Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomat, kuinka pidätte miehen tyytyväisenä?

Vierailija
10.01.2016 |

Mua ei seksi kiinnosta yhtään ja nytkin on yli kolme kuukautta edellisestä kerrasta. Mies alkaa käydä taas melkoisen kärttyiseksi ja ehdottelee mulle hoitoon hakeutumista. Minussa ei ole kuitenkaan mitään vikaa, vaikka minua ei seksi kiinnostakaan. Välillä tuo mies alkaa kuitenkin olla niin ravostuttava vonkaamisen takia ja annan sille vain siksi, että saa olla edes pari viikkoa rauhassa.

Tiedän kaltaisiani naisia olevan todella paljon, joita seksi ei kiinnosta tai ainakin priorisoi järkevämmät asiat ennen sitä. Kuinka te saatte mihen pysymään tyytyväisenä? Turha sanoa että anna mennä vieraisiin, se ei tule kysymykseen, sillä en hyväksy pettämistä.

Kommentit (218)

Vierailija
41/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haluttomuus ei ole ongelma mutta miehen on.

Haluton nainen voi mainiosti sekstailla mutta haluton mies ei voi.

Vierailija
42/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti pysty harrastamaan seksiä edes joka toinen viikko eli 2 krt kuussa? Sekin olis varmaan miehellesi parempi kuin nykyinen tahti? Suggestoit itsesi siihen, että esim. lauantaina joka toinen viikko sekstailette. Liukkaria alapäähän tai jopa jostain seksikaupasta sellaista stimuloivaa versiota ja menoksi. Jos esim. korkeintaan menee 2 tuntia kuussa siihen, että saatte molemmat jonkinlaisen mielenrauhan, niin ei ole paljon. Kerta viikossa olis vielä parempi mutta parempi aloittaa vähän kevyemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, AP, aiotko pilata suhteen, antaa miehen käydä vieraissa vai aloittaa seksielämän?

Vierailija
44/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on molemmat osapuolet haluttomia aseksuaaleja. Monesti saa kavereilta kuulla, kun tarpeet ei kohtaa. Nämä ihmiset tekevät sitten kompromisseja puolin ja toisin, koska haluavat säilyttää avioliitossa tyytyväisyyden.

Vierailija
45/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sanoa että anna mennä vieraisiin, se ei tule kysymykseen, sillä en hyväksy pettämistä.

Ei se ole pettämistä jos yhdessä sovitte, että mies hoitaa halunsa muualla.

Vierailija
46/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, AP, aiotko pilata suhteen, antaa miehen käydä vieraissa vai aloittaa seksielämän?

En mitään noista! Ettäs tiedät!

Vierailija
47/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän nahkarukkasta tyynyn alla, kun mies vonkaa pistän hanskan käteen ja käsi reiden viereen patjalle . Nylkyttää itsensä mun kouraani. Samalla mietin mietin mitä huomenna syödään.

Tämä! Jos tämä on tosi niin juuri näin sen kuuluisikin mennä :-) sallitaan toiselle ne himot ja ollaan läsnä :-)

Läsnäolo parisuhteessa on siis spermakupin ojentaminen?

Vierailija
48/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on trolli tai ei mutta todellisuuden kappale joka tapauksessa. en ymmärrä miksi hän on olemassa. salamanteri syö kärpäsen ja kärpänen syö paskaa - kaikki voi hyvin. ap ei kelpaa kärpäselle ja salamanterikin pelkää häntä. en näe ap:lle paikkaa universumissa.

Vierailija
49/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän nahkarukkasta tyynyn alla, kun mies vonkaa pistän hanskan käteen ja käsi reiden viereen patjalle . Nylkyttää itsensä mun kouraani. Samalla mietin mietin mitä huomenna syödään.

Tämä! Jos tämä on tosi niin juuri näin sen kuuluisikin mennä :-) sallitaan toiselle ne himot ja ollaan läsnä :-)

Läsnäolo parisuhteessa on siis spermakupin ojentaminen?

Ei sen naisenkaan tarvitse olla spermakuppi, johon mies saa mielensä mukaan tyydyttää himonsa.

Vierailija
50/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi se vieraissa käyntikin OK, kunhan tuliaisena ei ole tauteja. Ukko on eri mieltä.

Teen sitten niin, että suhtaudun seksiin aviollisena velvollisuutena, jonka hoidan, vaikka ei kiinnostaisi. Eikä minun onneksi edes tarvitse esittää kiinnostunutta. Riittää, että annan.

Siitä olen samaa mieltä, että tilanne on aika yleinen ja normaali. Ihmettelen, että hoitoon ollaan aina määräämässä se haluttomampi osapuoli. Eikö yhtä hyvin voitaisi sille halukkaammalle koettaa kehittää jotain himoja hillitsevää? Jos sellainen aine tai terapia olisi, päästäisiin samalla ehkäisyn vaivasta ja ei-toivotuista raskauksista.

Vierailija
51/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on trolli tai ei mutta todellisuuden kappale joka tapauksessa. en ymmärrä miksi hän on olemassa. salamanteri syö kärpäsen ja kärpänen syö paskaa - kaikki voi hyvin. ap ei kelpaa kärpäselle ja salamanterikin pelkää häntä. en näe ap:lle paikkaa universumissa.

Ihan en ymmärrä vastaustasi, mutta haluttomuus on parisuhteessa täysin fakta ja siitä kärsivät kymmenet tuhannet ihmiset jo pelkästään Suomessa.

Vierailija
52/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet parisuhteessa?

Samaa ihmettelen. Miksi olet miehesi kanssa?

Vierailija
53/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsit siis jo tuon ekan vaihtoehdon.

Vierailija
54/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haluttomuus miehellä tarkoita samaa kuin impotenssi. Voi alakerta pelata ihan hyvin, vaikka yläkerta ei olisikaan hommassa mukana. 90% nautinnosta vain jää saamatta. Toki haluttomuus usein lisää myös erektiohäiriöitä ja toisaalta erektiohäiriöt usein aiheuttavat haluttomuutta.

Vierailija
55/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mun suurin painajainen. Toivottavasti miehes pettää jo

Kai muistat olla kiitollinen, että elämäsi on niin helppoa ja huoletonta, ettet pysty tuon suurempaa painajaista kuvittelemaan.

Vierailija
56/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ne ainoat vaihtoehdot nyt vaan on. Ellet jotenkin saa miehestä samanlaista halutonta, eikä sellainen taida onnistua, miehille kun ei ole e-pillereitä. Eiku hei, ehkä jos mies esiintyisi pedofiiliksi ja hakisi kemiallisen kastraation. Oho, neljäs vaihtoehto tuli kuin itsestään :)

Vierailija
57/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa, joten ketään ei voi pakottaa vasten halua seksiin.

Tämä on totta. Mutta ketään ei kai voi myöskään pakottaa kieltämään seksuaalisuuttaan ja elämään selibaatissa.

Aloittajan sijasta kyllä lähtisin miehen kanssa pariterapiaan tai vastaavaan.

Vierailija
58/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ketjusta katoilee viestejä? Ei minusta vastaukset ole olleet moderointia vaativia? Minäkin kirjoitin vastauksen, joka ei varmasti ollut provosoiva, mutta niin vain lähti heti pois. Pitääkö vastausten olla naisia myötäileviä, jotta ne julkaistaan tällä palstalla? Melkoisen mulkku moderointilinja...

Vierailija
59/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluton mieskin voi. terveisin haluton mies

Vierailija
60/218 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta rasittavaa on kun mies pihtaa. Siitä on kokemusta ja naiselle torjutuksi tuleminen on mahdollisesti vieläkin masentavampaa kuin miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä