Voisin koittaa povata
Voisinpa yrittää povata jos sulla on kysyttävää. Ei kumminkaan mitään kamalan vakavia kysymyksiä. Tämä palsta ei ole sellaisille sopiva.
Testaapa mua. Kysy jotain jonka vastauksen itse tiedät, esimerkiksi yksityiskohtia ulkonäöstäsi, elämäntilanteestasi jms.
Vastaan kun ehdin.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset silmät minulla on? Mitä kuuluu rakkauselämääni?
Ruskeat silmät.
Rakkauselämääsi kuuluu aika hyvää, vaikkain haaveilet että se olisi vieläkin parempi. Olet aika intohimoinen. Se osa elämästäsi on tärkeä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi miestä joita tapailen. Kumpi mun pitäisi valita? Kerron jos jotain osuu oikein.
Hän jonka kanssa sinulla on turvallisempi olo. Hän jonka kanssa voit iloita elämän pienistäkin asioista ja yhdessä todeta niiden suuruus. Älä anna rahan ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on parisuhteeni tila?
Et ole juuri nyt parisuhteessa, mutta kahden vuoden sisällä tilanteeseen tulee muutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät.
Rakkauselämääsi kuuluu aika hyvää, vaikkain haaveilet että se olisi vieläkin parempi. Olet aika intohimoinen. Se osa elämästäsi on tärkeä sinulle.
Nyt ei mennyt ihan putkeen...
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen olen? Löydänkö koskaan rakkautta? Jos löydän niin milloin?
Olet vaalea. Sympaattisen näköinen. Vähän varovainen ihmisenä, se näkyy ulkonäössäsi myös, mutta eipä se todellakaan haittaa, ihmiset kokevat sen olemuksessasi vain positiivisenä. Löydät toki rakkauden. Ja paljon rakkautta sinulla jo toki onkin ympärilläsi. Milloin? Ehkä jo muutaman kuukauden sisällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät.
No voi! Onkohan mulla taito ruostunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät.
No voi! Onkohan mulla taito ruostunut...
Niin siinä on tainnut käydä.
Miltäs tuleva vuosi mulle näyttää?
Kerro minusta jokin seikka. Ja kysymys on mille alalle menisin opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako minun sittenkin vielä etsiä sitä minulle oikeaa miestä? Pärjäänkö työelämässä?
Jos tunnet itsesi vapaaksi etsimään, niin ehdottomasti. Vaikka oikeastaan tuntuu siltä että sinun ei ehkä kirjaimellisesti tarvitse etsiä, vaan pikemminkin riittää että jatkat luottavaista, avointa ja uteliasta suhtautumistasi elämään. Pidä itsesi avoimena tilanteille jotka tulevat kohdallesi. Sieltä voi olla tulossa hyvinkin mukavia yllätyksiä.
Työelämässä tulet pärjäämään oikein hyvin. Pidä vaan huolta siitä että et hukkaa omaa minääsi siellä kaiken keskellä. Pidä kiinni periaatteistasi, mutta ole kumminkin myös joustava. Tuo ei todellakaan ole niin helposti tasapainoteltavissa joka tilanteessa, mutta sinulta sekin käy. Kumminkaan ei ole hukattua aikaa lukea kirjallisuutta asiaan liittyvistä aiheista. Käy kirjastossa kun ehdit. :)
Vierailija kirjoitti:
Mennään samalla kun aiempi kysyjä, eli mitä näet mulle?
Olet jämtti persoona. Suorasukainen ja vahva. Tummatukkainen. Saat asioihin vauhtia. Välillä kyllä menetät malttisi ja voit herpaantua oikein kunnollakin.
Katsohan minulle millaisen miesystävän näet minulle.
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä 6kk sisällä? Oman alan töitä. Kerro myös, mikä mun ala on. Kiitos.
Voit saada hyvinkin pian, mutta korkeintaan 8 kuukauden sisällä sinulla on töitä. Kyllä, oman alan tai siitä lähettyviltä. Kysyt mikä on alasi. Tulee vain sana "graafinen" esille.
Ole hyvä. :)
Millainen minä olen? Ja onnistuuko muutto? Tuleekos vielä vauva? Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs tuleva vuosi mulle näyttää?
Sinulla tulee olemaan paljon tekemistä. Ei oikein näy jos se on työn puitteissa vai muissa, mutta aikamoisen ylösotettu sinä tulet olemaan. Elikä pidä huolta myös siitä että saat lepoa riittävästi.
Kun vuoden päästä katselet taaksepäin niin voit vilpittömästi todeta että olet monella tavalla tyytyväinen menneeseen vuoteen.
Laitapa uutisia tänne vuoden kuluttua. :)
Olet henkilöna rauhallinen ja tasapainoinen. Myös päättäväinen. Sinua ei tuulet heilauttele. Vaikka juuri nyt sinulla on jostain syystä vähän orpo olo. Niinkuin sellainen pikkusurullinen olo, taka-alalla. Mutta älä huoli, se menee ohi, hyvinkin pian.
Olet mies.