Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion saada vaimolta tänään

Vierailija
09.01.2016 |

P*llua. Olen koko päivän hemmotellut häntä, ostanut korunkin ja tein lempiruokaansa (muistin myös siivota ruuanlaittoni jäljet). Illaksi ostin hänen lempiviiniään, laitan tunnelmallista musiikkia ja tarjoan eri juustoja viinin kanssa rupatellessamme mukavia. Annan jalkahieronnan, kehun miten hän on kaunis ja kerron miten rakastankaan häntä. Sitten pitäisi vain vielä päästä itse asiaan eli panemiseen kun on tunnelma viritelty. Olen myös halaillut pitkin päivää ja taputellut peppua ohimennen. Unohdinko jotain vai mitä luulette mammat, onnistuuko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Tuossa vasta ajattelin että ehkä olisi hyvä jos jokainen parisuhde loppuisi aikanaan. Jotenkin hirveää ajatella että jo sataan kertaan nähtyä seksiä varten pitäisi lämmitellä ja taivutella iäisyys.

Joo. Onhan tää työlästä mutta toivottavasti sen arvoista. Huoriinkaan ei huvittaisi lähteä. Ap

Veikkaan, että akkas aistii, mikä tavoite sulla on siintänyt mielessäsi touhujen lomassa ja saatte aikaiseksi riidan tai sitten se alistuu ja makaa kuin kuollut lahna muutaman minuutin ajan, että saat toimituksen suoritettua. Milloin on viimeksi muuten pillua lohjennut? Taitaa olla pidempi tovi.

Vierailija
22/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin mieheni käyvän vauva-palstalla, en antaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vasta ajattelin että ehkä olisi hyvä jos jokainen parisuhde loppuisi aikanaan. Jotenkin hirveää ajatella että jo sataan kertaan nähtyä seksiä varten pitäisi lämmitellä ja taivutella iäisyys.

Kuuleppas nyt hirviö. Kyllä miehen pitää naista pitää hyvänä. Just tollasten sovinistien takia suomi on niin hirveä paikka elää.

Vastaa sinä pösilö vasta sitten kun ymmärrät lukemasi.

Vierailija
24/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin mieheni käyvän vauva-palstalla, en antaisi.

Koska käyn vauva-palstalla, en anna vaimolle.

Vierailija
25/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei onneksi tiedä koko sairaan AV-palstan olemassa olostakaan.

Miehesi ei osaa käyttää nettiä? Melkeen sama mitä googlettaa, niin tänne se vastaus ohjaa :D

Eiku anna mä arvaan; sinä määräät, millä sivuilla ukkosi saa käydä.

Vierailija
26/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana saada kaikkea tuota ilman mitää odotuksia, ihan vain siksi että hän nauttii siitä.

Kun teet jotain mitä nainen ei odota, jokin pieni askare, se tehoaa ainakin minuun.

Sellainen asia, että hän tuntee, että olet ajatellut häntä, et itseäsi.

Vierailija
27/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Vaimoa pitää hemmotella.

Vierailija
28/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuuntele noita, multa ainakin saisit! Olisin otettu jos mun mies tekis joskus edes jotain tuon suuntaistakaan. Ei ole mitään läpinäkyvää, vaan herttaista.

Meidän ilta; mies pelaa nyt kahdeksatta tuntia koneellaan, mä tein ruoan, kävin yksin kävelyllä, siivosin ja pian menen yksin nukkumaan. Munaa ei taatusti heru, mut justhan sitä viime vuonna harrastettiinkin.

Vittu.

N34

Multa ainakin moinen temppuilu vaatisi sen verran energiaa, että ei jaksaisi enää sen jälkeen köyriä.

Eipä tarttis paljo temppuilla, jos vaikka suutelis mua ni olisin valmis. Mutta ei. Ei meillä. Mulla on kotona miespihtari. Huraa.

N34

Vierailija
29/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

p[/quote]

Veikkaan, että akkas aistii, mikä tavoite sulla on siintänyt mielessäsi touhujen lomassa ja saatte aikaiseksi riidan tai sitten se alistuu ja makaa kuin kuollut lahna muutaman minuutin ajan, että saat toimituksen suoritettua. Milloin on viimeksi muuten pillua lohjennut? Taitaa olla pidempi tovi.[/quote]

Joo on tovi, vaimolla on työstressiä ja olen ollut suosiolla vonkaamatta. Kokeilen nyt tätä strategiaa... ja kuule ajattelin hoitaa hommat niin ettei makaile lahnana.

Vierailija
30/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, jonkun naisen kirjoittama sitäpaitsi. Mutta mukavaahan tuollainen hemmottelu olisi. Tietysti naisena toivoisin, että mies hemmottelisi ihan vaan rakkaudesta minua kohtaan. Ei meillä seksin takia tarvitse mitään ihmeellisiä koreoigrafioita olla, riittää että toinen ilmaisee, että panettaa.

Vierailija
31/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuuntele noita, multa ainakin saisit! Olisin otettu jos mun mies tekis joskus edes jotain tuon suuntaistakaan. Ei ole mitään läpinäkyvää, vaan herttaista.

Meidän ilta; mies pelaa nyt kahdeksatta tuntia koneellaan, mä tein ruoan, kävin yksin kävelyllä, siivosin ja pian menen yksin nukkumaan. Munaa ei taatusti heru, mut justhan sitä viime vuonna harrastettiinkin.

Vittu.

N34

Multa ainakin moinen temppuilu vaatisi sen verran energiaa, että ei jaksaisi enää sen jälkeen köyriä.

Eipä tarttis paljo temppuilla, jos vaikka suutelis mua ni olisin valmis. Mutta ei. Ei meillä. Mulla on kotona miespihtari. Huraa.

N34

Täällä olis 10v nuorempi urheilullinen ori valmis tyydyttämään sinua koko yön. Haluutko päästä matkalle kuuhun?

Vierailija
32/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt hirviö. Kyllä miehen pitää naista pitää hyvänä. Just tollasten sovinistien takia suomi on niin hirveä paikka elää.

Vastaa sinä pösilö vasta sitten kun ymmärrät lukemasi.

Ja lisää sataa. Sinä senkin saasta, kehtaat ruveta halventamaan, nöyryyttämään ja alistamaan noilla sanoillasi. Kehtaatkin nimitellä siinä, senkin.. Turjake!

Vierailija
33/33 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun mieheni ostaa koruja ja tarjoaa viiniä ainoastaan välttääkseen seksin kanssani. Ei kuitenkaan halua erota, vaan pitää kodinhoitajan paikalla kun itse liehittelee muita ja olettaa noiden keinojen tepsivän loputtomiin. Itse en edes kaipaisi tuommoisia esileikkejä vaan silkkaa seksiä. Ehkä kohta pakko suostua johonkin niistä ehdotuksista joita olen saanut, vaikka minulle mieheni olisi ollut aina ykkösvalinta. Minä en vaan hänelle. Toki itse eroan ensin, ennen kun lähden muiden sänkyyn.