Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitoset.onko kellää krapula panetus olo?

Vierailija
09.01.2016 |

Tuliko oltuu eilen juhlittuu.Ja ny tekis mieli.Kertoilkaa vähä ootteko jo tänää saannu tai haluaisitte?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri krapulaa, mutta panetus kyllä. Vaikka just yöllä "hyväks käytin" miehen humalatilaa. ;) Sillä ei tahdo sillon nalli palaa, vaan jaksaa panna vaikka kuinka ja kauan. Kuumottaa vieläkin, kun muistelee.. :)

Mutta uusintaa vailla..

Vierailija
22/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri krapulaa, mutta panetus kyllä. Vaikka just yöllä "hyväks käytin" miehen humalatilaa. ;) Sillä ei tahdo sillon nalli palaa, vaan jaksaa panna vaikka kuinka ja kauan. Kuumottaa vieläkin, kun muistelee.. :)

Mutta uusintaa vailla..

Mutt laukesko miehes yöllä ollenkaa?Sähän sait sit pitkän kaavan mukaa yöllä?No tänää.voi miehes haluta enempi kun krapula tulee päivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja kova sellainen onneksi kohta tulee 19v velipuoli himaan niin pääsee sen kanssa vähän leikkii ennen kuin porukat tulee.

Vierailija
24/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta uusintaa vailla..

Mutt laukesko miehes yöllä ollenkaa?Sähän sait sit pitkän kaavan mukaa yöllä?No tänää.voi miehes haluta enempi kun krapula tulee päivällä.

Laukes se lopulta yöllä. Todellakin pitkän kaavan mukaan. Kehrään vieläkin :)

Nyt se sanoo olevansa vielä yöllisestä tyytyväinen, eikä lämpene mun viettelyille. Ei voi näköjään miehen krapulapanetukseen luottaa ;( Ääh, ja mä halkeen kohta tähän panetukseen..

Vierailija
25/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta uusintaa vailla..

Laukes se lopulta yöllä. Todellakin pitkän kaavan mukaan. Kehrään vieläkin :)

Nyt se sanoo olevansa vielä yöllisestä tyytyväinen, eikä lämpene mun viettelyille. Ei voi näköjään miehen krapulapanetukseen luottaa ;( Ääh, ja mä halkeen kohta tähän panetukseen..

Ah alkaa kuulostaa aika hyvältä.Itsellä.kans sama ongelma ett saa aika kaun te töitä kännissä.Kyl se kohta alkaa lämpenee?Onko tarvinnu yhtää.omaa kivaa pitää viäl tänää?Laitat jotai kivoja alus vaatteita päälle ni se alkaa jo tekee mieli.

Vierailija
26/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, toi ongelma ei oo ollenkaan ongelma, näin nais näkökulmasta ;)

Ehkä mun pitää ottaa järeemmät keinot käyttöön ja alkaa vietellä tosissani. Tai sitten odottaa iltaan, sitä vähän lupaili..

Tää panetus ei taida lähteä kuin panemalla, ei oma kiva auta. Niinkuin kaikki janotkaan ei vedellä lähde ;)

Mites siellä, onko ollut aktiviteettiä?

Vierailija
27/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun pitää ottaa järeemmät keinot käyttöön ja alkaa vietellä tosissani. Tai sitten odottaa iltaan, sitä vähän lupaili..

Tää panetus ei taida lähteä kuin panemalla, ei oma kiva auta. Niinkuin kaikki janotkaan ei vedellä lähde ;)

Pientä kiusotteluu teet.No illalla sit kunnon kyydit.Pitkiä suuseksi sessiota.Tykkäätkä enempi antaa vai ottaa suuseksiä?No pari päivää viimeks.Kyllähä täs vähän alkaa paikat kovenee.Hirveesti enn onneks eilen juonnu.m36

Vierailija
28/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kohta tulee isäpuoli ni mennää sen kanssa saunaan ja se ottaa mut lauteilla perinteisesti ennekuin äiti tulee kotiin.

Vierailija
29/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä kiusotteluu teet.No illalla sit kunnon kyydit.Pitkiä suuseksi sessiota.Tykkäätkä enempi antaa vai ottaa suuseksiä?No pari päivää viimeks.Kyllähä täs vähän alkaa paikat kovenee.Hirveesti enn onneks eilen juonnu.m36

Kiusottelu toimii, mies on varsin halukas jo. Mutta lapset on nyt kotona, niin ei oo tilaisuutta.. Ajoissa mennään nukkumaan ;)

Tykkään kummastakin, mutta huomattavasti useammin annan suikkaria. Entäs itse?

Nautinnollisia hetkiä sullekin, yksin tai yhdessä.. :)

Vierailija
30/92 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusottelu toimii, mies on varsin halukas jo. Mutta lapset on nyt kotona, niin ei oo tilaisuutta.. Ajoissa mennään nukkumaan ;)

Tykkään kummastakin, mutta huomattavasti useammin annan suikkaria. Entäs itse?

Nautinnollisia hetkiä sullekin, yksin tai yhdessä.. :)

Eiköhä mies pääse vauhtii kun lapset nukkuu?Itse oon alkannu vanhemmiten tykkää enemmäm antaa pillun nuolentaa.Siihen välillä viäl joku dildo mukaa.Se vaa kiihottaa kun näkee kun toinen nautii.Se kans kun nainen kostuu kunnolla ja maistuu hyvälle kiimalima.Yks lemppari on kans kun annan nuolentaa kun nainen makaa mahallaa .(tyyny mahan alle)Nostaa ihanasti pyllyä ylös.kyllä myös nautin kun saan suihin oton.Tänää ei kerkee tekee enää kumpaaka.Ehkä ens viikoll sais😯

Vierailija
31/92 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi, kuulostaa hyvältä. Varmasti vaimosi nauttii. Eiku mahdollisimman pian nautiskelemaan :)

Toiselle nautinnon tuottaminen ja sen näkeminen minuakin suikkarissa kiehtoo, ehkä se pieni "vallan" tunnekin. Silmiin katson imiessäni..

Mutta tän ajatteleminen ei oo nyt yhtään hyväksi mulle. Ilman jäin eilen :( Vituttaa, turhauttaa ja panettaa.. edelleen. En muuten ole minä se joka meillä seuraavan aloitteen tekee. En ole ehkä panetuksineni tässä kovin vahvoilla. Mutta en silti tee!

Lenkille.. alkaapahan kiertää veri muuallakin kuin alapäässä

Vierailija
32/92 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoijoi, kuulostaa hyvältä. Varmasti vaimosi nauttii. Eiku mahdollisimman pian nautiskelemaan :)

Toiselle nautinnon tuottaminen ja sen näkeminen minuakin suikkarissa kiehtoo, ehkä se pieni "vallan" tunnekin. Silmiin katson imiessäni..

Mutta tän ajatteleminen ei oo nyt yhtään hyväksi mulle. Ilman jäin eilen :( Vituttaa, turhauttaa ja panettaa.. edelleen. En muuten ole minä se joka meillä seuraavan aloitteen tekee. En ole ehkä panetuksineni tässä kovin vahvoilla. Mutta en silti tee!

Lenkille.. alkaapahan kiertää veri muuallakin kuin alapäässä

Ihana tunne toi antaminen.Meill taas mamma.ei osaa oikee rentoutua.Noita sessioita voi harvemmin antaa.Ei kuulemma.pysty kunnolla rentoutuu.Lapset jos on kotona.Tykkäisin jos ois posliini.mutt sitäkää.ei halua tehdä kokonaa.Sheivaatko itse kaikki pois?Se alkaa siappaa kun aattelee tänää.Ni sit kun ei mitää tapahdu.Mitens se ukkos nyt jätti välii eilen?Ei ole hauska mennä nukkumaa panetus päällä.Täälä on monta samaa tilannetta ollu.Ei oikee noi halut meillä kohtaa täll hetkellä.Nyt on jo kovana yks kohta.Arvaat varmaa?Saahan tos lenkill vähän ajatukset muuaalle.Harmi sun puolesta😯

Vierailija
33/92 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiiä miksei eilen antanutkaan. Kai se oli väsynyt tai jotain. Olin mä kyllä tosi pettynyt, kun koko päivän vongannu ja saanu vähän lupauksenkin, ett illalla. Ja just koita sit saada unta, kun panettaa. Ei kiva. No, nyt on rouva tyydytetty ja rauha maassa. Mun kanssa on vaan helpompi elää, kun pitää mut saaneena ;) Tahtoo tyytymättömyys makkarissa kiristää muutenkin, vaikkei varmaan pitäis..

Ei oo kyl kiva, kun ei mee halut yksiin.

Autteleeko sun vaimo sua käsin tms, jos ei aina huvita seksi? Omin käsin onnea ainakin..

Kyllä mäkin oon rentoutuneempi sekstaillessa silloin kun lapset ei oo kotona. Ehkä äidit vaan on sellasia ett lasten läsnäolo vaikuttaa. Luultavasti meidän seksielämä tulee kärsimään pahan kolhun, kun koulut loppuu lauantaina. Aamupäivisin ollu niin hyvä paneskella, kun kaikessa rauhassa saa, jos on duunit menny sopivasti.

Vierailija
34/92 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en tiiä miksei eilen antanutkaan. Kai se oli väsynyt tai jotain. Olin mä kyllä tosi pettynyt, kun koko päivän vongannu ja saanu vähän lupauksenkin, ett illalla. Ja just koita sit saada unta, kun panettaa. Ei kiva. No, nyt on rouva tyydytetty ja rauha maassa. Mun kanssa on vaan helpompi elää, kun pitää mut saaneena ;) Tahtoo tyytymättömyys makkarissa kiristää muutenkin, vaikkei varmaan pitäis..

Autteleeko sun vaimo sua käsin tms, jos ei aina huvita seksi? Omin käsin onnea ainakin..

Kyllä mäkin oon rentoutuneempi sekstaillessa silloin kun lapset ei oo kotona. Ehkä äidit vaan on sellasia ett lasten läsnäolo vaikuttaa. Luultavasti meidän seksielämä tulee kärsimään pahan kolhun, kun koulut loppuu lauantaina. Aamupäivisin ollu niin hyvä paneskella, kun kaikessa rauhassa saa, jos on duunit menny sopivasti.

Kiva ett sait lopulta sen panon.Sulla on varmaa parempi fiilis ja ajatukset hiukan muualla.Joo tiedän tuntee kun meet makkariin ja luulet ett nyt rakastellaa.Samalla huomaat ett oot aivan kovana sen pikku hetken.Mut sit tuleeki suunillee pelkkää kyynärpäätä.Mut onhan tää hölmöö runkata 2-3 viikossa.Mut joskus kun osuu vapaa päivät viikoll ni sit onnistuu.Nyt vaa vaikeeta.Max 1 kert/viikko syklillä mennää😕.Joskus ottaa suihin tai runkkaa jos häntä ei huvita tai pääkipiä.Käytätkö mitää seksiasuja koskaa?

Vierailija
35/92 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ett sait lopulta sen panon.Sulla on varmaa parempi fiilis ja ajatukset hiukan muualla.Joo tiedän tuntee kun meet makkariin ja luulet ett nyt rakastellaa.Samalla huomaat ett oot aivan kovana sen pikku hetken.Mut sit tuleeki suunillee pelkkää kyynärpäätä.Mut onhan tää hölmöö runkata 2-3 viikossa.Mut joskus kun osuu vapaa päivät viikoll ni sit onnistuu.Nyt vaa vaikeeta.Max 1 kert/viikko syklillä mennää😕.Joskus ottaa suihin tai runkkaa jos häntä ei huvita tai pääkipiä.Käytätkö mitää seksiasuja koskaa?

Eikai ny runkkaamisessa mitään hölmöä oo. Täytyyhän ihmisen tarpeensa tyydyttää ja jos ei parempaa oo tarjolla, niin omin käsin. Hyvähän se on, että on haluja. Vaikka tuleekin pahaa mieltä, jos jää ilman, kun parisuhteessa kuitenkin elää. Kyllä munkin mies runkkailee ja se on ihan fine. Siis ei nyt, kun pillusta on ylitarjontaakin. :D Mut ei meillä aina oo tällästä. Ja aina on tilanteita ettei vaan oo tilaisuutta seksiin. Mä koitan kyllä huomioida häntä, jos ei oo ollu mitään muutamaan päivään, kun tiedän että alkaa olla tukalaa. Kun toisen käsikin tuntuu kuitenkin paremmalta kuin oma..

Mä oon kyllä luvattoman laiska pukeutumaan seksihepeneihin. Pitäiskin joskus yllättää. Kauniita alusvaatteita ostan kyllä aina, ett kyllä niitä kestää katsoa. Tosin eipä ne kauaa päällä pysy. Tissimiehiä ja paljas pinta on parasta ;) Urheiluliivejä se inhoaa :D

Toivottavasti ny pian jo lykästää ja pääset lemmiskelemään :)

Vierailija
36/92 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai ny runkkaamisessa mitään hölmöä oo. Täytyyhän ihmisen tarpeensa tyydyttää ja jos ei parempaa oo tarjolla, niin omin käsin. Hyvähän se on, että on haluja. Vaikka tuleekin pahaa mieltä, jos jää ilman, kun parisuhteessa kuitenkin elää. Kyllä munkin mies runkkailee ja se on ihan fine. Siis ei nyt, kun pillusta on ylitarjontaakin. :D Mut ei meillä aina oo tällästä. Ja aina on tilanteita ettei vaan oo tilaisuutta seksiin. Mä koitan kyllä huomioida häntä, jos ei oo ollu mitään muutamaan päivään, kun tiedän että alkaa olla tukalaa. Kun toisen käsikin tuntuu kuitenkin paremmalta kuin oma..

Mä oon kyllä luvattoman laiska pukeutumaan seksihepeneihin. Pitäiskin joskus yllättää. Kauniita alusvaatteita ostan kyllä aina, ett kyllä niitä kestää katsoa. Tosin eipä ne kauaa päällä pysy. Tissimiehiä ja paljas pinta on parasta ;) Urheiluliivejä se inhoaa :D

Toivottavasti ny pian jo lykästää ja pääset lemmiskelemään :)

Onnex sun kirjotukset tua positiivistä fiilistä tähä tilanteeseen.Joo mutt välill tulee mielee teinivuodet ton runkaamisen kohdalla.Pitää miettii mitä videoita katsoo sen hetken ja mihkä laskee satsin.Joskus meinaa tulla hiertymiäki.Tykkäätkö katsoa itse/yhdessä mitää elokuvia?Tottakai on itselläki välill ettei kerkee/työt menee ihan ristii.Kun hän ei millää tee aloitetta.Jos kännipanoja ei lasketa.Hänen pitää saada heti yöllä eli n4-5 aamuyöstä.Mut mitää tekopimppii en kyll ala ostelee.Itse vaa muutun kiukkuseksi pikkuhiljaa.Sekin ärsyttää itseä.Joskus ostelen hänelle jotai hebeneitä.Esim.Avokuppi liivit.catsuit.Avo haara pikkarit(helmillä).Saako kysyä sun rintojen kokoa?(vähän poiketaa aiheesta)Leikittekö yhdessä millää leluilla koskaa?Epäilen ett menee viikonlopulle aikaisintaa.Aika tuskaa 😕

Vierailija
37/92 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustkin on ollut kiva kirjoitella sun kanssa. Kaverit ei oikein ymmärrä mua, ei taida olla omakohtaista kokemusta.. Enkä ny oo niin avautunukaan.

Hiertymiä? Voi, sun pitää olla hellempi itsellesi :)

Jep, must tulee kans ärtynyt, kun en saa. Ja jos tulee torjutuksi, niin vielä tuplaantuu..

Onko teillä pitkään jatkunu halujen epäsuhta? Se on kyllä niin turhauttavaa. Ei oo koskaan ollu niinpäin että emäntä jäis ilman, kun panettaa? Ei oo päässy maistamaan tunnetta..

Kovasti panostat ainakin teidän seksielämään. Toivottavasti arvostaa..

Noh, melko uhkea olen.

Äh, pitää mennä..

Vierailija
38/92 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustkin on ollut kiva kirjoitella sun kanssa. Kaverit ei oikein ymmärrä mua, ei taida olla omakohtaista kokemusta.. Enkä ny oo niin avautunukaan.

Hiertymiä? Voi, sun pitää olla hellempi itsellesi :)

Jep, must tulee kans ärtynyt, kun en saa. Ja jos tulee torjutuksi, niin vielä tuplaantuu..

Onko teillä pitkään jatkunu halujen epäsuhta? Se on kyllä niin turhauttavaa. Ei oo koskaan ollu niinpäin että emäntä jäis ilman, kun panettaa? Ei oo päässy maistamaan tunnetta..

Kovasti panostat ainakin teidän seksielämään. Toivottavasti arvostaa..

Noh, melko uhkea olen.

Äh, pitää mennä..

Joo välill tulee niit.Kun aloittaa aivan kuivalla vetelee.Pitäs vaa muistaa laittaa sitä liukkaria aina.On se varmaa jatkannu puol/vuoden verran.Tänääki kun kävin lastenkaa rannalla.Ei auttannu yhtää.kun siel oli sitä silmäruokaa.Hauska siell istuu jalat ristissä😢.Kyll hän sit kun pääsee vauhtii ni lelut ja vaatteet kelpaa.Neki on semmosii 2-3kertaa vuodessa juttuja Hotelli sessiot.Onko sulla isot noi nänni pihat?alkaa taas jutut poikkoilee.

Vierailija
39/92 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt se liukkari ja hellästi :) Mua aina jaksaa "järkyttää" miten rajusti miehet käsittelee penistään. Kai se sit niin tuntuu hyvälle, eipä voi tietää kun ei kyseistä elintä omista :)

Nyt kyllä sanot sille vaimolles, että se ei voi tehdä sulle noin. On sen annettava, ei sua muuten voi rannalle päästää ;)

Olitko säkin uimassa? Eikö se vesi oo vielä kylmää? Mä oon niin vilukissa, etten tod kastele edes varpaitani vielä :D

Mulla taitaa olla ihan tavalliset nännit, ellei jopa pienenlaise, ainakin suhteessa.. kaikkea ei voi saada. Mut on ne ainakin vaaleanpunaiset :D Tääl oli joskus suuri keskustelu kummat on paremmat ruskeat vai vaaleanpunaiset nännit. :D No, kummat on nätimmät?

Oi, teil on lemmenlomia. Eiku suunnittelemaan :) Onko teillä paljon leluja? Mikä on lemppari?

Vierailija
40/92 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista nyt se liukkari ja hellästi :) Mua aina jaksaa "järkyttää" miten rajusti miehet käsittelee penistään. Kai se sit niin tuntuu hyvälle, eipä voi tietää kun ei kyseistä elintä omista :)

Nyt kyllä sanot sille vaimolles, että se ei voi tehdä sulle noin. On sen annettava, ei sua muuten voi rannalle päästää ;)

Olitko säkin uimassa? Eikö se vesi oo vielä kylmää? Mä oon niin vilukissa, etten tod kastele edes varpaitani vielä :D

Mulla taitaa olla ihan tavalliset nännit, ellei jopa pienenlaise, ainakin suhteessa.. kaikkea ei voi saada. Mut on ne ainakin vaaleanpunaiset :D Tääl oli joskus suuri keskustelu kummat on paremmat ruskeat vai vaaleanpunaiset nännit. :D No, kummat on nätimmät?

Oi, teil on lemmenlomia. Eiku suunnittelemaan :) Onko teillä paljon leluja? Mikä on lemppari?

Pitää muistaa laittaa.Yhtäkkiä kun innostuu.Ja alkaa tuntuu hyvältä.Ni ei siin sit enää kerkee liukkaria kaivaa piilosta.Hyvä kun kerkee muovipussin avaa ja sinne laskee.On tääki parisuhdetta.Runkata omassa sängyssä roskapussiin😕.Pakko kai täs nostaa kissa pöydälle.Lähtee ajatukset siäll rannalla hiukan laukkaa.En käynny uimassa.Katotaa myöhemmin kun lämpenee.Ehkä saunasta vois mennä.Kyll tykkään semmosista punasista/pinkki nänneistä nam nam..Sillon tällöin on.Haasteita saada lapset hoitoo ym.Vois tos kesälomax jonku hotelli viikonlopun järjestää.Oisko niit leluja joku6-8kpl.Yks semmonen jelly suht koht pehmeä.Suunillee saman kokoinen.kuin itselläki on.Mukava välillä vaihtaa aitoa sisää ja lelua väliss.Pari vuott sit hommasin semmosen rakastelu tyynyn(Kiila).Nostaa aika kivasti pyllyä ylös.Mitens teill leikitää leluilla?Otatko ikinää.itsestäsi kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan