ei näytä, mutta makuja on monia.

Joku sellainen vähän yli olkapäiden kerrostuksella on kans hyvä.

Suomalaiset ainakin täällä av-palstalla tuntuvat myös usein luulevat, että on vain kaksi tyyliä: klassinen tantta ja kananperse, joista toinen otetaan aina esille kun toista kritisoidaan. Mutta kuten sanoit, makuja on monia. Itse en laita päähäni sen enempää tanttaperuukkia kuin kananpersettäkään. Ja muuten, kannattaa avartaa käsitystään pirteistä moderneista hiusmalleista. Saatat vaikka yllättyä positiivisesti.  :)

Toi kananperse on suomen yleisin hiustyyli, sen takia se otetaan esille, ei sen takia, että sua sorretaan.

Laitatko linkkejä niistä pirteistä moderneista hiuksista?

Jotenkin veikkaan, että tulos on tällainen-

http://static.thefrisky.com/uploads/2009/08/25/Race_Track_Hair_main-361…

Ihanan lukutaidotonta. :) Kirjoittaja sanoi että hänellä EI ole kananpersetukkaa. Minäkin suosittelen ottamaan vaikka jonkun muotilehden kätöseen, sieltä löytyy hienoja hiustyylejä jotka eivät edusta kumpaakaan tyyliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on sellaset hamppuhiukset, niin koita käsitellä niitä mahdollisimman vähän. Yleensä riittää pesu pari kertaa viikossa. Hoitoaine on tärkeä, koska pelkkä shampoo saa aikaan räjähtäneen lookin. Hiukset voi kammata märkinä, jos haluaa niistä suorat. Ei mitään suoristusrautoja. Öljyhoitoja voi kokeilla kuiviin hiuksiin, mutta se jo auttaa, kun antaa hiusten rasvoittua rauhassa (silloin voi pitää ponnaria.) Älä värjää, tai jos, niin älä ainakaan vaalenna kusenkeltaiseksi, josta paistaa juurikasvu hetken päästä. Mikään ei ole likaisemman ja homssuisemman näköistä. Toinen ääripää on se korpin musta, josta pilkottaa pian vaaleat hiukset ja näyttää kaljulta.

Vierailija
44/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on klassinen leikkaus hiuksiin? Entä mikä huppujuttu hiuksiin?

kysyy toinen masentunut ja kohta rupsahtanutkin

Tämä on se huppujuttu, niitä löytyy erilaisia, eli ensin laitetaan rullat ja sitten kuivataan noin, se kohotus pysyy kauan ja sitä voi pitkittää kuivashampoolla, ns. varakkaat rouvat käy tekemässä ton noin kerran viikossa kampaajalla.

http://www.braun.com/global/hair-care/satin-hair-dryers/satin-hair-hood…

Ja klassinen leikkaus on helpoimmillaan tällainen-

http://1.bp.blogspot.com/-HV5mmFgwH0A/TfQhXj9RVQI/AAAAAAAAAFE/Ktfhnfq8q…

Ton voi helposti leikata itsekin, youtubessa on hyviä tutorial videoita.

Olkoon kuinka klassista, mutta tuo on yksi hirveimmistä hiusmalleista jonka nainen voi itselleen leikata tai leikkauttaa. Tyypillinen malli peruukeisssa, ja vähän vanhemmalla naisella tuo takaa yleensä tantta-lookin.

Mun mielestä tuollainen on yksi parhaista hiusmalleista, ja äänestän itse hirveimmäksi ehdottomasti kyllä ns. kanapersetukkaa sellaisella monivärjäyksellä.

Suomalaiset kyllä kieltämättä pelkää noita klassisia hiuksia, sen takia täällä onkin "pirteitä" moderneja leikkauksia ja melkein kaikki värjää hiuksiaan, hyvältähän se ei näytä, mutta makuja on monia.

Joku sellainen vähän yli olkapäiden kerrostuksella on kans hyvä.

Suomalaiset ainakin täällä av-palstalla tuntuvat myös usein luulevat, että on vain kaksi tyyliä: klassinen tantta ja kananperse, joista toinen otetaan aina esille kun toista kritisoidaan. Mutta kuten sanoit, makuja on monia. Itse en laita päähäni sen enempää tanttaperuukkia kuin kananpersettäkään. Ja muuten, kannattaa avartaa käsitystään pirteistä moderneista hiusmalleista. Saatat vaikka yllättyä positiivisesti.  :)

Toi kananperse on suomen yleisin hiustyyli, sen takia se otetaan esille, ei sen takia, että sua sorretaan.

Laitatko linkkejä niistä pirteistä moderneista hiuksista?

Jotenkin veikkaan, että tulos on tällainen-

http://static.thefrisky.com/uploads/2009/08/25/Race_Track_Hair_main-361…

Voi sua. Kävikö kampaajalla vahinko, vai miksi aihe on niin herkkä? :)

Vierailija
45/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ryhdikäs takki tekee paljon. Alla voi olla melkein mitä vain, mutta heti näyttää skarpimmalta, jos takki on siisti.

Olin jo alkanut pelata hevonpaskabingoa "ryhdikäs"-sanalla ja odotellutkin, milloin tulee ensimmäinen "skarppi".

Vierailija
46/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hyvä, ammattitaitoinen kampaaja

2. Kevyt meikki ja hoidettu iho (oma ihotyyppi huomioon ottaen, kuorinta+naamio)

3. Omalle kropalle sopivat vaatteet+ tyyli (värit, mallit)

Kannattaa varata aika meikkineuvontaan, jos itse on epävarma. Ainakin make up storessa saa opastusta ja aika monessa paikassa nykyään. Kannattaa myös kysellä stailistin apua vaatekaupoissa, koska yleensä ammattilainen osaa opastaa väreissä ja uusissa malleissa. Ainakin Vilassa, Vero Modassa, Your Facessa ja Aleksi 13 on tällaista saatavana.

T. Myyjä

Vierailija
47/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vilassa, vero modassa tai your facessa tarpeeksi isoja kokoja ap:lle?

Vierailija
48/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ryhdikäs takki tekee paljon. Alla voi olla melkein mitä vain, mutta heti näyttää skarpimmalta, jos takki on siisti.

Kunhan se ei ole musta, kuten joku tuolla ehdotti.

Musta on liian raju väri useimmille, etenkin jos ei ole vimpan päälle hyvänvärinen iho. Kalpea näyttää entistä kalpeammalta, läiskänaama vain korostuu. Joku hyvä, murrettu väri, niin takki on pelastaa paljon.

En voi liikaa korostaa sitä, että vaikka mitä sanotaan, niin oikeasti tunnettu merkki takissa (Boss jne.) tekee ihan eri vaikutuksen. Sama koskee laukkua.

Tämän on tärkein: Hanki oikea merkkilaukku. Esim. Zalandon alessa on kohtuuhintaan juuri nyt. OIkeasti. Satsaa ja ihastut merkkilaukun vaikutukseen niin, että motivoidut skarppaamaan kaikilla muillakin osa-alueille. Se taika vain tapahtuu! Suosittelen!

Meikkaa, joka aamu! Erityisen tärkeää on puuteri, joka vie kiillot naamasta. Älä leikkaa lyhyttä tukkaa, joka saa ikäisesi, ylipainoisen naisen näyttämään puoliksi mieheltä. Sen sijaan käytä jotain ainetta, joka pitää hiukset kasassa, ts. eivät hapsota. Hapsohiukset ovat harmeista pienin. JOs kaikki muu on ok, niin tukka ei ole niin tärkeä.

Vierailija
49/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vilassa, vero modassa tai your facessa tarpeeksi isoja kokoja ap:lle?

Mitä kokoa ap käyttää?  Your facessa  ja Aleksilla on 46 asti. Vilassa ja Vero Modassa xl asti.

T. se myyjä;)

Vierailija
50/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosiaan pidän tärkeänä hyvän kampaajan löytämisen, joka näkee mikä asiakkaalle sopii. Ainut hiusmalli ei ole todellakaan se kananperse (mikä ei sovi kenellekään), vaan esim. joku puolipitkäkin voi olla kiva ja monipuolinen malli. Tosi pitkä taas sopii harvalle ja on aika usein epäsiisti.

T. myyjä

Vierailija
51/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, kiitos aloituksesta, ap!

Mutta voi hieho miten paljon aikaa hyvin huolitelluilla ihmisillä täytyy siihen hommaan mennä. Ja rahaa! Ei se varmaan sitten niin tunnu, kun siihen on tottunut ja vähän väliä asiaa huomioi, mutta näin lähes nollasta lähtiessä... Kun itse miettii että jaksaisko tänäkin vuonna sheivata sääret, ja sitten tajuaa että oikeastaan pitäisi päivittäin jostain kohti olla raakkaamassa. Tai vaikka nuo kädet, pitäisi opetella laittamaan kynsilakkaa joo ja muistaa se rasvaus, mutta sen lisäksi pitäisi tajuta panna kumihanskat käteen kun rupeaa kylppärin pesuun tai mustikanpoimintaan.

No joo, tämä nyt on tätä valitusta, kun arkikaunistautumisaste on ollut sitä että käy joskus suihkussa ja avaa joskus sen ponnarin ja harjaa hiukset, ja putsaa silmälasit ennen kuin lähtee kotoa. Mutta I feel for you, ap! Yritetään yhdessä.

Oon ite nyt kuopuksen syntymän myötä laihtunut, edelleen ylipainoinen mutta kuitenkin 10-15 kg kevyempi kuin pahimmillani. Sitä myötä ja varmaan ikäsyistäkin ulkonäön ehostus on alkanut kiinnostaa. Mulla on ihan ok tuollainen juhlalookki, kovalla työllä saan itseni ihan jees kuntoon hetkellisesti, mutta tämä arkipäivä, huh huh. Suurin syy varmaan on, etten kiinnitä ulkonäköön huomiota, saatan joo katsoa kotona peilistä miltä näyttää ja vähän jotain ponnaria väkertää, mutta en oikein ikinä tsekkaile ja fiksaile mitään hiuksia tai meikkiä tai huivia enää sitten päivän mittaan. Lasten kanssa vielä kaatuilee päälle sitä sun tätä ja niin pois päin...

Mutta tässä ketjussa on tullut paljon sellaisia vinkkejä, jotka auttaisi ilman että täytyy jatkuvasti asiaan keskittyä. Jos aloittaisi sellaisista, se ehkä kannustaisi. Ja totuttelisi pikkuhiljaa kiinnittämään ulkonäköön pikkaisen enemmän huomiota päivän mittaan. Tuskin minusta ikinä HUOLITELTUA tulee, mutta jos nyt edes asiallinen.

Vierailija
52/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina laitettu ja huoliteltu. On täysin huuhaata, että ilman aikaa ja vaivaa tavallisen näköinen nainen voisi olla huoliteltu ja laitettu. Tottakai jos olet päälle 20, sulla on hyvä iho, kauniit paksut hiukset niin mikäs siinä. Me muut tarvitaan siihen aikaa, taitoa ja tuotteita, vaikka sen asian miten vääntäisi.

Älä missään missään nimessä leikkaa ITSE hiuksia. Herranjumala, siinä ei todellakaan saada siistiä tulosta. Bob eli polkka on kampaajallein vaikea saada juuri oikean pituiseksi ja tasaiseksi niin itse siitä ei tule YHTÄÄN mitään. Polkka vaatii sitten joka aamuisen pesun, föönausen ja suoristusraudalla siloituksen ja muotoilun. Suosittelen myös kevyttä tupeerausta - näin itse tein, kun pidin polkkaa. 

Nyt käytän Halo pidennystä, joka on todella helppo, nopea ja näyttävä. Aamulla saan hiukset laitettua n. 30 minuutissa (pesu, hoito, muotoilutuotteet, föönaus, muotoilu ja pidennyksen laitto). Tätä ei erota omista ohuista hiuksistani ollenkaan, sillä pidän tarkoituksellani hiusteni latvat leikkaamattomina, jolloin oma hius uppoaa tähän täydellisesti. 

tee hiusteni kanssa, miten parhaaksi näet, mutta käy kampaajalla niin saat niihin siisitn värin.

Meikki sitten. Itse rakastan meikata, joten teen kunnon meikin joka aamu. Laitan meikkivoiteen, peiteväriä sekä korostevoiteen. Sitten lisään varjosteen ja puuterin. Tämän jälkeen lisään puuterimaista varjostusta hieman terävöittämään sekä poskipuna ja korostepuuteri. Siistit kulmat ovat tärkeät. Sitten teen silmä ja huulimeikin. Tutustu you tubessa meikkitutoriaaleihin. Valitettavasti sielläkin löytyy paljon huonoa, mutta sen niminen henkilö, kuin Tati on hyvä. 

En neuvo pukeutumisen suhteen, koska meikki ja hiukset ovat ammattini ja en koe, että muissa asioissa minulla on yhtä vahva ammattitaito.

Vierailija
53/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorista hiukset.

Tää on hyvä vinkki ja tekee heti huolitellut hiukset. Mutta noi hyvät raudat maksaa tosi paljon, esim. cloud nine. Sen raudan pitää olla säädettävä.

Hiuksista yleensä huomaa sen miten huoliteltu on ja suomalaisten vähän sellaisen homssuisen vaikutelman takana on melkein aina hiukset, joita ei ole laitettu. 

Toinen juttu on keltaiset hampaat, niihin vinkkinä, että hammastahnaan sekoitettu aktiivihiili valkaisee luonnollisesti hampaat, ulkomailta saa tahnoja, joissa se on jo mukana.

Itselläni on todella ohuet ja liukkaat hiukset. Vaikka ne on miten leikattu hyvin ja pöyhitty muotoilutuotteiden kanssa aamulla, niin tukka on viimeistään iltapäivällä lässähtänyt liru. Asiaa pahentaa vielä, jos ulkona on kostea keli. Olen harkinnut hillityn hiustuuhennuksen (EI siis pidennyksen) laittoa. Mitenkä te muut ohuttukkaiset saatte päänne näyttämään hyvältä?

Vierailija
54/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorista hiukset.

Tää on hyvä vinkki ja tekee heti huolitellut hiukset. Mutta noi hyvät raudat maksaa tosi paljon, esim. cloud nine. Sen raudan pitää olla säädettävä.

Hiuksista yleensä huomaa sen miten huoliteltu on ja suomalaisten vähän sellaisen homssuisen vaikutelman takana on melkein aina hiukset, joita ei ole laitettu. 

Toinen juttu on keltaiset hampaat, niihin vinkkinä, että hammastahnaan sekoitettu aktiivihiili valkaisee luonnollisesti hampaat, ulkomailta saa tahnoja, joissa se on jo mukana.

Itselläni on todella ohuet ja liukkaat hiukset. Vaikka ne on miten leikattu hyvin ja pöyhitty muotoilutuotteiden kanssa aamulla, niin tukka on viimeistään iltapäivällä lässähtänyt liru. Asiaa pahentaa vielä, jos ulkona on kostea keli. Olen harkinnut hillityn hiustuuhennuksen (EI siis pidennyksen) laittoa. Mitenkä te muut ohuttukkaiset saatte päänne näyttämään hyvältä?

Lisäkkeillä. Itselläni on superohuet hiukset. Nyt pidän kunnon lisäkettä ja kun sen osaa laittaa, se ei todellakaan erotu (käytän Haloa). Polkkaan kannattaa sivuille lisätä pari teippiä. Ei se superohuesta vaan saa tuotteillakaan paksua, ei ne mitään ihmeaineita ole.

Vierailija
55/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin myös lösähtänyt kahden lapsen jälkeen kun en saanut raskauskiloja pois ja kaapissa oli vain ne pienet vaatteet ja niiden lisäksi joitain kirppariltä löytyneitä vaatteita jotka ostin vain siksi että mahtuivat päälle.

Ihailin niitä jotka ylipainostaan huolimatta näytti hyviltä ja itsevarmoilta. Minun itsetunto kun perustui ainoastaan hoikkuuteen, eli se katosi täysin lihomisen myötä.

Ensimmäinen askel oli se että menin sinne kampaajalle ja leikkasin luirut latvat pois eli sain pitkän polkan. Lisäksi laitettiin vaaleita raitoja virkistämään hiuksia ja niistä tuli ihanat! Se jo yksistään riitti piristämään mieltä =) Sitten ostin todella hyvän muotoiluraudan joka oli kallis mutta kerran se vaan kirpaisi! Ihania hiuksia on mukava laittaa ja suoristan niitä lähes päivittäin. Joskus kiharran. Tämä kampaus on helppo kun ei tarvitse kuin pari kertaa vuodessa käydä kampaajalla. Hiukset on siis raidoitettu lähelle omaa väriä.

Kaikki lähti siis hiuksista. Nykyään meikkaan joka päivä. Tärkein on hyvä meikkipohja joita saa edullisestikin, oikean sävyinen huulikiilto rajauksineen, hyvä kulmaväri ja ripsari.

Pikkuhiljaa olen uusinut vaatekaappia. Ensihankinnat oli pitkä, tummansininen untuvatakki ja saman sävyinen välikausitakki. Kiva pipo ja huivi, sekä kengät.

Kaikki pienet olen karsinut pois ja myynyt kirppiksellä.

Nykyäänkin käyn kirpparilla mutta ostan vain itselleni sopivaa ja hyväkuntoista. Viimeksi ostin neulemekon jota kaikki ovat kehuneet ja kysyneet että mistä tuo on ostettu =D Voin myös maksaa kirpparilla vähän enemmän jos löydän sopivan.

Nykyään käytän myös koruja.

Vielä on vaatekaapissa parantamisen varaa mutta nyt aloitin oikeasti, vuosien jälkeen elämäntaparemontin ja toivon että kilojakin hieman tippuisi, joten näillä nyt mennään mitä kaapista löytyy.

Tsemppiä muutokseen! Pikkuhiljaa, yksi asia kerrallaan. Ota vaikka tavoitteeksi että joka kuukausi yksi juttu itselle. Vaikka yksi uusi vaate! Ja tuota rahaa kun ei ole koskaan liikaa, niin vinkkinä että lidlistä saa oikeasti kivannäköisiä ja hyvälaatuisia vaatteita todella edullisesti! Varsinkin ohuet neuleet on olleet laadukkaita! Ja kokoja riittää myös meille isomman kokoisille ;)

Vierailija
56/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorista hiukset.

Lisäkkeillä. Itselläni on superohuet hiukset. Nyt pidän kunnon lisäkettä ja kun sen osaa laittaa, se ei todellakaan erotu (käytän Haloa). Polkkaan kannattaa sivuille lisätä pari teippiä. Ei se superohuesta vaan saa tuotteillakaan paksua, ei ne mitään ihmeaineita ole.

Millainen on halo-pidennys? Onko yhtään samanlainen kuin klipsipidennys?

Vierailija
57/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, paras meikkivoide on L'oeralin Infallible. EI halvin, mutta hakkaa mennentullen kalliimmatkin merkit t. Meikkaaja

Vierailija
58/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologille ihonpuhdistukseen ja saamaan neuvoja oikeisiin tuotteisiin. Oma ihoni näytti epätasaiselta ja elottomalta, vaikka tein sille mitä... Kävin lopulta kosmetologilla puhdistuttamassa ja kuorituttamassa ihoni ja olen pystynyt olemaan jopa ilman meikkiä sen jälkeen. Sain myös ohjeet ostaa oikeanlaisia ihotuotteita.

Huonolla iholla ei meikki näytä hyvältä ja tasaiselta. Hyvälle iholle riittää kevyt tasoitus ja korostus. Paksu pakkeli ei imartele ketään varsinkaan päivänvalossa.

Vierailija
59/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitoon pitää vain kehittää rutiinit niin se tulee tehtyä. Esim. nyt talvella aina suihkun jälkeen koko vartalon rasvaus nopeasti imeytyvällä voiteella, kulmien tsekkaus illalla meikinpoiston yhteydessä, käsien rasvaus nukkumaan mennessä, kasvonaamio telkkariohjelman ajaksi ja samalla kynsien huolto jne. Ainakin tällaisella äiti-ihmisellä on jatkuva multitasking menossa.

Vierailija
60/71 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan lähennellä neljääkymppiä ja koska aamuisin ei enää ole lapsen takia niin paljon aikaa itseni tälläämiseen sitten kun taas palaan työelämään, niin olen miettinyt että kävisin laitattamassa itselleni kestopigmentoinnit kulmiin (omat nuorena lähes pois nypityt joten vaativat aikamoisen työn että olisivat nätit) sekä huuliin, jollain luonnollisella, murretulla sävyllä.  Lisäksi ripsiin kestovärjäys (ovat pitkät ja paksut luonnostaan mutta vähän hailakan väriset kärjistä.

Näin ei tarvitsisi aamuisin muuta kun taivuttaa ripset ja tasoittaa ihonväriä + ehkä vähän poskipunaa tai varjostusta/valokynää. Jos aikaa olisi muutama minsa enemmän niin ripsari + huulikiilto. Selviäisin max 10 minuutissa ja olisin ihan siistin näköinen, ainakin nykyiseen verrattuna. Myös hampaiden valkaisua voisin harkita. Olen myös ihastunut geelikynsiin ombre-ranskiksella, mutta pituus aika lyhyt. En todellakaan jaksa ja ehdi lakkailla omia kynsiä, ovat niin hauraat ja katkeilevat muutenkin. Kädet ei tarvitsisi muuta huomiota kuin rasvausta kynsihuoltojen välillä, siitä ilosta voin sen 50e maksaa.

Hiukset on mullakin ohuet ja puolipitkät tällä hetkellä. Kietaisen ne yleensä solmunutturalle tai kohotan ja taivutan suoristusraudalla. Laittamattomana liiskautuvat päätä myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän