Vierailija

Sittemmin yksi teki henkirikoksen, toinen sekosi ja kolmas kirjoittaa tätä tarinaa

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kertoo enemmän kaveripiiristäsi. Päädyt itsekin johonkin laitokseen, luulen. Itse kun pelasimme spiritismiä niin henki sekoili vain jotain suurista dildoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
^^ Niin, kannattiko pelata
Olin jo ennen spiritismin pelaamista tietoinen suurista dildoista. Eli plus miinus nolla.

Vierailija

Näin lapsena unta, että hyllyssä oleva dalmadialainen liikkui.
Aamulla oli pölyvana koiran vieressä.
Oli ylähyllyllä siellä oli paljon pölyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän kaveripiiristäsi. Päädyt itsekin johonkin laitokseen, luulen. Itse kun pelasimme spiritismiä niin henki sekoili vain jotain suurista dildoista.

Dildohenget on pahimpia.

Meille ilmestyi dildohenki nimeltään FleshhLighhht, se manasi kaikki äitini dildot samaan aikaan olohuoneen peiliin.

Me kaikki jouduimme useampaan laitokseen ja yksi meistä päätyi kaalimadon toimitusjohtajaksi.

Surullinen tarina, mutta ottakaa lapset ja nuoret opiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Karmein kohtalo lie tuolla, joka jäi av:lle pyörimään..

Hänen nuoruuden nimensä on PyhäVulvaMies, arvaatte varmaan mistä on kyse.

Toinen spiritismin uhri palstalla on mies29.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Buldoggi jahtasi minut puuhun ja itkin tunnin oksella kunnes naapurin ukko ampui koiran silmieni edessä. Olin 9v.

Mulla melkein sama, mutta se oli bulgogi, joka jahtasi minua :(

Vierailija

Pururadalla näin suuret tassun jäljet ja käännyin ympäri samaa polkua. Polulle oli ilmestynyt verta. Viikkoa myöhemmin vesikauhuinen susi ammuttii lähistöltä.

Vierailija

Pieraisin peppu pystyssä esikoulussa ja takimmainen ihastukseni vaipui viiden vuoden koomaan jonka seurauksena pojan isä iski äitini ja teki elämästäni helvettiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buldoggi jahtasi minut puuhun ja itkin tunnin oksella kunnes naapurin ukko ampui koiran silmieni edessä. Olin 9v.

Mulla melkein sama, mutta se oli bulgogi, joka jahtasi minua :(

Ettei Balrog joka jahtasi Gandalfia?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat