Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset auttakaa!

Vierailija
10.01.2016 |

Olen ollut ihastunut erääseen mieheen jo pitemmän aikaa, kuuluu samaan kaveriporukkaan. Eilen sitten illanvietossa viinin rohkaisemana kerroin miehelle tunteistani. Mies oli sitä mieltä että "menee liian vakavaksi" ja jankutti minulle miten minä kyllä löydän hyvän miehen. Itselle toki tuli aika surkea fiilis, mutta ajattelin asian olevan ok. Sovimme että tästä jää hyvä mieli nyt molemmille vaikka tulos ei tietenkään minun kannalta ollut kovin positiivinen.
Puoli tuntia sitten mieheltä tuli viesti että haluaisinko nähdä? Mitä ihmettä? Naiset auttakaa, mitä tuo mies minusta haluaa? Tunnen itseni niin hyvin , että en halua satuttaa itseäni mikäli mies vaan käyttää nyt ihastustani syynä saada jotakin kevyttä, Mitä vastaan viestiin???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä jälleen keittiöpsykologit vauhdissa. ei ei ei näin. välttämättä miestä ei kiinnosta. tai sitten sitä kiinnostaa, meni vaan pupu pöksyyn kanssasi. älkää anylysoiko naiset aina kaikkea epäedulliseen suuntaan. terveisin: mies

Täällä on todettu että mies antoi pakit. Ei se ole epäedulliseen suuntaan analysoimista, vaan faktan toteamista. Jos toista ei näytä kiinnostavan, häntä ei kiinnosta. Mutta kai jokaisen on opittava tämä totuus kantapään kautta - ja tehtävä ensin itsestään idiootti pari kertaa. Kokemuksesta puhun.

Se että meni pupu pöksyyn tuskin on mahdottomuus.

M20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla