Yhden yön slutti lähetti viestin. Vastaanko vai jätänkö kokonaan vastaamatta?
Eli kävin panee tätä sluttii yöllä (lähin baarista sen luo) ja pantiin myös aamulla.
Olin jo eilen vaihtanut numeroita tuon slutin kanssa ja sopinut myös, että mentäisiin kahville. Siis itse se sitä halusi ja minun piti esittää, että olen kiinnostunut muusta kuin tussusta. En ole kiinnostunut hänestä kuin panona, mutta jospa hänkin aattelee samoin? Toisaalta yleensä kun nainen lähettää viestin, on hän kiinnostunut "syvällisemmin".
Jos tavattaisiin hänelle selviäisi:
- En opiskele yliopistossa (kävin amiksen)
- En asu omillani (asun vanhemmilla)
- Olen 24v enkä 21v (tyttö oli 18v)
Kommentit (32)
Mitäs jos ilmoitat työlle totuuden: "olen kusipää, sinua on hyväksikäytetty"
Itse olet slutti, ja kaiken lisäksi vielä valehtelija.
Vastaa viestissä mainitsemasi faktat kertoen, jos olit noin paljon valehdellut, tuskin tarvitsee murehtia yhteydenotoista sen jälkeen
Voi luoja. 😅😅. Kiitos nauruista ja älä vastaa, älä todellakaan 😅
Häh. Onko se slutti joku pussieläin? Ja mihin sen oikein panit, ylähyllyllekö?
Olisit sanonut suoraan että et ole kiinnostunut muusta kuin seksistä. Miksi valehtelit? Omapahan on vikasi..
Itselläni ainakin on se perusoletus, että baarista pokattu seksiseura ei halua mitään vakavampaa. Joten en loukkaantuisi jos mies sanoisi minulle, että hän ei etsi mitään vakavaa. Siitä kyllä loukkaantuisin jos joku valehtelisi päin naamaa..
Anna tyttöparan säilyttää edes hiven itsekunnioituksestaan. Ai kauhee voin kuvitella miltä tuntuis kun ois pannu jotain peräkammarinpoikaa tietämättään 😅
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut hänestä kuin panona, mutta jospa hänkin aattelee samoin?
Ei ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Slutti on slangisana ja tarkoittaa ulkoilua, tulee ruotsin sanasta slut. AP on siis yöllä ollut pakkasessa kävelemässä ja ilmeisesti miettii, että pitäisikö tänään käydä myös, vai onko liian kylmä.
Toivottavasti käyt edes töissä, etkä ole mikään täydellinen luuseri.
Sääliksi käy sua...
Haha anna tytöt elää uskossa, että löysi hyvän jätkän, mut joka ei halunnut tapailla :D
Ai karmee.
Melkosia miehiä sitä baareissa liikkuu, ai että oispa sinkku
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ilmoitat työlle totuuden: "olen kusipää, sinua on hyväksikäytetty"
Sää oot niitä samoja älykköjä jotka arvostelee raiskauksen raakuudenkin raiskaajan ulkonäön mukaan. Pahemmaltahan se toki tuntuu jos Pyhä Vulva antautuukin harhautettuna alemman tason miehelle.
hahahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slutti on slangisana ja tarkoittaa ulkoilua, tulee ruotsin sanasta slut. AP on siis yöllä ollut pakkasessa kävelemässä ja ilmeisesti miettii, että pitäisikö tänään käydä myös, vai onko liian kylmä.
Ruotsin sana slut on kylläkin loppu, eikä liity ulkoiluun...
Ihanaa kun suomalaiset miehet kunnoittavat naisia, kunpa opettaisivat kaikille muillekin miten naisia kuulii kohdella <3
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun suomalaiset miehet kunnoittavat naisia, kunpa opettaisivat kaikille muillekin miten naisia kuulii kohdella <3
*kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut suoraan että et ole kiinnostunut muusta kuin seksistä. Miksi valehtelit? Omapahan on vikasi..
Itselläni ainakin on se perusoletus, että baarista pokattu seksiseura ei halua mitään vakavampaa. Joten en loukkaantuisi jos mies sanoisi minulle, että hän ei etsi mitään vakavaa. Siitä kyllä loukkaantuisin jos joku valehtelisi päin naamaa..
Samat sanat. Jos itse panen jotain baarista löydettyä poikaa ja jostain kumman syystä on vieläpä yhteystietoja vaihdettu ja sattuisin laittamaan viestiä niin todnäk olisin kiinnostunut ainoastaan uusintakierroksesta. Tosin yhteystietoja vaihdan ehkä 2% kerroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai slangisanan tarvitse nyt 1-1 käännös ollakaan :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai slangisanan tarvitse nyt 1-1 käännös ollakaan :O
Ei taryye ei, mutta olisi sitten kirjoittanu että on muunnos ruotsin sanasta ut. Sanomalla."ruotsin sanasta slut" pilasi muuten hauskan jutun, kun.se ruotsin slut tosiaan tarkoittaa loppua.
Ja on aina yhtä hauskaa todeta että olen.uhan poikki sanomalla I am totally slut, heehee.
Sinulla on varmasti vaikea elämä. Pahoittelut.