Viikinkiravintola Harald kokemuksia?
Kommentit (47)
Ihan ok paikka varmaan lihansyöjille. Mutta kasvissyöjien kannattaa välttää. Meillä oli työpaikan tiimipäivän lounas siellä ja kyllä oli ankeaa, söin jotain lanttu-spelttikukkoa joka oli suorastaan oksettavan pahaa: lantun, skyr-rahkan ja soijapavun yhdistelmä on jotain ihan kamalaa.
Mua ärsyttää suunnattomasti se hifistely ruokien nimeämisessä. Se on vaa ruokaa for god's sake. Mut iha ok sapuskaa.
Hinta-laatusuhde ihan jees! Jos ei halua mitään gastronomisia ihmeitä ja virallista pönötystä, niin ihan leppoisa paikka käydä syömässä. Mieheni tykkää niistä alkukilvistä, joissa on kokoelma erilaisia kaloja ja makkaraa tms. Sen verran pihi olen, että käydään yleensä silloin kun heillä on ollut se kampanja, jossa saa 50€ lahjakortin 35€:lla.
Kyllä se omalla ranking listalla Harald on tällä hetkellä ykkönen.. kilpailijoina mm. Stefan's Steak House, Ravintola Goodwin ja Grotesk. No ehkä puhtaina lihamestoina nuo kolme muuta voivat hifistelyssä hivenen voittaa mutta se miljöö, omaperäisyys, erikoiset ja LAAJAT ateriakokonaisuudet ovat ne jotka tekevät Haraldista ykkösen, sekä ruokien omaperäiset ainekset. Haraldissa mm. poro mitä olen syönyt on ollut suussa sulavaa.
Suosittelen kokeilemaan paikan tervaolutta.. sitä tuli viimeksi juotua kolmen ruokalajin menun ohella kaksi tuopillista kun oli niin hyvää, se on vähän sellainen makeanpuoleinen olut, mutta ei yhtä makea kuin saman paikan kaneliolut.
Se haraldin drinkkilista on myös mahtava.
Firma vei sinne kiinalaisia vieraita syömään ja olivat olleet ihan innoissaan kuulemma.
Eikö tuo ole aivan tyylipuhdas turistiravintola?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole aivan tyylipuhdas turistiravintola?
No jos turistiravintolalla tarkoitetaan paikkaa missä voidaan tarjota mitä tahansa kuraa korkeaan hintaan niin ei, ei se ole sellainen paikka. Kyllä siellä on ihan suomalaisia ollut syömässä kun olen siellä pari kertaa käynyt.
Onhan siellä niitä alle viidenkympin menujakin. Ei mielestäni ole paha hinta kolmen ruokalajin illallisesta, kun raaka-aineinakin on kotimaista sorsaa, hirveä, siikaa, jne.