Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monta vuotta juonut 3-4 litraa vettä päivässä

Vierailija
11.01.2016 |

Milloin mun tummat silmänaluset lähtee pois, rypyt oikenee ja iho muuttuu paremmaksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin mun tummat silmänaluset lähtee pois, rypyt oikenee ja iho muuttuu paremmaksi?

Arkussa ainakin nuo kaksi ensimmäistä.

Siellä rypyt oikenee.

Vierailija
2/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on perinnöllinen taipumus tummiin silmänalusiin.

PS. 4 litraa on liikaa, itsellä on virtsatiekiviä ja lääkäri sanoi että siltikään ei pidä juoda 3 litraa enempää, menee elektrolyytit sekaisin, kuten syömishäiriöisillä on, ja sydän pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. 4 litraa on liikaa, itsellä on virtsatiekiviä ja lääkäri sanoi että siltikään ei pidä juoda 3 litraa enempää, menee elektrolyytit sekaisin, kuten syömishäiriöisillä on, ja sydän pettää.

Mulle taas lääkäri sanoi, että neljä litraa on tarpeeksi, kolme on himpun verran liian vähän?

Vierailija
4/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole kysynyt lääkäriltä ollenkaan! Juon vettä kun janottaa. Hirveen kätevää.

Vierailija
5/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan kunnon hikiliikuntaa, että johan mä kuolisin janoon jos ei saisi juoda sitä ekstralitraa treenipäivinä.

Ap

Vierailija
6/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän tiedä missä kunnossa nuo asiat olisivat nyt, jollet olisi juonut vuosia paljon vettä. ;)

Vierailija
7/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee vain sillon jos ei syö vaan skippaa ne kaikki ateriat vedellä, kuten syömishäiriöiset tekee aika usein.

Vierailija
8/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkussa ainakin nuo kaksi ensimmäistä.

Siellä rypyt oikenee.

Lohduttavaa :D

Ap

Vierailija
9/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole kysynyt lääkäriltä ollenkaan! Juon vettä kun janottaa. Hirveen kätevää.

Sama minulla, jos ihmisen olisi tarkoitus ryystää vettä jatuvasti, me synyttäis "varakanisteri mukana".

Ai niin, olen yli 5-kymppinen, rypytön ilman mustia silmänaluksia.

Vierailija
10/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdithan myös suolan saannista? Liiallinen veden juonti vie suolot elimistöstä ja voi johtaa hengenvaaralliseen tilaan, lisäksi tulee uupumus. Jos juot noin paljon laita viimeiseen litraan 1 tl merisuolaa (tai ruususuolaa).

Mulla ei ole koskaan jano, juon vettä lasillisen päivässä ruokien yhteydessä. Lisäksi saan nestettä kahvista ja smoothiesta sekä esim keittoruuista mitä syön usein. Elimistön nestetasapaino on mittausten mukaan täydellinen. Nyt olin 2 viikkoa yli 34 asteen lämmössä ja join vettä n 1,5-2 litraa päivässä sekä pari hedelmälassia. Ihan riittävästi, välillä lisäsin vesipulloihin suolaakin.

Vierailija
11/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdithan myös suolan saannista? Liiallinen veden juonti vie suolot elimistöstä ja voi johtaa hengenvaaralliseen tilaan, lisäksi tulee uupumus. Jos juot noin paljon laita viimeiseen litraan 1 tl merisuolaa (tai ruususuolaa).

Mulla ei ole koskaan jano, juon vettä lasillisen päivässä ruokien yhteydessä. Lisäksi saan nestettä kahvista ja smoothiesta sekä esim keittoruuista mitä syön usein. Elimistön nestetasapaino on mittausten mukaan täydellinen. Nyt olin 2 viikkoa yli 34 asteen lämmössä ja join vettä n 1,5-2 litraa päivässä sekä pari hedelmälassia. Ihan riittävästi, välillä lisäsin vesipulloihin suolaakin.

Tietenkin, ravinnosta huolehtiminen on harrastuksessani ehkä se tärkein osuus. Kaikki treeni valuu hukkaan jos syö väärin.

Ap

Vierailija
12/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olin 2 viikkoa yli 34 asteen lämmössä

Nuin paljo! Miten kestit? Olet varmasti kiehunut kuin hummeri :o

Vierailija
13/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaljaan, turvotus oikaisee rypyt.

Vierailija
14/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olin 2 viikkoa yli 34 asteen lämmössä

Nuin paljo! Miten kestit? Olet varmasti kiehunut kuin hummeri :o

Ei ollut edes hiki (tai jano) :) Mä rakastan lämpöä ja alan elämään vasta kun mittari ylittää +25.

Vierailija
15/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, ravinnosta huolehtiminen on harrastuksessani ehkä se tärkein osuus. Kaikki treeni valuu hukkaan jos syö väärin.

Ap

Mä treenaan myös (aiemmin salilla, nyt pilatesta ja fasciaa) mutta mulla ei ole edes vesipulloa treeneissä mukana. Jos juon ennen treeniä vesi lotkottaa ikävästi mahassa ja nousee suuhun mutta treenin jälkeen otan 1/2 - 1 juomalasillista vettä jos muistan. Riittää loistavasti.

Vierailija
16/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne taida vedenjuonnilla kaikilla lähteä. :D Tunnen tyypin, joka kittaa vettä vähintäänkin yhtä paljon kuin sinä ja siltikin silmänaluset on aina ollut yötäkin mustemmat, ihan oikeasti en ole ikinä nähnyt niin nuorella ihmisellä (21v) niin tummia silmäpusseja. :D Nukkuukin normaalisti, perinnöllinen taipumus kai sitten.

Itse taidan juoda parisen litraa päivässä ylipäätään nesteitä, olen tietoisesti lisännyt varsinkin veden juontia (ennen en juonut pelkkää vettä melkein ollenkaan) kun olen huomannut sen vaikuttavan ihon kuntoon ainakin mulla. Mikään kuihtumiskuolema ei kuitenkaan ole kovin läheltä liipannut tällä ainakin vedenjuontivauhkoamisaikakauden mittapuulla todella niukalla h2o:n nauttimisella.

Vierailija
17/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tummiin silmänalusiin harvoin oikeesti auttaa mikään, koska siinä on niin ohutta ihoa, että verisuonetkin tuo sitä tummuutta alueelle. Mulla on ollu syntymästä asti tummat silmänaluset ja lievästi ketuttaa ku edelleen ihmiset sanoo mulle että pitäis nukkua enemmän ku on mustat silmänaluset, eivät hiffaa että jollain ne oikeesti on syntymäst asti tummat.

Vierailija
18/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne kyllä 3-4 litralla lähde. Se on liian vähän.

Itse juon 5-6 litraa päivässä. Kateellisina monet katselevat hienoa ihoani.

Vierailija
19/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt varmaan usein vessassa.

Vierailija
20/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne kyllä 3-4 litralla lähde. Se on liian vähän.

Itse juon 5-6 litraa päivässä. Kateellisina monet katselevat hienoa ihoani.

Minä juon 3 ämpäärillistä päivässä. Ulkoilen vain aamupäivisin, koska iltapäivällä en mahdu enää ovesta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi