Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä se, että hän joutuu siivoamaan on rangaistus.

Vierailija
08.01.2016 |

Jep. Ja kyse melkein 40v miehestä.

Oma-alotteisesti ei siis siivoa tai käy kaupassa, kun ehkä kerran vuodessa. Sitten kun pyydän nätisti, niin vastaus on lähes aina "voi kun en just nyt jaksa millään". Itse ei oma-alotteisesti koskaan ota asiaa enää esille.

Tästä sitten tietysti seuraa se, että välillä hermostun. Ja sitten hän kokee sen niin, että haluan rankaista häntä jostain, vaikka tilanne on vaan se, että etenkin lapsiperheessä on asioita, jotka jonkun täytyy vaan hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Eikä se joku voi aina olla sama ihminen. Enkä edes ole mikään siivoushullu itse, päinvastoin.

Mikä neuvoksi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia töitä miehesi tekee? Entä sinä?

Vierailija
2/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kotitöitä vai missä olemme töissä? T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa jouduttin siivoamaan rangaistuksena milloin mistäkin. Ehkä mies on kokenut saman.

Vierailija
4/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivous on neitien hommaa. Tosimies ottaa kaljaa ja makkaraa.

Vierailija
5/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat teille siivoojan OMISTA rahoistasi, jos et naisen velvoitteita kerran kykene itse suorittamaan.

Repesin :D

Vierailija
6/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuudessa jouduttin siivoamaan rangaistuksena milloin mistäkin. Ehkä mies on kokenut saman.

Ok, eli ei ole pystynyt sitten aikuistumaan ollenkaan? Mitä 40v miehen päässä liikkuu, jos luulee että hänen ei tarvitse siivota ollenkaan perheessä? En vaan ymmärrä. Hän ei kuitenkaan tee mitään erityisen vaativaa työtä, eikä maksa kuluista suurinta osaa, vaan kaikki kulut maksetaan kutakuinkin puoliksi. Tarkoitan siis, että en ole vaikkapa kotona lasten kanssa, ja mies tekisi työssä pitkää päivää.

T. ap

Vierailija
7/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksat teille siivoojan OMISTA rahoistasi, jos et naisen velvoitteita kerran kykene itse suorittamaan.

Repesin :D

Jos ei nainen kerran suoriudu tehtävistään, palkatkoon omilla rahoillaan siihen apua.

Olen 100% varma, että aloittajankin mies tuo perheeseen rahaa paljon enemmän kuin tämä nillittäjä.

Vierailija
8/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kotitöitä vai missä olemme töissä? T. ap

Vastaus kertoi jo kaiken. Siivoapa vaan.

Vierailija
9/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin koen siivoamisen ja kaiken sellaisen mitä en itse halua tehdä rangastukseksi. Ei kai se nyt niin kauhean harvinaista ole?

En osaa ikävä kyllä auttaa mikä siihen auttaisi. Ehkä lempeys ja lepertely + kannustaminen kuin lapselle, mutta ymmärrän täysin jos se ei mielestäsi ole sinun tehtäväsi.

Vierailija
10/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Miten hän olettaa, että kotona on puhdasta ja ruokaa tulee kaappiin?

Sinä olet aikuisen miehen vaimo - et äiti.

Joku raja pitää olla miehen tyhmyydessä!

Vierailija
11/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin koen siivoamisen ja kaiken sellaisen mitä en itse halua tehdä rangastukseksi. Ei kai se nyt niin kauhean harvinaista ole?

En osaa ikävä kyllä auttaa mikä siihen auttaisi. Ehkä lempeys ja lepertely + kannustaminen kuin lapselle, mutta ymmärrän täysin jos se ei mielestäsi ole sinun tehtäväsi.

Niin, että on ihan ok, että toinen väsyneenä töiden jälkeen hoitaa kaiken, kun toinen vaan nostaa jalat sohvalle? Ja tämä siis päivä toisensa jälkeen, kuukaudesta ja vuodesta toiseen? Ihan oikeasti, mä en ymmärrä. En voisi itse ikinä tehdä niin. Olisi tosi kiusallista vaan maata sohvalla, kun toinen siivoaa väsyneenä. Usein tilanne on vielä se, että miehellä on ollut vapaapäivä (on sellainen työ, jossa paljon vapaata) ja itse olen ollut töissä.  Onko kyse siitä, että hän on itsekäs, ei ole minkäänlaista empatiaa, tai huomaavaisuutta vai mitä ihmettä?

T.ap

Vierailija
12/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se viikoksi kotiin ihmettelemään. Äläkä siivoa sen jälkiä vaan tulet kotiin vasta kun on siistiä. Josko oppisi kantapään kautta.

Vierailija
13/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lainata anoppiani? Hän huomaa kyllä pienimmänkin pölypallon. Viimeksi kun kävi meillä, kysyi ensimmäiseksi, että koska matot on viimeksi tampattu. Oli meillä pari tuntia, jonka aikana imuroi, pesi lattiat, pyyhki pölyt ja vei matot ulos. Anoppini on mukava ihminen, mutta hän ei pysty olemaan hetkeäkään paikoillaan. Hänen tarmonsa ei kyllä ole periytynyt mieheeni.:D

Vierailija
14/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo, mutta olisi kiva tietää, mitkä ovat sitten miehen velvoitteet.

Vierailija
15/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se viikoksi kotiin ihmettelemään. Äläkä siivoa sen jälkiä vaan tulet kotiin vasta kun on siistiä. Josko oppisi kantapään kautta.

Viikko nyt voi meillä mennä muutenkin niin ettei kukaan koske muihin kun tiskeihin. Mutta joo, olisi varmaan jääkaapissa vaan pelkkä valo. Sitten kun lapset huutaisi nälkäisenä niin kävisi nopeasti yhden ruoan hakemassa kaupasta. Ja seuraavana päivänä sama juttu... T. ap

Vierailija
16/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli ei ole pystynyt sitten aikuistumaan ollenkaan? Mitä 40v miehen päässä liikkuu, jos luulee että hänen ei tarvitse siivota ollenkaan perheessä? En vaan ymmärrä. Hän ei kuitenkaan tee mitään erityisen vaativaa työtä, eikä maksa kuluista suurinta osaa, vaan kaikki kulut maksetaan kutakuinkin puoliksi. Tarkoitan siis, että en ole vaikkapa kotona lasten kanssa, ja mies tekisi työssä pitkää päivää.

T. ap

Ap ei oikein ymmärtänyt edellisen viestin pointtia.

Vierailija
17/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa sm-leikkejä, niiden aikana laitat miehesi nuolemaan lattian.

Vierailija
18/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhteen alussa, oliko mies silloinkin tuollainen? En yritä v*ttuilla, mutta kuinka olet päätynyt hänen kanssaan naimisiin ja tehnyt yhdessä lapsetkin, jos hänen kohtelunsa on ollut aina tuollaista? :O

Vierailija
19/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko lainata anoppiani? Hän huomaa kyllä pienimmänkin pölypallon. Viimeksi kun kävi meillä, kysyi ensimmäiseksi, että koska matot on viimeksi tampattu. Oli meillä pari tuntia, jonka aikana imuroi, pesi lattiat, pyyhki pölyt ja vei matot ulos. Anoppini on mukava ihminen, mutta hän ei pysty olemaan hetkeäkään paikoillaan. Hänen tarmonsa ei kyllä ole periytynyt mieheeni.:D

Haha, nojoo, miehen äiti on itse asiassa juuri tuollainen! Varmaan hänen ei ole koskaan tarvinut siivota lapsena, tai sitten siitä on tehty liian iso numero tai jotain. Samanlaisia ovat muutkin lapset. Laiskoja ja epäsiistejä... Hmmm.  T. ap

Vierailija
20/51 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että on ihan ok, että toinen väsyneenä töiden jälkeen hoitaa kaiken, kun toinen vaan nostaa jalat sohvalle? Ja tämä siis päivä toisensa jälkeen, kuukaudesta ja vuodesta toiseen? Ihan oikeasti, mä en ymmärrä. En voisi itse ikinä tehdä niin. Olisi tosi kiusallista vaan maata sohvalla, kun toinen siivoaa väsyneenä. Usein tilanne on vielä se, että miehellä on ollut vapaapäivä (on sellainen työ, jossa paljon vapaata) ja itse olen ollut töissä.  Onko kyse siitä, että hän on itsekäs, ei ole minkäänlaista empatiaa, tai huomaavaisuutta vai mitä ihmettä?

T.ap

Ei se ole ollenkaan ok. Koitin ylläpitää siivousta mutta suutuin kun muita ei kiinnostanut pingottaa siinä, kuten minut oli opetettu suhtautumaan (turha siivota ellei ole sitten kans siistiä) ja mä päätin, etten sit enää sivvoa, kun se on turhaa kun ei ole kerran siistiä. Se on vain ajautunut tähän. Onneksi mies siivoaa (lähinnä raivaa), muuten ois tosi hankalaa. Mies vain sanoo, että tekee itse sen verran, mistä itse tykkää (itsensä takia haluaa tehdä) eikä odota minulta mitään. Onhan se hassu asenne. Mä ahdistun nykyään jos koitankin siivota, olen niin luovuttanut siitä kun olla ja voi.

Mies ei ollenkaan ymmärtänyt, miksi ei voi siivota jos lopputulos ei ole kummoinen. Hänen mielestään on ihan ok, että on sotkujakin, ja siivotaan mitä kyetään.

Toteutan sitten sitä. En kykene siivoamaan tämän enempää :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän