Vierailija

Minusta outoa että esim. kaikki puolitutut tietävät mitä olen myymässä ja mihin hintaan.
Jotenkin mielummin anonyyminä :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Minä laitan yleensä suoraan roskiin. En viitsi nähdä vaivaa, kun pitäisi jostain parin euron tavarastakin olla kuva joka kulmasta ja pitkät sepustukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä laitan yleensä suoraan roskiin. En viitsi nähdä vaivaa, kun pitäisi jostain parin euron tavarastakin olla kuva joka kulmasta ja pitkät sepustukset.

Itse en raaskisi laittaa roskiin.. Joskus myyn itsepalvelukirppiksellä, mutta niistäkin usein jää iso osa myymättä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aivan sama juttu mullakin. Myyn mieluimmin huutonetissä, tori.fissa ja kirpparipöydällä. Jälkimmäisestäkään en halua tulla "ilmi" eli en halua että kävijät tietävät kyseessä olevan minun tavaroitani.

Vierailija

Vien keräykseen jos en jaksa nähdä vaivaa myymisen eteen. Eikös se ole astunut voimaan jo uus sääntö ettei vaatteita enää saa kaatopaikalle viedä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vien keräykseen jos en jaksa nähdä vaivaa myymisen eteen. Eikös se ole astunut voimaan jo uus sääntö ettei vaatteita enää saa kaatopaikalle viedä?

Uff kieltää, ettei laatikoihin saisi laittaa lumppuja ja rikkinäistä. Silti kannattaa laittaa - ne päätyy Uffin kautta energiajätteeksi. Muuten, mihin ne rikkinäiset ja loppuunkulutetut vaatteet voisi palauttaa? Menee kyllä jatkossakin osa kaatikselle, kun mitään palautuspisteitä niille ei ole. 

Vierailija

Sama täällä. Myyn anonyymi-ilmoituksilla huuto.netissä ja torissa koska jotenkin nolottaa tuo, että kaikki saisi selville mitä myyn. Vaikka en sinänsä mitään noloa myykään vaan vaatteita, kenkiä ja muuton yhteydessä tarpeettomia tavaroita. (Sukunimeni on niin harvinainen, että olen ainoa henkilö tällä etunimi + sukunimiyhdistelmällä. Huuto.netissä käytössä anonyymi nick ja torissa pelkkä etunimi, edes puhelinnumeroa en laita ilmoitukseen. Tosin puhelinnumerottomuus riippuu yhtä paljon urpoista kyselijöistä kuin anonymiteetinhalustani).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskus? "Annetaan ilmaiseksi, en mittaa" -ilmoitus? Jätteen kuljetus ja käsittely MAKSAA meille kaikille ja on luonnonvarojen tuhlaamista. Ai niin, mut ethän sä välitä eikä koske sua kun oot kaikkien muiden yläpuolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Uff kieltää, ettei laatikoihin saisi laittaa lumppuja ja rikkinäistä. Silti kannattaa laittaa - ne päätyy Uffin kautta energiajätteeksi. Muuten, mihin ne rikkinäiset ja loppuunkulutetut vaatteet voisi palauttaa? Menee kyllä jatkossakin osa kaatikselle, kun mitään palautuspisteitä niille ei ole. 

Ainakin H&M-liikkeisiin voi viedä lumppuja kierrätettäväksi.

Vierailija

voi hyvää päivää.. kaikkea pitää vähän nolostella. ettei kukaan idiootti nyt vaan ajattelis jotain ikävää tai käsittäis väärin mitään sen perusteella, kun myyn rumaa vanhaa paitaa tai 50-kokoisia kenkiä. tervettä itseluottamusta nyt ihmiset!

Vierailija

Siinä vaiheessa kun poistettavaa vaatevarastoa on useita kaapillisia ja käytännössä esim. viisi isoa jätesäkkiä niin ei todellakaan tee mieli marssia paikalliseen henkkamenkkaan niiden kanssa uteliaiden mahdollisten tuttavien silmien eteen.

Roskiin voi laittaa kun laittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
voi hyvää päivää.. kaikkea pitää vähän nolostella. ettei kukaan idiootti nyt vaan ajattelis jotain ikävää tai käsittäis väärin mitään sen perusteella, kun myyn rumaa vanhaa paitaa tai 50-kokoisia kenkiä. tervettä itseluottamusta nyt ihmiset!

Jotkut meistä haluavat pysyä anonyymeinä ja pitää joitain asioita poissa muiden tiedosta. Esim. halvat vaatteet, käytetyt kosmetiikkatuotteet jne.

Vierailija

Mun mielestä on kauhea vaiva kuvailla yksittäisiä vaatteita, käydä ostajan kanssa keskustelua ja vielä postittaa. Vaatepaketteja olen myös yrittänyt, mutta ei niistä paljoa rahaa saa. Helpompi ja mukavampi kuitenkin viedä kirpparille ja sen jälkeen loput keräykseen, ihan ehjiä ja vähintään ok-kuntoisia kun kaikkia kuitenkin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun poistettavaa vaatevarastoa on useita kaapillisia ja käytännössä esim. viisi isoa jätesäkkiä niin ei todellakaan tee mieli marssia paikalliseen henkkamenkkaan niiden kanssa uteliaiden mahdollisten tuttavien silmien eteen.

Miten yhdellä kertaa voi tulla noin jumalattomasti käyttökelvotonta vaatetta? Fiksumminkin voisi vaatteensa valita... Omalla paikkakunnallani on energiajätteen keräyslaatikot, sinne vien rikkinäiset ja kulahtaneet vaatekappaleet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten yhdellä kertaa voi tulla noin jumalattomasti käyttökelvotonta vaatetta? Fiksumminkin voisi vaatteensa valita... Omalla paikkakunnallani on energiajätteen keräyslaatikot, sinne vien rikkinäiset ja kulahtaneet vaatekappaleet.

Koska minulla on paljon, paljon vaatteita asusteita ja kenkiä. Paljon.

Vierailija

Minä myyn mielummin itsepalvelukirppiksellä. Siellä ostaja näkee heti tuotteen koon kunnolla, viat, merkin jne.

Lisäksi vaatteemme eivät ole kalliita merkkivaatteita, jotka menisivät helposti facebookin kirppiksillä kaupaksi. En halua, että puolitutut katsovat kun myyn nyppääntyneitä halpahallivaatteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Liikaa. Opettele kohtuutta ja valitsemaan kestävää sekä tyylille sopivaa. Vaikka taitaa mennä kuuroille korville tämä kommentti.

Vierailija

Mä myyn kaikki huutiksessa ja eri alueen fb.ssä. Corner design on paras paikka myydä merkkivaatteita, siellä on huutokauppa ensi kuussa .
Marimekko niiden omassa fb ryhmässä jne.
Olen kotini tyhjentänyt ylimääräisestä 2 v sitten. Nyt on siitä kiva tilanne, kun jotain jos tulee ylimääräiseksi, laitan sen heti myyntiin, paitsi esim talvivaatteissa odotan seuraavaa talvea, vievät kuitenkin niin vähän tilaa.
Lapsi kun vaihtaa kokoa, käydään vaatteet läpi muutenkin pari krt vuodessa. Tutulla on 2 v nuorempi poika, tarjoan hänelle vaatteet euron kpl kaikki pienet, ei voi valita vaan kaikki. Jos ei ota, laitan kaikki pakettina myyntiin huutikseen. Ottaa n joka toinen kerta eli myyn yhden vaatepaketit vuodessa.
Itse en osta itselleni juurikaan vaatteita, vaatteet jotkut ovat hyvinkin vanhoja. Käytännössä joka pesussa tulee johonkin reikä. Harkinnan mukaan, paikkaan tai vien lumppukassista . Ja lumppukasat vien h et m.lle aina kun pussi on täynnä.

Vierailija

Myyn ihan tavallisilla kirppiksillä tai tori.fi:ssä.
En jaksa niitä fb-kirppisten typeriä sääntöjä ja av/yv/jono/ym-pelleilyjä.

onxtiatoo

Ette varmaan kehtaa talon/ asukkaiden vaihtopistettä myöskään tehdä?
Ja loput roskikseen.

Eikö polttokelpoista jätettä kerätä joka paikkakunnalla?
Onko kielletty vuoden alusta laittaa sinne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Liikaa. Opettele kohtuutta ja valitsemaan kestävää sekä tyylille sopivaa. Vaikka taitaa mennä kuuroille korville tämä kommentti.

No se kommenttti näytti olevan sellainen ylenkatsekommentti :).
Hänellä oli ylenkatsetta paljon, paljon.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat