Voiko luonnollisesti vanheneva nainen olla kaunis?
Täytän tänä vuonna 40 ja poden ikäkriisiä. Erityisesti ulkonäkö huolestuttaa. Olen muuten ok, eli hiukset nätit, pitkät ja vaalea, kroppaa pyrrin pitämään kunnossa... mutta juonteita tulee kasvoihin kuin sieniä sateella. Myös silmäppussit löytyy.
Tuntuu, että tekis hirveesti mieli alkaa laittamaan botoxia, laserkuorintoja, kemiallisia kuorintoja ja täyteaineita ja taistella tätä vastaan, mutta toisaalta en haluaisi olla niin pinnallinen ja haluaisin hyväksyä ikääntymisen.
Ja onhan Diane Lane kaunotar, vaikka silmäpussit ja juonteet löytyy.
Tosin minä en ole mikään Diane Lane, vaan tavallinen suomalainen nainen, tosin ihan sievä, joidenkin mielestä jopa kaunis.
Jotenkin en vaan usko, että minua voidaan pitää viehättävänä, jos annan näiden juonteiden aja ryppyjen olla ja syventyä. Naiset ehkä, mutta miehet ei ainakaan. (kyllä, olen sinkku ja haluan vielä löytää elämäni rakkauden)
Mitä itse tekisitte tilanteessani ja miksi?
Kommentit (21)
mielestäni luonnottomasti vanheneva nainen on ruma.
Ehdottomati luomu paras! Hymy, ilo ja ystävällinen olemus sekä nuorentaa että tekee ulkonäköön ihmeitä!
Suoraan sanottuna kun antaa itsensä vanheta luonnollisesti niin on kauniimpi kuin kaikki rypyt keinotekoisesti siloitellut ja ties minkä piikin ja veitsen alla käynyt. En sano etteikö sellainenkin voisi olla kaunis, totta kai voi ja Onhan niitä viihdemaailma pullollaan. Tosin niin on myös kuminaamoja jotka ei suostu vanhenemaan millään ja aina pitää lisätä aineita sinne tänne. Silti pidän luonnollista kauniimpana. Se todentotta voi olla kaunista, se on mielipiteeni, muut olkoot mitä mieltä haluaa.
Ei ainoastaan voisi, vaan on. Mitä voisit tehdä? No, lähteä kanssani treffeille :-)
40 v voi tehdä paljon ilman kirurgiaakin jos rahaa riittää. Ainakin Helsingissä kunnollinen sh n tekemä mesoterapia + ihan joku paljon laseria kevyempi kemiallinen kuorinta tekisi ihmeitä. Mesoterapia ( se oikea) maksaa kyllä mulla n 300 kerta, kasvot kaula decoltee.
Jos rahaa riittää niin ala googlaamaan , näitä kevyempiä hoitoja on nykyään todella tehokkaita . Itse olen nyt 45 ja tyytyväinen näihin hoitoihin, ikääni ei kukaan usko kun vielä pienet lapsetkin. Nyt silmäluomet vähän häiritsee mutta kirurgian tielle en halua lähteä ainakaan vielä.
Intracellin joka on ihan törkeän kallista sanotaan vähän nostavan raskaita luomia , ehkä kokeilen sitä. Botoxista olen varma ettei ikinä. Ihon kunto on tärkeämpää mulle eikä niitä ryppyjäkään tunnu tulevan kun ihoa hoitaa. Samoin täytteet on ihan varmasti ikuinen ei mulle.
Mun mielestä oma fiilis ja rahalliset mahdollisuuden sen ratkaisee haluaako vanhenemista viivyttää... Itsellä ehkä tämä elämäntilannekin vaikuttaa etten halua vielä näyttää ikääntyneeltä.jos rahat riittää niin tehokkaampia hoitoja vaan peliin. On luonnollinen vanheneminenkin ok ja sillä tiellä minäkin olen, n 6-7 vuotta jäljessä vaan.
Jos näyttää siltä että voidaan rehellisesti kutsua "daamiksi" niin sitten tietää että ollaan vanhennettu hyvin.
Ikinuorta leikkivät on jotenkin säälittäviä tapauksia. Haluaisitko itse miehen, joka käyttää tupeeta, on käynyt kiristämässä naamaa ja hauis osoittautuisi silikonipalloksi. Vai normaalisti ikääntyneen miehen, joka on sinut itsensä kanssa. Eikä niitä miehiä kannata katsella, jotka kuolaavat nuorten perään. Idioottejahan ne ovat.
Luonnollisesti vanheneva nimenomaan ON kaunis. Vanhenemista vastaan taisteleva lähinnä säälittävä. 50-kymppinen nainen on 50-kymppinen nainen, vaikka naama olisi sileä ja liikkumaton. Ihan typerää koittaa pysäyttää aikaa, kun ei se tule onnistumaan.
Olen muutaman vuoden seurustellut naisen kanssa jota olen ihaillut oikeastaan koko ikäni, enkä usko että olen ainoa. Nuorena hän oli silmiinpistävän nätti, ei sillä tavoin kaunis kuin missit vaan luonnollisesti nätti, söpö.
Nyt hän on vähän päälle 50v, ja väittää olevansa rupsahtanut johon minä joudun vähän väliä vakuuttelemaan hänen olevan nätisti, luonnollisesti ikääntynyt ja edelleen nätti, söpö.
Kauneus on katsojan silmässä sanovat viisaat, minä olen kyllä huomannut hänen kanssaan liikuessani miten miehet häntä katsovat, nuoremmatkin. Arvatkaa olenko ylpeä. Olen, on aihettakin.
Grandfarter kirjoitti:
Olen muutaman vuoden seurustellut naisen kanssa jota olen ihaillut oikeastaan koko ikäni, enkä usko että olen ainoa. Nuorena hän oli silmiinpistävän nätti, ei sillä tavoin kaunis kuin missit vaan luonnollisesti nätti, söpö.
Nyt hän on vähän päälle 50v, ja väittää olevansa rupsahtanut johon minä joudun vähän väliä vakuuttelemaan hänen olevan nätisti, luonnollisesti ikääntynyt ja edelleen nätti, söpö.
Kauneus on katsojan silmässä sanovat viisaat, minä olen kyllä huomannut hänen kanssaan liikuessani miten miehet häntä katsovat, nuoremmatkin. Arvatkaa olenko ylpeä. Olen, on aihettakin.
Ihana mies :)
Leikellyt botoxnaamat on luonnottomia ja rumia. Kamalaa, mitä jotkut kauniit naiset esim Hollywoodissa ovat tehneet itselleen. Kaunis nainen on kaunis vielä mummonakin, ei nuoren nököinen mutta yhä kaunis omalla tavallaan. Paino kannattaa pitää kurissa.
Mitä?!?! Täytät jo 40 etkä ole vielä tehnyt mitään naamasi eteen? Ei ne botoxit enää mitään auta. Peli on pelattu, tie on vain alaspäin. Pitäs alkaa huolehtimaan itsestään heti kun 20 täyttää. Turha ponnistella kun paska on jo housussa.
Minusta esimerkiksi Betty White on hyvin kaunis, vaikka ikää on jo yli 90. Samoin dame Maggie Smith, 81 v.
Vierailija kirjoitti:
Minusta esimerkiksi Betty White on hyvin kaunis, vaikka ikää on jo yli 90. Samoin dame Maggie Smith, 81 v.
Lisätään tähän vielä Judi Dench.
Pirautapa Kaunareiden Taylorille, sieltä saat hyvät vinkit! Jokeri pokeri pox, hän hymyilee!!! :D
Se riippuu niin naisesta.. rypyt eivät ole se pienin paha, vaan oheneva tukka ja ikenistä ulos työntyvät keltaset hampaat ! Julkkiksilla nyt varaa hienoihin tekareihin ja laadukkaisiin peruukkeihin...
Entinen osastoassarimme, nyt 53v nainen, on ulkoiselta olemukseltaan yksi eniten pantavimmista naisista mitä olen koskaan nähnyt. Toki löytyy iän tuomis ryppyä yms, mutta se kokonaisolemus...kerran firman tapahtumassa kylpylässä äijäsakki ei saanut silmiä irti tuosta kolmen lapsen äidistä, tuolloin oli 46v. Kyllä oli nuoremmat naiset happamia kun vanha haahka vei kaiken huomion :D
Tsemiä, niin minäkin poden! Itse olen karusti sitä mieltä, että vanheneva nainen voi olla kaunis vanha nainen. Tällöin kukaan nuori ei katso enää varmaankaan perään sillä silmällä, mutta omassa ikäluokassaan voi edelleen olla kaunis. Mutta viestistäsi saan sen kuvan, että sinullahan on asiat hyvin, hyvä kroppa ja kaikkea! Jos sinusta tuntuu siltä, että voisit saada kauneuskirurgiasta apua, niin tee se. Itseänikin kauhistuttaa kaikki rypyt, mutta tällä hetkellä minusta tuntuu, että pysyn luonnollisena. Saas nähdä mitä mieltä olen kymmenen vuoden päästä. Kaunis nainen on aina kaunis omassa ikäluokassaan 😊.