Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28v neitsyt ja raskaana. Kysymyksiä?

Vierailija
11.01.2016 |

Vähän taustatietoa: En ole koskaan seurustellut tai harrastanut yhden illan juttuja. Olen pullukka ja ruma, vaikka kaverit muuta väittävätkin ja yrittivät vielä muutama vuosi sitten järjestää minulle treffejä. Lapsia olen halunnut aina, vaikka oma lapsuuteni oli vähän huono. Oma äitini oli käytännössä yh, koska "isäni" (lainausmerkit koska isä yleensä tekee muutakin kuin laittaa lapsen alulle) ei ole tehnyt mitään perheensä eteen. Asun nykyisin taas sisarusteni ja äitini kanssa samalla paikkakunnalla, minulla on vakituinen työ ja omistusasunto.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän mikää neitsyt oo jos oot raskaanaa? :'D :'D

Vai onko jotain muitakin tapoja hankkiutua pakauksi?

Keinohedelmöitykseen on useita tapoja. Ystäväpariskuntani (molemmat naisia) hankkivat lapsensa "muumimukimenetelmällä" (googleta jos et tiedä mikä se on), minun lapseni sai alkunsa ihan klinikalla. Seksiä en ole koskaan harrastanut, olen liian epäsosiaalinen iskemään miehiä. T: ap

Ei naisen tarvitse miehiä iskeä, tulet vain johonkin miesten saataville.

Mies

Vierailija
22/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea, jaksamista ja iloa sinulle tulevaisuuteen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jo vähän tätä aloitusta, mutta sinähän vaikutat tehneen ihan tietoisesti elämästäsi sellaista, jollaiseksi sen haluat muuttuvan. Hyvä!

Kysymys: oletko suunnitellut vanhemmuuden jakamista jonkun kanssa? Äidin, siskon tms. En tarkoita, että  pitäisi asua jonkun kanssa yhdessä vaan onko sinulla tavallaan joku varavanhempi?

terv. yllärivauvan äiti, ei isää kuvioissa (tai ei se mikään vauva enää ole)

Kiitos ihanasta viestistä! Kyllä, olen jo vuosia suunnitellut tätä ja järjestänyt elämäni mahdollisimman hyväksi lapsia ajatellen. Opiskelin pk-seudulla, mutta palasin kotikaupunkiini, koska äitini ja siskoni asuvat siellä. Asun vain puolen kilometrin päässä vanhimmasta siskostani, jolla on itsellään jo kouluikäisiä lapsia. Kaikki ovat luvanneet auttaa lastenhoidossa ja taloudellisestikin, jos tarve vaatii. Varsinaista varavanhemmuutta emme ole sopineet, mutta vanhin siskoni ja äitini ovat olleet kiinteästi mukana "vauvaprojektissani" sen alusta asti. T: ap

Vierailija
24/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki, huolehdi kunnostasi raskauden aikana, koska yh.na tulee olemaan rankkaa ja kiireistä. Valvomiset väsyttävät ja vauva tarvitsee paljon huomiota.

Pitäisi kyllä alkaa liikkua enemmän ja syödä vielä terveellisemmin. Aiemmin olin todellinen sohvaperuna ja roskaruualla elävä possu, nyt vauvan odotuksen myötä on jotenkin parempi motivaatio itsestä huolehtimiseen, kun olen vastuussa myös toisesta elämästä. T: ap

Vierailija
25/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinohedelmöitykseen on useita tapoja. Ystäväpariskuntani (molemmat naisia) hankkivat lapsensa "muumimukimenetelmällä" (googleta jos et tiedä mikä se on), minun lapseni sai alkunsa ihan klinikalla. Seksiä en ole koskaan harrastanut, olen liian epäsosiaalinen iskemään miehiä. T: ap

Mies

Harkitsin opiskeluaikoina sitä, että olisin hankkinut lapsen kenen tahansa keski-ikäisen limaisen baariäijän kanssa. He kun ovat ainoita miehiä, jotka minua ovat koskaan lähestyneet... En koskaan uskaltanut lähteä heidän mukaansa. Parisuhteeseen en huolisi sellaisia, joten eikös se nyt ole "sama asia", että lapseni sai alkunsa klinikalla eikä baaripanosta?

Vierailija
26/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Harkitsin opiskeluaikoina sitä, että olisin hankkinut lapsen kenen tahansa keski-ikäisen limaisen baariäijän kanssa. He kun ovat ainoita miehiä, jotka minua ovat koskaan lähestyneet... En koskaan uskaltanut lähteä heidän mukaansa. Parisuhteeseen en huolisi sellaisia, joten eikös se nyt ole "sama asia", että lapseni sai alkunsa klinikalla eikä baaripanosta?

T: ap siis tämä.

Vierailija
27/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea, jaksamista ja iloa sinulle tulevaisuuteen! :)

Kiitos paljon! T: ap

Vierailija
28/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi Neitsyt Mariasta..

Vierailija
29/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka kallista tuo oli? Tuhansia? Kymmeniä tuhansia?

Vierailija
30/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja lapsen nimi on J.....

Vierailija
31/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka kallista tuo oli? Tuhansia? Kymmeniä tuhansia?

En ole ap, mutta meidän muksujen kohdalla puhuttiin tuhansista. Esikoinen oli "kalliimpi" kuin kuopus, koska silloin onnisti 4. kerralla ja kuopus heti ensi yrittämällä.

Vierailija
32/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko minä tulevaisuudessa?? Kuulostaa niin tutulta se, ettei kukaan edes ok:n näköinen mies kiinnostu... Vain ne ällöt ja haisevat 55v juopot lähestyvät baarissa. Itse olen meikki naamassa ihan ok:n näköinen, mutta toki liian läski.

Ikää nyt 24v, joten jos nyt ei ihmeitä tapahdu, voisin kuvitella hankkivani lapsen yksin. Haluan lapset nuorena, mutta ensin opiskelut ja työura alkuun. Siksi joku 27-28v olisi hyvä ikä esikoiselle. Jos olisi mies, haluaisin lapsia vaikka heti. Kahdestaan kun pärjää taloudellisesti, vaikka toinen vielä opiskelisi.

Vierailija
33/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin sosiaalisesti kyvytön ettei kykene hankkimaan edes lapselleen siittäjää, niin pitäis kyllä vaan uskoa että luonnonvalinta on fiksu systeemi ja antaa olla...

Vierailija
34/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin sosiaalisesti kyvytön ettei kykene hankkimaan edes lapselleen siittäjää, niin pitäis kyllä vaan uskoa että luonnonvalinta on fiksu systeemi ja antaa olla...

Hankkimista se keinohedelmöityskin on!