Haluttomat, kuinka pidätte miehen tyytyväisenä?
Mua ei seksi kiinnosta yhtään ja nytkin on yli kolme kuukautta edellisestä kerrasta. Mies alkaa käydä taas melkoisen kärttyiseksi ja ehdottelee mulle hoitoon hakeutumista. Minussa ei ole kuitenkaan mitään vikaa, vaikka minua ei seksi kiinnostakaan. Välillä tuo mies alkaa kuitenkin olla niin ravostuttava vonkaamisen takia ja annan sille vain siksi, että saa olla edes pari viikkoa rauhassa.
Tiedän kaltaisiani naisia olevan todella paljon, joita seksi ei kiinnosta tai ainakin priorisoi järkevämmät asiat ennen sitä. Kuinka te saatte mihen pysymään tyytyväisenä? Turha sanoa että anna mennä vieraisiin, se ei tule kysymykseen, sillä en hyväksy pettämistä.
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailij-railija kirjoitti:
Minä pidän nahkarukkasta tyynyn alla, kun mies vonkaa pistän hanskan käteen ja käsi reiden viereen patjalle . Nylkyttää itsensä mun kouraani. Samalla mietin mietin mitä huomenna syödään.
Tämä! Jos tämä on tosi niin juuri näin sen kuuluisikin mennä :-) sallitaan toiselle ne himot ja ollaan läsnä :-)
Läsnäolo parisuhteessa on siis spermakupin ojentaminen?
Ei sen naisenkaan tarvitse olla spermakuppi, johon mies saa mielensä mukaan tyydyttää himonsa.
Ei niin! Mutta eikö ap kirjoittanut tänne että parisuhde muuten hyvä ja rakastaa miestään? Eihän siinä sillon ole mitään tuollasia "miehen mielen mukaan olen vain spermakuppi"-tunnelmia edes! Jos toista rakastaa tosissaan, hyväksyy toisen kokonaan sellaisena kun on, hyväksyy myös seksuaalisuuden osaksi tätä ihmistä. Miksi täällä korostuu tälläinen ajattelu, että seksuaalisuudesta olisi kyse jostain alistamisesta, kun toisella on normaalit tavalliset halut? Mikä teitä vaivaa? Jos mies on kusipää niin ei tietenkään silloin kannata alkaa miestä tumputtaa. Mutta kun ap juuri sanoi että muuten kaikki on hyvin ja rakastaa miestään! Helevetti
Vierailija kirjoitti:
Ei sen naisenkaan tarvitse olla spermakuppi, johon mies saa mielensä mukaan tyydyttää himonsa.
Ei, ja siksi on naisen ymmärrettävä että jos tätä haluttomuutta ei ole sanottu ääneen parisuhteen alkaessa, on kyseessä naisen petos ja naisen on siitä asiasta silloin huolehdittava - esimerkiksi päästämällä miehen vapaaksi. Miestä tässä on huijattu. Ojentamalla spermakupin miehelle nainen alistaa miestä. Oikeastaan se on ihan sama onko se kuppi pillu vai lapanen, asenne parisuhdetta ja parisuhteen tarpeita kohtaan on joka tapauksessa ylimielistä ja jopa kiusantekoa.
En voi uskoa todeksi että joku aidosti haluaisi himoja vähentävää lääkettä kumppanilleen. Kyllä sellaisia on mutta pitää olla pahimman luokan seksiaddikti että niihin turvautuu. Minusta tälläinen on surullista, miten niin ihana ja luonnollinen asia kuin seksi, leimataan täällä näin. Vähähaluisen kannattaa ottaa vähähaluinen puoliso. Tai sitten kompromissi. Itselle 2 kertaa kuussa olisi äärimmäinen kompromissi.. ja miten inhottavalta tuntuisi se kun mies ei halua useammin! Hajoisin. Onneksi näin ei omassa suhteessa ole.
Parisuhteen kannalta ylivoimaisesti paras keino olisi saada sinulle niitä haluja lisää. Miehen kannalta paras keino olisi varmaankin vaihtaa naista tai sitten hukuttaa omat halunsa olueen ja läskiin, mutta se on aika epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa todeksi että joku aidosti haluaisi himoja vähentävää lääkettä kumppanilleen.
Mutta tuo olisi aidosti toimiva ratkaisu. Naiselle ei haluja saa, jos haluja ei ole. Mieheltä halut saa helpommin pois, jolloin tilanne rauhoittuu. Jos mies olisi valmis (vapaaehtoisesti tietenkin) tekemään tällaisen kompromissin suhteen eteen, voisi tuokin suhde jatkua hyvänä ja seksuaalisuus olisi tasa-arvoisessa asemassa kummallekin.
No mitä AP sitten aiot, jos nuo aiemmin mainitut vaihtoehdot ovat jotain muuta kuin ainoat, ettäs tiedät?
Minua ärsyttää että haluttomuuteen suhtaudutaan täällä kuin sairautena, joka pitäisi parantaa. Mielestäni tuollainen ajatus on sairas, vähän kuin haluttaisiin antaa homolle lääkettä että siitä tulisi hetero!
Mikään ei vien niin hyvin haluja kuin mies, joka pelaa kaikki illat pleikkaria (huutaen ja kiroten), ei hoida lapsia oma-alotteisesti, jättää makkarapaketin kääreet pitkin pöytiä eikä saa astioita koneeseen eikä pyykkejä koriin. Eli aika usein se mieskin voisi tehdä jotain sen eteen, että olisi haluttavampi! Enkä mä tarkoita edes mitään ylenpalttisia romanttisia tekoja vaan NORMAALIA AIKUISEN MIEHEN KÄYTÖSTÄ!
Ja haluttoman suhde normaaliin on vähän kuin hyperseksuaali homo, joka raiskaa heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi se vieraissa käyntikin OK, kunhan tuliaisena ei ole tauteja. Ukko on eri mieltä.
Teen sitten niin, että suhtaudun seksiin aviollisena velvollisuutena, jonka hoidan, vaikka ei kiinnostaisi. Eikä minun onneksi edes tarvitse esittää kiinnostunutta. Riittää, että annan.
Siitä olen samaa mieltä, että tilanne on aika yleinen ja normaali. Ihmettelen, että hoitoon ollaan aina määräämässä se haluttomampi osapuoli. Eikö yhtä hyvin voitaisi sille halukkaammalle koettaa kehittää jotain himoja hillitsevää? Jos sellainen aine tai terapia olisi, päästäisiin samalla ehkäisyn vaivasta ja ei-toivotuista raskauksista.
Oikeastiko haluttomat ovat sitä mieltä, että sille, joka haluaa sen keskimääräisen kerran viikossa peiton alla, pitäisi jotain jarrua syöttää? Jotta se, joka vaivautuu pari kertaa vuodessa, saisi olla rauhassa ja pitää elämänsä puitteet entisellään? Tämäkö nyt on oikesti sitä rakkautta?
Ukkoko siis ei halunnut ketään muuta vai ehdottomasti olisi halunnut tauteja?
-14
Ei tarvitse kenellekään haluja väkisin sytyttää, jos itsestä tuntuu ettei niitä kaipaa. Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteen. Mutta ei toiselta kyllä mitenkään niitä haluja voi poiskaan vaatia, jos ne on normaalien rajoissa. Tuntuu, että ap etsit nyt sellaista ratkaisua jota ei ole :( muuta kuin molemmin puolinen tilanteeseen tottuminen. Mutta jos seksi on miehellesi tärkeää, hänelle se voi olla osa rakkautta mitä kokee ja hänen mielestään osa hyvän parisuhteen määritelmää. Ap olet tehnyt jo kompromissin, ehkä voisitte miehen kanssa jutella, riittäisikö hänelle se kerran kolmessa kuukaudessa? Jos hän tietäisi täysin mitä tunnet, ja että hänessä ei ole vikaa, voisi hän ehkä siihen suostua. Ja sitten hän lupaisi lopettaa muun vonkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää että haluttomuuteen suhtaudutaan täällä kuin sairautena, joka pitäisi parantaa. Mielestäni tuollainen ajatus on sairas, vähän kuin haluttaisiin antaa homolle lääkettä että siitä tulisi hetero!
Niin, oletko muuten sitä mieltä, että on oikein, jos kaappihomo avioituu ja pitää väkisin (vastakkaista sukupuolta olevaa) puolisoaan selibaatissa? -14
Vierailija kirjoitti:
Mua ei seksi kiinnosta yhtään ja nytkin on yli kolme kuukautta edellisestä kerrasta. Mies alkaa käydä taas melkoisen kärttyiseksi ja ehdottelee mulle hoitoon hakeutumista. Minussa ei ole kuitenkaan mitään vikaa, vaikka minua ei seksi kiinnostakaan. Välillä tuo mies alkaa kuitenkin olla niin ravostuttava vonkaamisen takia ja annan sille vain siksi, että saa olla edes pari viikkoa rauhassa.
Tiedän kaltaisiani naisia olevan todella paljon, joita seksi ei kiinnosta tai ainakin priorisoi järkevämmät asiat ennen sitä. Kuinka te saatte mihen pysymään tyytyväisenä? Turha sanoa että anna mennä vieraisiin, se ei tule kysymykseen, sillä en hyväksy pettämistä.
Enää pitäisi tietää, miksi pilaat miehesi elämän ja roikut täysin kuolleessa suhteessa??
Vierailija kirjoitti:
Analogianalkusi on hyvö. Jos homo on parisuhteessa heteron kanssa, kuten tässä tilanteessa nyt on (homo on se haluton analogiassasi) - kuuluuko homon kiusata heteroa sillä ettei hetero saa elää heteroparisuhdetta siksi että toinen on homo - vai pitäisikö (kesken kaiken) homoksi muuttunut ottaa vastuuta tilanteesta ja poistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäisi tietää, miksi pilaat miehesi elämän ja roikut täysin kuolleessa suhteessa??
Tottumus, laiskuus ja raha. Ja tieto siitä, ettei markkinoilla pärjää jos heti alkuun pitäisi kertoa että on frigidi.
Kysymyshän pitäisi olla, että millä mies pitää sinut tyytyväisenä. Jos mies on tarpeeksi hyvä sängyssä, nainen ei kärsi haluttomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän pitäisi olla, että millä mies pitää sinut tyytyväisenä. Jos mies on tarpeeksi hyvä sängyssä, nainen ei kärsi haluttomuudesta.
Tämähän oli trolli, mutta tuli aidosti mieleen tämä asia: Hoitaako AP miehesi parisuhdetta riittävästi? Useinhan parisuhteen huonous näkyy naisen haluttomuutena ja silloin oikeasti siihen ei tepsi muu kuin parisuhteen parantaminen tai ero. Jos mies ei huomioi sinua muutoin kuin seksuaalisessa mielessä, niin ymmärrän hyvin haluttomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet parisuhteessa?
Koska rakastan miestäni ja perhettäni. AP
No et todellakaan rakasta. Jos rakastaisit, haluaisit että hänellä on hyvä olla. Sanoit "annan sille vain siksi, että saa olla edes pari viikkoa rauhassa" joten on aivan selvää että ajattelet vain itseäsi, miten sinulla olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli trolli, mutta tuli aidosti mieleen tämä asia: Hoitaako AP miehesi parisuhdetta riittävästi? Useinhan parisuhteen huonous näkyy naisen haluttomuutena ja silloin oikeasti siihen ei tepsi muu kuin parisuhteen parantaminen tai ero. Jos mies ei huomioi sinua muutoin kuin seksuaalisessa mielessä, niin ymmärrän hyvin haluttomuuden.
Tämä ei ollut trolli. Olen itse kärsinyt haluttomuudesta, kunnes tapasin miehen, joka tiesi mitä tehdä.
Ai jotain jarrua vai?
Kuulepa, jos ei himoja olisi, ei meillä olisi ihmisiäkään täällä maapallolla, joten kyllä se halun olemassaolo on normaalimpaa kuin haluttomuus. Siksi haluttomuutta hoidetaan. Ja tiesitkö, monet haluttomat haluaisivat haluta, siksikin siihen yritetään keksiä jokin hoitokeino.