Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko tämä yleisempää nuorilla naisilla kuin miehillä? Itse olen ihan ok asian kanssa, sen että ollaan taviksia vain. Mutta hän haaveilee koko ajan kutsuista suositumpien opiskelijoiden juhliin, ja katselee haaveillen heidän postaamiaan kuvia. Viime aikoina on alkanut huolestuttaa tämä, koska tyttöystävä on alkanut syyttää minua epäsuosiostamme. Täysin aiheetta kylläkin koska kumpikaan emme ole koskaan olleet niin sanotusti kauniita ja rohkeita. Minä oikeastaan olen vähän suositumpi, ja vähäiset kutsumme ovat tulleet aina kauttani.

Kommentit (10)

Vierailija

tehkää oma jenginne, niistä jotka ei "kelpaa" suosituille. niistä voi kuoriutua hulluja partyeläimiä ja muutoin tosi hauskaa seuraa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tehkää oma jenginne, niistä jotka ei "kelpaa" suosituille. niistä voi kuoriutua hulluja partyeläimiä ja muutoin tosi hauskaa seuraa

On meillä kavereita ja seuraelämää! Mutta kun pitäisi olla noiden kaikista suosituimpien kanssa. Itse sentään tunnen kaverin kaverina heistä joitakin, enkä näe heitä sen parempina kuin muitakaan, mutta tyttöystäväni näkee heistä vain pinnan ja luulee että he ja elämänsä on yhtä ihanaa kuin päivityksensä villeine juhlakuvineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Näin käy kun ei tee mitään yksin. Olen kiertänyt ja tutustunut ja nähnyt ihmisiä. Niillä on kaikista tylsintä jotka vaikuttaa että maailman hauskinta. Olen epäsuosittuna naisena kolunnut outoja mestoja, yksin ja kokenut epämääräsiä tilanteita ja hyvin ikäviäkin. Ilman niitä en silti olis tämä ihminen kun olen. Ja mulla on tehtävä. Mission impossible.

Vierailija

Voi ei tosi kurja tilanne mutta kun nykymaailma on niin pinnallinen!toi on tyttöjen joukossa tosi yleistä...Joskus se voi johtua siitä että jos on kohdannut halveksuntaa niin on tarve päteä ja näyttää!:/

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat