Voisin koittaa povata
Voisinpa yrittää povata jos sulla on kysyttävää. Ei kumminkaan mitään kamalan vakavia kysymyksiä. Tämä palsta ei ole sellaisille sopiva.
Testaapa mua. Kysy jotain jonka vastauksen itse tiedät, esimerkiksi yksityiskohtia ulkonäöstäsi, elämäntilanteestasi jms.
Vastaan kun ehdin.
Kommentit (56)
Mitä näet mulle? Pitääkö antaa tarkempi kysymys?
Pituuteni ja kropan muoto? Noin suurinpiirtein. Hiuksien väri?
Kannattaako minun ottaa vastaan uusi työ?
Kerropa minusta jotain! Mitä vaan.
Minkä väriset silmät minulla on? Mitä kuuluu rakkauselämääni?
Mulla on kaksi miestä joita tapailen. Kumpi mun pitäisi valita? Kerron jos jotain osuu oikein.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä osumistodennäköisyys, jos kysyn tarkemmin tosin... (Paraneeko rakkauselämäni? Vaihtoehdot; kyllä, ei, pysyy ennallaan..)
Vierailija kirjoitti:
Olen eroamassa pitkästä liitosta. Löydätkö enää uutta rakkautta?
Tulee sellainen fiilis että sulla voi jo ollakin se uusi rakkaus "takataskussa". Ettei vaan ole juuri sen vuoksi kun eroat?
Onnea elämänjatkolle joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Kerron myös jos näet kohdilleen. (Minulle on meinaan nähty ilman mitään kysymyksiäkin, tiedoksi näitä ketjuja epäileville.)
Eli oon 2.
Minkä näköinen olen? Löydänkö koskaan rakkautta? Jos löydän niin milloin?
Vierailija kirjoitti:
No ei, kyllä tuo riittää.
Sinulla elämä jatkuu yhtä iloisena kuin tähänkin asti. Perusluonteesi on hyvin positiivinen. Kommelluksia ja kömmellyksiä tietysti sattuu kaikille, niin sinullekin, mutta sinä pääset aina jaloillesi iloisin mielin ja suhtaudut sitten taas tulevaisuuten uteliaasti odotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee sellainen fiilis että sulla voi jo ollakin se uusi rakkaus "takataskussa". Ettei vaan ole juuri sen vuoksi kun eroat?
Onnea elämänjatkolle joka tapauksessa!
Kiitos vastauksesta! No mulla ei kuitenkaan ole nyt uutta miestä tiedossa. Mutta jos tulkitsen tätä laveasti, niin sellainen varmaan jostain pian putkahtaa ja on joku vanha tuttu. 😉
Kannattaako minun sittenkin vielä etsiä sitä minulle oikeaa miestä? Pärjäänkö työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Pituuteni ja kropan muoto? Noin suurinpiirtein. Hiuksien väri?
Pitkä. Olet todella pitkä. Laihanpuoleinen (et ainakaan missään nimessä pulska) . Tummempaan päin hiuksesi.
Mennään samalla kun aiempi kysyjä, eli mitä näet mulle?
Saanko töitä 6kk sisällä? Oman alan töitä. Kerro myös, mikä mun ala on. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako minun ottaa vastaan uusi työ?
Liian vakava ja tärkeä kysymys.
Tuohon voin vaan vastata että tee päätöksesi hyvin tarkkaan tuntemuksesi mukaan. Älä liikoja järkeile, vaan yritä enemmän tuntea, kumpi tuntuu oikealta valinnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, kyllä tuo riittää.
Sinulla elämä jatkuu yhtä iloisena kuin tähänkin asti. Perusluonteesi on hyvin positiivinen. Kommelluksia ja kömmellyksiä tietysti sattuu kaikille, niin sinullekin, mutta sinä pääset aina jaloillesi iloisin mielin ja suhtaudut sitten taas tulevaisuuten uteliaasti odotellen.
Kiitos. Mjaa, se on totta, että perusluonteeltani olen positiivinen. Mutta minuun on päässyt pesiytymään pahoinvointi, jota en meinaa selättää millään tai en edes ehkä yritä selättää, vaan ratkaista. En siis ole pitkiin aikoihin kokenut iloa. Mutta se, että se jatkuu yhtä iloisena pitää sikäli paikkaansa, että ei ole näköpiirissä vielä parantumista, ei niin itsellänikään (prosessini on hyvin kesken), että aiempienkaan näkijöiden "näyissä". Eräs jonka kanssa keskustelin vaikeuksistani sanoi lopuksi vähän vaikeana: "en nyt kyllä näe, milloin tää sun tilanteesi paranee..." Olin vähän, että kiitti, vaikka tiesin, että eihän hän sille tilanteelle mitään voi :)
mutta kiitos, tuo - aina jaloilleen tulija - on myös minua, ja pakkohan tässä on olla utelias tulevaisuutta kohtaan :)
2