Missä iässä rupesit coolien pelimiesten sijasta arvostamaan enemmän sellaisia turvallisia perheenisätyyppejä?
Kommentit (19)
Lopetin seksin harrastamisen kokonaan n 25-vuotiaana, en arvosta miehiä pätkääkään, olkoot kumpia hyvänsä...
Aina olen arvostanut perheenisätyyppejä. Pelimiehistä en ole ikinä perustanut.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin seksin harrastamisen kokonaan n 25-vuotiaana, en arvosta miehiä pätkääkään, olkoot kumpia hyvänsä...
Oikea asenne!
Varmaan joskus 18-19 vuotiaana. Joskin muhun vetoo ne miehet, jotka on nuorena ollu hunningolla, mutta nykyään fiksuja ja turvallisia. :D
Olen aina arvostanut enemmän perheenisiä.
Aloitin arvostamisen jo Vantaan lähiöissä ollessani juuri ja juuri 16-vuotias, naapurin Pertti oli ensimmäinen perheenisä, jota arvostin.
Pertti tuli suuhuni kuin suihkulähde, joten arvostukseni kasvoi, ja parin vuoden aikana arvostin myös Antin, Mikon, Teemu, Nikon, Nicon, Peran, Ahdin, Jussin, Nepan, Aleksin, Hannun, Ilkan ja vielä Ismon :)
En koskaan. Katsotaan sitten kun olen 90 vee eli 40 vuoden päästä.
"Olin heikko - tarrauduin. Mä pelkästään vain voittajiin. Kunnes susta löysin oikeen ystävän"
En ole koskaan arvostanut pelimiehiä. Korkeintaan pelleillyt niiden kustannuksella.
Siitä asti kun kiinnostuin pojista eli n. 14 v.
Öh... oliskohan se hetki kun pullahdin tähän maailmaan? :D en tarvitse ketään bad boyta luomaan mulle seikkailuja, teen ne itse ;) (ja perheenisä kulkee niissä tietty mukana)
Enpä ollut kiinnostunut "pelimiehistä" edes teininä. Heittomerkit koska pelimies on urpo termi ylipäätään - saati puhuttaessa jostain pikkujannuista -_-
En ole koskaan arvostanut kukasta kukkaan hyppiviä miehiä, enkä huolinut. "Cooleihin" renttuihin meni mielenkiinto 16-vuotiaana.
En missään vaiheessa. Menin pelimiehen kanssa naimisiin ja muutaman vuoden päästä olikin naimisissa yllättäen kunnollisen perheenisän kanssa
17-18