Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikinkiravintola Harald kokemuksia?

Vierailija
10.01.2016 |

Onko hintansa väärti?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassu ympäristö mutta ruoka on yllättävän hyvää.

Vierailija
2/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otta nainen olka ja juosta luola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on!Ruoka on todella hyvää ja Mä pidän myös ravintolan tyylistä.Joulukuussa viimeksi käytiin Haraldissa syömässä.

Vierailija
4/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin? Tykkään erityisesti Turun Haraldista, Helsingin pään lafkassakin olen pari kertaa käynyt ja tykkäsin. Muita taitaa olla ainakin Tampereella, siellä en ole käynyt.

Vierailija
5/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän, minusta on keskihintainen ravintola.

Pidän siitä että saa menussa on kausivaihteluaja, ja jos ajatellaan n. saman luokan ravintoloita niin harvoin niissä on esim. sorsaa kolmella tavalla vaan listalla on vaan perus nataa/possua/kanaa. Toki nk. hienoissa ravintoloissa kaudet huomioidaan, mutta niihin taas harvemmin tulee mentyä (varsinkaan jos lapset mukana) koska hinnat huomattavasti korkeammat.

Jos alkoholia ottaa niin niihin menee rahaa aika paljon, mutta niinhän se on kaikkialla. Pitkän kaavan mukaan kun on syöty (alkupala, pääruoka, jälkiruoka) ja juomat (olutta pari tuoppia/hlö tai viinipullo yhteiseksi, ja avecit kahvin kanssa) niin n. 150e on yleensä mennyt rahaa kahdella aikuisella.

Vierailija
6/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otse olen kerran käynyt ja oli hyvä palvelu ja todella hyvää ruokaa :)

Vierailija
7/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella pettynyt. Käytiin joulun jälkeen Oulun Haraldissa, ja kasvissyöjänä mun ruokani ei ollut mitään ihmeellistä. En ole ikinä maksanut ateriasta noin paljon (n. 20e) ja saanut noin tavallista tylsää ruokaa. Siinä oli perunaa, bataattia, punajuuripihvi ja vähän, siis tosi vähän, vuohenjuustoa päällä. Lisäksi sienikastike ja taisi olla puolukkahilloa. Siis sellaista ruokaa, että syön kotona ihan samanlaista laiskana päivänä. Lautasella oli iso rautamiekka, siitä se hinta vissiin tuli.

Olin siis todella ällistynyt että miten mitäänsanomaton se ateria oli, eikä maistunut miltään. Olisi vissiin pitänyt ottaa joku kalliimpi ateria? Mutta oikeasti joka ravintolasta saa kasvisruokaa tosi edulliseen hintaan, ja se on yleensä jopa ihan kehuttavaa (hintaansa nähden).

Se niiden olut oli tosi hyvää kyllä. 

Vierailija
8/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin miehen kanssa joku menujuttu. Siinä oli hyviä maisteluannoksia alkuruokana. En muista muita ruokia, eli oli varmaan perushyvää. Ei pahaa sanottavaa, ei mitään erityistäkään.

Vierailija
9/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituksia, mitä kannattaa tilata/maistaa? 

Vierailija
10/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella pettynyt. Käytiin joulun jälkeen Oulun Haraldissa, ja kasvissyöjänä mun ruokani ei ollut mitään ihmeellistä. En ole ikinä maksanut ateriasta noin paljon (n. 20e) ja saanut noin tavallista tylsää ruokaa. Siinä oli perunaa, bataattia, punajuuripihvi ja vähän, siis tosi vähän, vuohenjuustoa päällä. Lisäksi sienikastike ja taisi olla puolukkahilloa. Siis sellaista ruokaa, että syön kotona ihan samanlaista laiskana päivänä. Lautasella oli iso rautamiekka, siitä se hinta vissiin tuli.

Olin siis todella ällistynyt että miten mitäänsanomaton se ateria oli, eikä maistunut miltään. Olisi vissiin pitänyt ottaa joku kalliimpi ateria? Mutta oikeasti joka ravintolasta saa kasvisruokaa tosi edulliseen hintaan, ja se on yleensä jopa ihan kehuttavaa (hintaansa nähden).

Mistä ravintolasta Oulussa saa kasvisruokaa edulliseen hintaan? Jos siis pikaruokapaikkoja ei lasketa.

Vierailija
11/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Lahdessa ja Hesassa, ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Ihania ruokia. Kannattaa ottaa joku menu.

Hyvin saa myös maidotonta ja gluteenitonta.

Vierailija
12/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut se ymmärrys, että ravintola on nimenomaan pihvipaikka. Yllätyin, että sieltä edes sai pelkkää kasvisruokaa.

Vierailija
13/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä käynyt ja erittäin miellyttävä paikka. Hyvä ruoka, erinomainen palvelu, miellyttävä miljöö. En uskoisi s-ryhmän ravintolaksi laatunsa puolesta.

Vierailija
14/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkäpata on ainakin taivaallisen hyvää!

Vierailija
15/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ainakin on ollut loistava palvelu sen kaksi kertaa kun olemme käyneet ja ruokakin tosi hyvää. En sano loistavaa, mutta tosi hyvää. Muistaakseni mies ei viimeiseksi ollut tyytyväinen pihviinsä; piti liian kypsänä. Kuopiossa kerran ja sielläkin palvelu hyvää. Mielestäni parhaita ketjuravintoloita ja ruokalista ei ole ihan "sitä samaa". Tosin yksi perheenjäsen ei allergioidensa vuoksi oikein löydä aina listoilta syötävää, pitäisi pyytää tosi paljon muunnoksia; mutta jos hän ei ole mukana, tuonne usein mennään. Tilaakin on Tampereella ollut hyvin. 

Vierailija
16/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaskysely?

Vierailija
17/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaskysely?

Mielenkiinnosta kyselen, kun etsin hyvää ruokapaikkaa vuosipäivälle. 

Vierailija
18/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ravintolasta Oulussa saa kasvisruokaa edulliseen hintaan? Jos siis pikaruokapaikkoja ei lasketa.

Okei, en ole Oulusta kotoisin mutta omassa kotikaupungissani saa. Tietty valikoima on rajallinen, mutta aina on jotain tarjolla.

Vierailija
19/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa ruokaa kalliilla hinnalla,rn suosittele

Vierailija
20/47 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Roosterissa on ollut oikeasti hyviä annoksia. :)