Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuuko av-palstan naisten toimesta tapahtuva Charlize Theronin hehkuttaminen siitä, etteivät pidä hänen näköistääb uhkana?

Vierailija
09.01.2016 |

En näe muuta syytä. Kauniit, miesten kuolaamat naisethan saavat lähinnä vihat niskaansa muilta naisilta. Jos Theron olisi oikeasti niin kaunis kuin mitä tälläkin palstalla on annettu ymmärtää, häntä ei hehkutettaisi.
Hän on piirteiltään hyvin arkisen näköinen. Itse en kiinnittäisi mitään huomiota jos hänen näköisensä nainen tulisi kadulla vastaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, mitään katkerampaa ei maapallolta löydy kuin naiset. 

Vierailija
2/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä lyhyet hiukset? Täällä usein vastustetaan miesten kommentointia siitä kuinka pitkät hiukset ovat kauniimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä typerin aloitus minkä olen koskaan lukenut.

Vierailija
4/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä monen mieleen siksi, että on vaalea ja hyvin voisi olla joku suomalainenkin ulkonäkönsä perusteella.

Ihan sievä nainen mielestäni, ei mikään suuri kaunotar.

Vierailija
5/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlize on kauneimpia naisia mitä julkisuudessa on.

Vierailija
6/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa hyvin paljon pohjoismaalaista naista häneen voi samaistua helpommin kuin johonkin salma hayekiin. Ilman meikkiä ja iltapukua hyvinkin arkisen näköinen ja vielä jos tietää hänen taustoistaan häntä ei todellakaan kadehdi. En ole kyllä silti suomessa nähnyt paremman näköistä naista kuin hän laitettuna ja pyntättynä...

Vierailija
7/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Vierailija
8/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaa hyvin paljon pohjoismaalaista naista häneen voi samaistua helpommin kuin johonkin salma hayekiin. Ilman meikkiä ja iltapukua hyvinkin arkisen näköinen ja vielä jos tietää hänen taustoistaan häntä ei todellakaan kadehdi. En ole kyllä silti suomessa nähnyt paremman näköistä naista kuin hän laitettuna ja pyntättynä...

Kyllä mä vaan olen nähnyt. Niin julkkiksia kuin taviksiakin.

Vierailija
9/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

- Mitään Theronin "hehkuttelua" palstalla ei ole ollut

- Kauneus on subjektiivinen käsite

- Naisilla ei ole mitään yleismaailmallista salaliittoa kauniita naisia kohtaan

- Koko aihe on täysin turhanpäiväinen ja älytön

Vierailija
10/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Miksi edes vaivauduit vastaamaan näinkin seikkaperäisesti, jos aihe on täysin turhanpäiväinen ja älytön?

Vierailija
11/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkätakia ei saa mainita omasta mielestään kaunista naista? Jos vaan sattuu olemaan niitä keihin iskee Charlize tai Scarlett Johansson enemmän kuin Penelope Cruz tai Angelina Jolie. Minä satun oikeasti pitämään vaaleita ja kevytpiirteisiä naisia kaikkein kauneimpina. Mielestäni meidän naapurissa on muutama ihan mielettömän kaunis mamma, ja ovat ihan suomalaisia ja yli kolmikymppisiä. En mieti mitään 'uhkaa', sillä minä ja mieheni exät olemme kaikki tälläisiä vaaleita ja skandinaavisia, tuolla uhkalogiikalla mun tulisi palvoa tummia ja eksoottisia naisia.

T. Charlizen jossain ketjussa maininnut

Vierailija
12/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Miksi edes vaivauduit vastaamaan näinkin seikkaperäisesti, jos aihe on täysin turhanpäiväinen ja älytön?

Kertoakseni typerille ja älyttömille ihmisille, kuinka turhanpäiväisiä niiden ajatukset on.

Vierailija
13/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jonkun mielestä arkinen tai tavis:

http://img1.gtsstatic.com/wallpapers/377c6c667d817a8738897910afdc351d_l…

Minusta Charlize on upea. Tosin niin on kyllä moni muukin nainen. En koe häntä "uhkana", enkä muitakaan Hollywood tähtiä, en myöskään kauniita naisia joihin törmään irl. Epävarmana teininä olisin saattanut kokeakin, mutta en enää. Olen oppinut pitämään itsestäni tällaisena.

Vierailija
14/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä kuka hän on, pitääpä googlata, voi olla että ulkonäöltään tunnistan, vaikka ei varmaan mikään ikimuistettava sitten kun ei ole jäänyt mieleen. Mites se nyt onkaan, jos sanoo mielipiteensä, että "kaunis on joo", niin se on siksi, että ei koe uhkana ja jos sanoo, "ei kaunis", niin on kateellinen, niinhän se meni? Kerro nyt vielä ap, millä tavalla joku julkkisnainen on mulle uhka? Viekö sen mun työpaikan? Vai miehen? Kodin? Lapset? Omaisuuden? Ystävät? Hmmm, epäilenpä, ettei näistä mikään kelpais yhdellekään Hollywood-kaunottarelle!

Ja mun mielestä kauniita naisia ovat tai olivat mm: Ingrid Bergman, Katharine Hepburn, Grace Kelly, Armi Kuusela, Regina Linnanheimo, Audrey Hepburn, Jackie Kennedy, Prinsessa Diana, Prinsessa Madeleine, Kruununprinsessa Mette Marit...en ole heille kade, en todellakaan koe uhkana, ihailen heidän kauneuttaan, tyylikkyyttään ja valovoimaansa. Heitä eivät varmaan miehet kuolaa, enkä itsekään haluaisi olla mikään "kuolattu"!

Vierailija
15/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Kertoakseni typerille ja älyttömille ihmisille, kuinka turhanpäiväisiä niiden ajatukset on.

Ja sinun ajatuksesi ovat aina luokkaa "kuinka voisimme vähentää ydinjätettä, mistä avaruuden hiukkaset muodostuvat ja kuinka paljon ruokaa täytyisi viedä Nigeriaan jotta se riittäisi kaikille"?

Vierailija
16/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloituksessa ei ollut mitään järkeä. Minusta esim. Charlize, Salma Hayek, Angelina Jolie ovat kauniita ja tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Sitä en ymmärrä, että miten he ovat uhkia minulle. En pidä ketään julkisuuden henkilöä uhkana. He ovat vain lähinnä kaukaisia, tavoittamattomissa olevia henkilöitä, joiden kauneutta ihaillaan kaukaa.

Onko ap:n mielestä esim. Rosanna Kulju tai Nanna Karalahti jotenkin kauniita ja miesten palvomia, koska tällä palstalla ruoditaan heidän ulkonäköään välillä aika rajusti? Logiikallasi olemme vain kateellisia heille.

Vierailija
17/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin ja päättömiin aloitus pitkään aikaan. Ap:n logiikka on todella ontuvaa.

Vierailija
18/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan tätä palstaa melkein päivittäin (sairauslomalaisella on aikaa :)), enkä ole missään vaiheessa lukenut mitään Theronin "hehkutusta"? Mutta joo, on todella kaunis, mun mielestä. Mistä olet saanut päähäsi, että naiset kokevat toiset naiset uhkana? :D Ei helvetti. Täytyy sit vissiin alkaa pelkäämään mun parasta ystävää, se kun on aivan s-tanan kaunis nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan