Naiset auttakaa!
Olen ollut ihastunut erääseen mieheen jo pitemmän aikaa, kuuluu samaan kaveriporukkaan. Eilen sitten illanvietossa viinin rohkaisemana kerroin miehelle tunteistani. Mies oli sitä mieltä että "menee liian vakavaksi" ja jankutti minulle miten minä kyllä löydän hyvän miehen. Itselle toki tuli aika surkea fiilis, mutta ajattelin asian olevan ok. Sovimme että tästä jää hyvä mieli nyt molemmille vaikka tulos ei tietenkään minun kannalta ollut kovin positiivinen.
Puoli tuntia sitten mieheltä tuli viesti että haluaisinko nähdä? Mitä ihmettä? Naiset auttakaa, mitä tuo mies minusta haluaa? Tunnen itseni niin hyvin , että en halua satuttaa itseäni mikäli mies vaan käyttää nyt ihastustani syynä saada jotakin kevyttä, Mitä vastaan viestiin???
Kommentit (21)
ei noista ukoista ota koskaan kukaan selvää..
Älä suostu. Valtapeliä. Olet voittaja, kun kieltäydyt.
Mitäs vaikeata tässäkin taas on.
Kysyt mitä se tahtoo. Sillä asia pläkki.
Mies ei olisi antanut noin selviä pakkeja, jos olisi ollut edes vähän kiinnostunut. Eli joko haluaa jotakin kevyttä, tai sitten vain jutella ja varmistaa että et ole loukkaantunut.
Tai sitten mies on juuri saanut pakit omalta ihastukseltaan.
Asia selviää varmaan jos suostut tapaamaan. Vaikeahan se on vältellä jos samoissa piireissä liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vaikeata tässäkin taas on.
Kysyt mitä se tahtoo. Sillä asia pläkki.
Jos ihmissuhteet olisi kin noin helppoja että kysymällä selviää, maailma olisi toki mukavampi paikka elää.
Ap, älä suostu tapaamaan. Anna tilanteen ainakin tasautua hetken.
täällä jälleen keittiöpsykologit vauhdissa. ei ei ei näin. välttämättä miestä ei kiinnosta. tai sitten sitä kiinnostaa, meni vaan pupu pöksyyn kanssasi. älkää anylysoiko naiset aina kaikkea epäedulliseen suuntaan. terveisin: mies
Vierailija kirjoitti:
täällä jälleen keittiöpsykologit vauhdissa. ei ei ei näin. välttämättä miestä ei kiinnosta. tai sitten sitä kiinnostaa, meni vaan pupu pöksyyn kanssasi. älkää anylysoiko naiset aina kaikkea epäedulliseen suuntaan. terveisin: mies
Aloituksessa pyydettiin analyysia. Enemmän meistä on ollut hyötyä kuin sinusta.
Itse tuossa tilanteessa käyttäisin hyväksi naisen ihastusta ja panisin häntä muutaman viikon ajan, sitten heittäisin "pysytään vaan kavereina" kortin ennen kuin juttu vakavoituisi.
M24
Sano, että sinulla on muuta menoa. Pelleily sellaisen miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut sinusta, on turhaa. Mukavia ja vapaita miehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuossa tilanteessa käyttäisin hyväksi naisen ihastusta ja panisin häntä muutaman viikon ajan, sitten heittäisin "pysytään vaan kavereina" kortin ennen kuin juttu vakavoituisi.
M24
Uitat munaasi vaikka valehdellen kaikissa mahdollisissa naisissa, kavereissakin? No, sellasiahan ne mieshorot on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Uitat munaasi vaikka valehdellen kaikissa mahdollisissa naisissa, kavereissakin? No, sellasiahan ne mieshorot on.
kyllä, olen mies
M24
Vierailija kirjoitti:
M24
Miten olisit tuossa tilanteessa? Ei kukaan tuollaiseen ihastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
kyllä, olen mies
M24
En nyt ihan niinkään sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todettu että mies antoi pakit. Ei se ole epäedulliseen suuntaan analysoimista, vaan faktan toteamista. Jos toista ei näytä kiinnostavan, häntä ei kiinnosta. Mutta kai jokaisen on opittava tämä totuus kantapään kautta - ja tehtävä ensin itsestään idiootti pari kertaa. Kokemuksesta puhun.
Näin miehenä ajattelen sellaista mahdollisuutta, että ei vaan osannut suhtautua heti yllättävään tunnustukseen ja torjui, mutta nyt rauhassa mietittyään on saattanut tulla toisiin ajatuksiin. Kyllähän sitä nyt ainakin keskustella voi, vasta sen keskustelun perusteella voit tehdä johtopäätöksiä, mutta hölmöä se olisi olla edes kuuntelematta mitä sillä on asiaa.
Jos ap olet miehestä kiinnostunut, lähde tapaamiseen. Mitä voit menettää? Ehkä mies näkee sinut nyt uudessa valossa. Toiset ovat hitaampia lämpiämään. Ei kantsi liikaa miettiä nyt. Eivät suhteet aina ala saman kaavan mukaan niin, että tunteet heräävät samaan aikaan kummallakin.
Joo, ukot on niin kujalla aina. Älä suostu voi olla hetken mielijohde. Tai no...Jos haluat panna sitä, niin sitten ihmeessä menet! Jos taasen oikeasti olet rakastunut niin nounou.
Näin miehenä voin kyllä kertoa että naiset lähestyy sen verran harvoin että ei välttämättä ole kovin valmistautunut tilanteeseen, ja voi olla pahasti yllättynyt. Muutenkaan koko jutun aloittaminen jollain tunteidensa tunnustamisella ei välttämättä ole ihan paras strategia. Jos on vähän niinkuin samaa kaveriporukkaa ei välttämättä ole edes erityisesti ajatellut naista romanttisessa mielessä, ja ensireaktio on sitten jatkaa samalla linjalla. Kun on vähän ehtinyt ajattelemaan asiaa yön yli voi ajatukset muuttua.
Kysyt siltä suoraan että mitä se soutaa ja huopaa.