Kysymys naisille ratsastamisesta
Siis kummin päin? Naama miehen naamaa kohti vai perse miehen naamaan päin?
Kommentit (7)
Jos oon selin mieheeni niin sattuu, meillä siis vain kasvokkain. En itse laukea siinä mutta mies kylläkin nopsaan.
Rinnat minuunpäin että niitä voi samalla puristella.M50+.
Pylly mieheen päin ja sen verran eteenpäin nojaten että mies varmasti näkee kun kalu menee sisään minuun. Hommaan kuuluu se että mies selostaa näkemäänsä sopivin sanakääntein.
Ratsuri
Vierailija kirjoitti:
Pylly mieheen päin ja sen verran eteenpäin nojaten että mies varmasti näkee kun kalu menee sisään minuun. Hommaan kuuluu se että mies selostaa näkemäänsä sopivin sanakääntein.
Ratsuri
Juuri näin, mutta ei miehen välttämättä tarvitse selostaa kunhan varmistan että hän näkee ja katselee myös.
Ratsuri 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsuri
Juuri näin, mutta ei miehen välttämättä tarvitse selostaa kunhan varmistan että hän näkee ja katselee myös.
Ratsuri 2
Kyllä, mutta ei tarvitse selostaa.
Ratsuri 3.
Meillä rouva on mieluummin tissit minuun päin, kulli kuulemma osuu juuri oikeaan paikkaan silloin. Ja mukavaahan se on samalla suudella rintoja. Toisinpäin on taas mahtavaa vaihtelua, kun katselee persettä.
t. m-50
Reverse cowgirl onnistuu meillä vain minuutin, joten sitä vain vasta sen jälkeen kun olen saanut. Ja varmimmin saan cowgirlissä eli sitä miltei joka kerta jossain osiossa rakastelua.
N33D