Rodos, Kypros vai Mallorca
Hei vinkatkaapa mikä olisi hyvä lomakohde. Otsikossa vaihtoehdot, joita lähinnä mietitty. Saa ehdottaa muutakin! En ole ikinä käynyt siis missään. :D Ja tästä syystä pakettimatka aiotaan varata. Mikä paras matkanjärjestäjä? Mukaan lähtee lapset 7 ja 8v.
Kommentit (25)
Menorcalle on nyt tullut paljon kannatusta. Mitä kohteita ja hotelleja siellä olette hyväksi havainneet? :) Club menorcan joku jo mainitsikin.
Vierailija kirjoitti:
Menorcalle on nyt tullut paljon kannatusta. Mitä kohteita ja hotelleja siellä olette hyväksi havainneet? :) Club menorcan joku jo mainitsikin.
Itse olin viime kesänä Tamariscos-hotellissa Cala'n Boschissa. Meri on ihan vieressä ja n. 5min kävelymatkan päässä on satama, jossa on paljon ravintoloita ja muutamia kauppoja. Itse hotelli oli siisti ja huoneet tilavia ja lisäksi siellä on kaksi uima-allasta. Menorca on tosi kaunis paikka, suosittelen!
Ajankohdasta riippuen niin Rodos tai Mallorca. Alkukesästä/kevät rodos. Muutoin mallorca. Ja nimenomaan Alcudia. Ihana paikka. Monta hyvää ruokapaikkaa, kahvilaa, ranta yms. Mallorcalla olimme viime syksynä ekaa mut ei vikaa kertaa. Ja meni muutama päivä et havahduimme siihen et jotain puuttuu. Joku asia häiritsi melkein. Ei nimittäin ollut sitä musan jytkettä.
Rodoksella on paljon aktiviteetteja ja nähtävää, esim. Falirakissa on hieno vesipuisto, Lindos ja Rodoksen vanha kaupunki ovat myös nättejä paikkoja. Uskon että lapset viihtyisi siellä tosi hyvin. Suosittelen myös miettimään Menorcaa jos ette halua ihan suurimpiin turistirysiin.