Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle areena kirjautuminen

Vierailija
18.07.2024 |

Pitääkö sinne nykyään kirjautua? Vaatii nyt sellaista. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, lopetin kokonaan käyttämisen.

Vierailija
2/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin ja käytän. Mitä se haittaa kun ilmatteeksi saa kirjautuneena käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hankaluuksia vanhuksille ellei joku omainen auta. Äitini katsoo yle areenaa mutta eipä hänellä ole tunnuksia. Käytävä tekemässä. 

Vierailija
4/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikken jo pitää kirjautua nykyään.

Vierailija
5/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas hankaluuksia vanhuksille ellei joku omainen auta. Äitini katsoo yle areenaa mutta eipä hänellä ole tunnuksia. Käytävä tekemässä. 

No auta sitten vanhuksia kirjautumaan sinne. Eipä ne tunnukset mitään vaikeeta ole.

Vierailija
6/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä että kohta joka paikkaan pitää kirjautua. Isoveli valvoo. Tiistaina katsoin Areenasta erään ohjelman, siis toissapäivänä, silloin ei tarvinnut. Olen ymmärtänyt että se ei ole pakollista, hullua jos nyt näin on? Siis enpä sinne sitten enää mene.

Vierailija
7/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse kirjautua. Katson kaikia ohjelmia ilman kirjautumista. 

Vierailija
8/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Areena toimii ilman kirjautumista.

Vierailija
9/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää, lopetin kokonaan käyttämisen.

No ei tartte kirjautua. 

Vierailija
10/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kirjautua nettiselaimella 

Vierailija
11/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä tunnuksilla ne haluavat vain kohdistaa oikeita ohjelmia käyttäjilleen. Niin minä ainakin sen käsitin. Eihän se maksa mitään. Ja sitten saa kesken jääneitä ohjelmien katsomista jatkaa siitä mihinkä kesken ne jäivät. On siitä se hyöty.

Vierailija
12/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katson ohjelmia ilma kirjautumista. 

Vierailija
13/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin telkkarissa myös nettiteevee vaihtoehto, missä areena näkyy ihan ilman kirjautumista 

Vierailija
14/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjauduin ja pelkkää hyötyä siitä vain on kun kesken jääneitä ohjelmia voi katsoa keskeltä eikä aloittaa alusta. Saa laittaa suosikkeja jotka löytää helpommin plaraamatta ihan kaikkea. Ja ihan ilmaista niin ettei maksa mitään.

Mulla ylen aamu ohjelmat suosikeissa.

Vierailija
15/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjautunut ja näen ohjelmat

Vierailija
16/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä tunnuksilla ne haluavat vain kohdistaa oikeita ohjelmia käyttäjilleen. Niin minä ainakin sen käsitin. Eihän se maksa mitään. Ja sitten saa kesken jääneitä ohjelmien katsomista jatkaa siitä mihinkä kesken ne jäivät. On siitä se hyöty.

Tämä on tietenkin vasta ensimmäinen askel. Loppupeleissä kaikkien on tietenkin kirjauduttava sisään vahvalla tunnistautumisella ohjelmien katsomiseksi.

Vierailija
17/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella toimii kirjaantumatta, puhelimen sovellus vaatii kirjautumisen.,

Vierailija
18/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kirjautumiseen suhtaudutaan niin negatiivisesti? Joutuuhan netissä nyt kirjautumaan vähän joka paikkaan muutenkin. YLE on sentään voittoa tuottamaton koko kansan omistama laitos, joka ei edes yritä myydä meille mitään.

Vierailija
19/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun joka kanavalla on oma kirjautumispakkonsa - kuten melkein kaikella muullakin, ja tunnuslukuja on tsiljoona, niin kiva etsiä oikeaa aina kun pitäisi johonkin pakkokirjautua.

Vierailija
20/32 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Yle Areena tietokoneella eikä ole toistaiseksi tarvinnut kirjautua yhtikästä mihinkään.