Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko luonnollisesti vanheneva nainen olla kaunis?

ei pakollinen
10.01.2016 |

Täytän tänä vuonna 40 ja poden ikäkriisiä. Erityisesti ulkonäkö huolestuttaa. Olen muuten ok, eli hiukset nätit, pitkät ja vaalea, kroppaa pyrrin pitämään kunnossa... mutta juonteita tulee kasvoihin kuin sieniä sateella. Myös silmäppussit löytyy.

Tuntuu, että tekis hirveesti mieli alkaa laittamaan botoxia, laserkuorintoja, kemiallisia kuorintoja ja täyteaineita ja taistella tätä vastaan, mutta toisaalta en haluaisi olla niin pinnallinen ja haluaisin hyväksyä ikääntymisen.

Ja onhan Diane Lane kaunotar, vaikka silmäpussit ja juonteet löytyy.

Tosin minä en ole mikään Diane Lane, vaan tavallinen suomalainen nainen, tosin ihan sievä, joidenkin mielestä jopa kaunis.

Jotenkin en vaan usko, että minua voidaan pitää viehättävänä, jos annan näiden juonteiden aja ryppyjen olla ja syventyä. Naiset ehkä, mutta miehet ei ainakaan. (kyllä, olen sinkku ja haluan vielä löytää elämäni rakkauden)

Mitä itse tekisitte tilanteessani ja miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin sisäinen kauneus on hyvin olennainen seikka kun puhutaan kauneudesta ja viehätysvoimasta. Kun katson esim. Vieno Kekkosen nykyisiä haastatteluja/kuvia, niin täytyy kyllä sanoa että hän saa meikäläisen syttymään aivan samaantapaan kuin katsoisin jotain nuorempaakin naista. Vieno Kekkonen on nimittäin säilyttänyt aivan uskomattomalla tavalla sen tyttömäisen meiningin joka hänessä on aina ollut. Elikkä jos olet positiivinen luonne ja sinulle annettu noita edellä mainittuja ominaisuuksia, niin vuosilut eivät silloin paljonkaan merkkaa. Kauneus ja seksikkyys on siis paljon muutakin kuin sirot sääret ja sileä iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla