Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön slutti lähetti viestin. Vastaanko vai jätänkö kokonaan vastaamatta?

Vierailija
09.01.2016 |

Eli kävin panee tätä sluttii yöllä (lähin baarista sen luo) ja pantiin myös aamulla.

Olin jo eilen vaihtanut numeroita tuon slutin kanssa ja sopinut myös, että mentäisiin kahville. Siis itse se sitä halusi ja minun piti esittää, että olen kiinnostunut muusta kuin tussusta. En ole kiinnostunut hänestä kuin panona, mutta jospa hänkin aattelee samoin? Toisaalta yleensä kun nainen lähettää viestin, on hän kiinnostunut "syvällisemmin".

Jos tavattaisiin hänelle selviäisi:

- En opiskele yliopistossa (kävin amiksen)
- En asu omillani (asun vanhemmilla)
- Olen 24v enkä 21v (tyttö oli 18v)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pelaat hyvin. Olen itsekkin todennut parhaiten irtoavan ilokoloa tarinoista yliopisto opiskeluista, osakkeista ja kaupunki asunnosta barcelonassa. Ilman näitä tarinoita joutuu metsästään vähän kovemmin. Nainen on kuin harakka, joka rakastas kiiltävää. Valitettavasti naiset aiheuttavat tämän itse. Helpoin tapa reväyttää naisen jalat auki on satuilu materiasta ja antaa kuva varakkaasta tulevaisuudesta yhdessä. Todellisuudessa kuitenkin minulla ei ole mitään, vain yksiö jonka nahkasohvalla makailen ja piereskelen, samalla naureskellen näille voittopokaaleille joita välillä haen yökerhoista kertomalla hunaja kuorrutettuja satuja tyttösten korvaan kuiskutellen samalla kun naisen alapää märkii mahdollisuudesta päästä viettämään villi viikko barcelonan asuntoon jota ei ole olemassa.

Huhhuh mikä limanuljaska minä olen..

Vierailija
22/32 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mietitään miten suomalaiselle naiselle kelpaa paremmin mies ulkomailta kuin nämä äidin helmoissa asuvat peräkamaripojat suuruuskuvitelmineen. Keskenkasvuiselle voit valehdella kyllä.

Vierailija
24/32 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä pelaat hyvin. Olen itsekkin todennut parhaiten irtoavan ilokoloa tarinoista yliopisto opiskeluista, osakkeista ja kaupunki asunnosta barcelonassa. Ilman näitä tarinoita joutuu metsästään vähän kovemmin. Nainen on kuin harakka, joka rakastas kiiltävää. Valitettavasti naiset aiheuttavat tämän itse. Helpoin tapa reväyttää naisen jalat auki on satuilu materiasta ja antaa kuva varakkaasta tulevaisuudesta yhdessä. Todellisuudessa kuitenkin minulla ei ole mitään, vain yksiö jonka nahkasohvalla makailen ja piereskelen, samalla naureskellen näille voittopokaaleille joita välillä haen yökerhoista kertomalla hunaja kuorrutettuja satuja tyttösten korvaan kuiskutellen samalla kun naisen alapää märkii mahdollisuudesta päästä viettämään villi viikko barcelonan asuntoon jota ei ole olemassa.

sulla ketään koskaan ollutkaan

Vierailija
25/32 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänestä kunniallinen nainen ja vie vihille.

Vierailija
26/32 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten taso on niin huimaava tällä palstalla, että vetää ihan sanatomaksi. Onneksi kyseessä on varmaan samat peräkammarin pojat (pyhä vulva, kaikki naiset ovat huoria,  herkkä mimosankukka ja yleisnaiskriitikko). Vai ovatko nämäkin yksi ja sama tyyppi?

Vierailija
27/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Hyvin pelattu ap!

Vierailija
28/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa sille, vaan lähetä tarinasi Sannille tai Hank Sololle, niin saadaan kuulla uusi seksibiisi.

Vierailija
29/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo, mutta ihan yleisesti tyypeille, jotka painii tälläisten kysymysten kanssa: vastaa rehellisesti, että viime yö oli nautinnollinen, ja voisit ottaa sen uusiksi, mutta et etsi tällä haavaa mitään vakavampaa suhdetta. Näin kaikki tietää, missä mennään, eikä sinunkaan tarvitse pähkäillä vauva.fi:ssä, että mitäköhän hoitosi haluaa. Mikä vittu tässä on  niin vaikeaa?

Vierailija
30/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein niille naisille, jotka ovat materian perään. Hyvä opetus. Varo vaan, ettet itse polta näppejäsi.

Vierailija
31/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa, että tuikkaat sitä rektumiin jos ei lakkaa viestittelemästä. Se voi lakata tai innostua vaan lisää. Verrattain sluttimaista käytöstä tosiaan.

Vierailija
32/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tyttöparan säilyttää edes hiven itsekunnioituksestaan. Ai kauhee voin kuvitella miltä tuntuis kun ois pannu jotain peräkammarinpoikaa tietämättään 😅

Ten takia moni haluaa tutustua ennen petihommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan