Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin koittaa povata

Vierailija
09.01.2016 |

Voisinpa yrittää povata jos sulla on kysyttävää. Ei kumminkaan mitään kamalan vakavia kysymyksiä. Tämä palsta ei ole sellaisille sopiva.
Testaapa mua. Kysy jotain jonka vastauksen itse tiedät, esimerkiksi yksityiskohtia ulkonäöstäsi, elämäntilanteestasi jms.
Vastaan kun ehdin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko töitä 6kk sisällä? Oman alan töitä. Kerro myös, mikä mun ala on. Kiitos.

Voit saada hyvinkin pian, mutta korkeintaan 8 kuukauden sisällä sinulla on töitä. Kyllä, oman alan tai siitä lähettyviltä. Kysyt mikä on alasi. Tulee vain sana "graafinen" esille.

Ole hyvä. :)

Kiitos :) Graafiselle alalle hain opiskelemaan aikoinani, en päässyt. Nyt olen toisella alalla. Työttömänä.

Vierailija
42/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on parisuhteeni tila?

Et ole juuri nyt parisuhteessa, mutta kahden vuoden sisällä tilanteeseen tulee muutos.

Ok. Hyvä tietää, täytyy näyttää tämä miehellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen löydän ja suunnilleen kuinka pian? Nimim. sielunkumppani

Vierailija
44/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minusta jokin seikka. Ja kysymys on mille alalle menisin opiskelemaan?

Sinulla on kapeat kasvot. Olet vaalea...tai keskivaalea... Sinulla on pianistin kädet/sormet - siis sen näköiset.

Olisi tärkeää että menet alalle jolla todella viihdyt. Alalle jolle voit antautua täysin. Vähempikin nappiinsa oleva ala tietysti toimii, mutta turhautumisen riski olisi silloin olemassa. Mutta ei sekään tietenkään mikään totaalinen katastroofi olisi, koska sinun persoonallasi sinä ajan päälle keksisit siihenkin hyvän ratkaisun. Mutta helpointa olisi jos osuisi nappiinsa jo heti ensi kerralla. Elämä kun ei ole tarkoitettu liian hankalaksi eikä koukeroiseksi.

Vierailija
45/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on parisuhteeni tila?

Et ole juuri nyt parisuhteessa, mutta kahden vuoden sisällä tilanteeseen tulee muutos.

Ok. Hyvä tietää, täytyy näyttää tämä miehellekin.

Älä älä nyt ihmeessä näytä, miehesi voisi saada painajaisia! Miehet ovat herkkiä - niinkuin hyvin tiedät - heitä täytyy hoivata (kylläkin huomaamatta sillai...).

Vierailija
46/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minusta jokin seikka. Ja kysymys on mille alalle menisin opiskelemaan?

Sinulla on kapeat kasvot. Olet vaalea...tai keskivaalea... Sinulla on pianistin kädet/sormet - siis sen näköiset.

Olisi tärkeää että menet alalle jolla todella viihdyt. Alalle jolle voit antautua täysin. Vähempikin nappiinsa oleva ala tietysti toimii, mutta turhautumisen riski olisi silloin olemassa. Mutta ei sekään tietenkään mikään totaalinen katastroofi olisi, koska sinun persoonallasi sinä ajan päälle keksisit siihenkin hyvän ratkaisun. Mutta helpointa olisi jos osuisi nappiinsa jo heti ensi kerralla. Elämä kun ei ole tarkoitettu liian hankalaksi eikä koukeroiseksi.

Kiitos. Muuten oikein mutta en ole vaalea.

Ja totta, minulla on pianistin kädet.

Vierailija
47/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko töitä 6kk sisällä? Oman alan töitä. Kerro myös, mikä mun ala on. Kiitos.

Voit saada hyvinkin pian, mutta korkeintaan 8 kuukauden sisällä sinulla on töitä. Kyllä, oman alan tai siitä lähettyviltä. Kysyt mikä on alasi. Tulee vain sana "graafinen" esille.

Kiitos :) Graafiselle alalle hain opiskelemaan aikoinani, en päässyt. Nyt olen toisella alalla. Työttömänä.

No jopas! Kummassa luulisit viihtyväsi paremmin, siinä mihin aikaisemmin hait opiskelemaan, vai siinä mihin valmistuit?

Vierailija
48/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatiaa. Kerrotko minulle vielä mitä ihastukselleni kuuluu? Kiitos.

Vierailija
49/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näet minulle? Kiitos.

Olet luonteeltasi rakentavalla tavalla utelias ja tiedonhaluinen.

Joskus välillä hiukkasen liian vakava. Sinun pitäisi hassutella pikkasen enemmän ja nauraa vähintään 74 kertaa päivässä. Tuo viimeksi mainittu nyt on helppo juttu sinulle koska pyrskähdätkin nauruun hyvin helposti, se onkin enemmän se määrä jota pikkasen täytyy korjata, nostaa.

Olet myös positiivisellä tavalla sellainen viilipytty. Sinulla pysyy pinna oli tilanne sitten mikä tahansa.

Vierailija
50/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko vielä vauvan? milloin?

No voi! Tuon näkemiseen ei mun kyvyt riitä.

Mutta toivon todella että saat. Ja myös, että se tapahtuisi niin pian kuin haluatte.

Vierailija
51/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsohan minulle millaisen miesystävän näet minulle.

Tässä on jotain joka hämää näkemistä, mutta kyllä se kumminkin vaikuttaa siltä että hän ei ole kovin pitkä, on aika tanakka, fyysisesti vahva mies. Selväpiirteiset, päättäväiset kasvot. Tummatukkainen. Vahvaluonteinen.

Vierailija
52/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia?

Vierailija
53/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja perheeni näkymät?

Vierailija
54/56 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen minä olen? Ja onnistuuko muutto? Tuleekos vielä vauva? Kiitti.

Olet todella iloinen sielu. Harmooninen ja vakaa. Muutto menee hyvin, mutta kyllä siinä tietysti on tekemistä. Jotain pikkukommelluksia voi tulla. Hyvin harmittomia siinä tapauksessa. Niistä te selviätte aivan helpolla.

Vauvasta en osaa sinullekaan povata, mutta toivon todella että saatte pikkuisen jos sitä kaipaatte.

Vierailija
55/56 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen minä olen? Ja onnistuuko muutto? Tuleekos vielä vauva? Kiitti.

Olet todella iloinen sielu. Harmooninen ja vakaa. Muutto menee hyvin, mutta kyllä siinä tietysti on tekemistä. Jotain pikkukommelluksia voi tulla. Hyvin harmittomia siinä tapauksessa. Niistä te selviätte aivan helpolla.

Vauvasta en osaa sinullekaan povata, mutta toivon todella että saatte pikkuisen jos sitä kaipaatte.

Sanoisinpa, että oikeaan osuit:)

Ja muuttokin on nyt varma! Enää itse muuttaminen ja pikkuasioita.

Oikein hyvää vuotta 2016!

Vierailija
56/56 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuuko hartain toiveeni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi