Vierailija

Taidan olla hullu mummu. Heitin kuperkeikan ja voi sitä onnistumisen riemua. Tätä ei kannata lastenlasten aikana treenata. Ei tuu nyt naurusta loppua.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

iik, nyt tuli vastustamaton halu kokeilla!

Terveisin 46v joka ei ole muistaakseen tehnyt kuperkeikkaa reiluun kolmeen vuosikymmeneen, ainakaan tarkoituksella. Mutta ihan varmasti onnistun, tottakai, ei mitään epäilystäkään.... 

ap, jos hajotan selkärankani tai menetän itsekunnioitukseni syy on sinun  :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä osaamista siinä olisi? Vähän kuin kysyisi osaako vielä kävellä. Kai se keho ihmisen käskyjä tottelee.

hihi, optimistinen asenne! Taidat olla hyvin nuori... 

Vierailija

Kaikkea sitä näkee, kuperkeikkahullu-ap!

Olen varmaan tyhmä, mutta miten niin ei uskalla kokeilla, 2? Ja miten ap:lla voi olla jo 5 lapsenlasta 49-vuotiaana???

Vierailija

Osaan etuperin mut en enää takaperin...se vähän harmittaa...osaan vieä kärrynpyöränkin ja käsilläseisonnan...vaikkoon melkein 40 vee....

Vierailija

Alemmuuskompleksi iski!

Te muut vanhukset olette varmaan niitä jotka saivat koulun liikuntatunnilla sormet lattiaan suorilta jaloilta, ja haarataivutuksessa keppoisesti nappasitte jalkateristä kiinni????!

*kolmonen alemmuuskomplekseilee ja hakee lasin viiniä*

Vierailija

Joo! Eteenpäin ja taaksepäin, molemmat onnistuu :-D Kärrynpyörää en oo vielä(kään) oppinut, mutta vielä joskus saa sekin luvan onnistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä näkee, kuperkeikkahullu-ap!

Olen varmaan tyhmä, mutta miten niin ei uskalla kokeilla, 2? Ja miten ap:lla voi olla jo 5 lapsenlasta 49-vuotiaana???

En vaan uskalla tehdä! Meen asentoon ja sit alkaa paniikkikohtaus eli en vaan uskalla! Ennen olin kovakin tekemään. T 2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alemmuuskompleksi iski!

Te muut vanhukset olette varmaan niitä jotka saivat koulun liikuntatunnilla sormet lattiaan suorilta jaloilta, ja haarataivutuksessa keppoisesti nappasitte jalkateristä kiinni????!

Kyllä nuo mainitsemasi onnistuvat kylmiltään pullukalta kolmeseiskaltakin. Kai mulla sitten on lyhyet jalat ja lattia lähempänä. Kuperkeikkaa en uskalla, taittuu vielä niskat ruhon painon alla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemmuuskompleksi iski!

Kyllä nuo mainitsemasi onnistuvat kylmiltään pullukalta kolmeseiskaltakin. Kai mulla sitten on lyhyet jalat ja lattia lähempänä. Kuperkeikkaa en uskalla, taittuu vielä niskat ruhon painon alla.

Sovitaanko että sinä et ole pullukka vaan sinulla on isot luut ja olet notkea. Minä en ole jäykkä enkä kömpelö vaan minulla on upean pitkät jalat. 

Kolmonen *löytää positiivisia ilmaisuja* :)

Vierailija

Ne on lastenlapsia. Ei sentäs yksi tytär oo viittä synnyttänyt. Mitä pelättävää on kuperkeikassa? Täytyykin kokeilla tota takaperin kuperkeikkaa, kun nyt saisin tän naurun loppuun ensin. T:Ap

Vierailija

Tuleehan noita tehtyä vielä. Viime kesänä opetin pienimmäiselleni vielä tuota jaloa taitoa takapihalla. Osaan tehdä tosin nätin kuperkeikan ihan pyöreänä, leuka rinnassa, ja nousen siitä vielä sulavasti jaloilleni :) Olen 40 v.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat