Mies piereskelee ruokaa tehdessään :(
Siis tosi ällöttävää! Olen kieltänyt muttei auta, ruokahalu meni :(
Kommentit (28)
Meillä se perä rutkuttaa aina tiskikonetta tyhjentäessä minuuttikaupalla. Olen kyllä yrittänyt sanoa että ällöä kun ne paskamolekyylit leijailevat sinne puhtaisiin astioihin aina heti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yritit kieltää?
Koska se vaan ällöttää :( ap
Kerta se on niin ällöttävää niin piere itse sen suuhun niin ehkä se sitte tajuaa
Vierailija kirjoitti:
Kerta se on niin ällöttävää niin piere itse sen suuhun niin ehkä se sitte tajuaa
Yök! En mä piere kenenkään aikana! Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis tosi ällöttävää! Olen kieltänyt muttei auta, ruokahalu meni :(
No hyvä! Muuten nimittäin hengittäis pierukaasut suun kautta ulos suoraan ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
No se on rikas ja hyvännäköinen, muuten jättäisin :(
Jatkuva pierupaskominen ei ole normaalia. Ruokavalion ollessa kunnossa ei ainakaan valveilla oloaikana ole kaasunmuodostuksesta merkkiäkään.
Mene peilin eteen ja sano: "tämän miehen olen valinnut itselleni".
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva pierupaskominen ei ole normaalia. Ruokavalion ollessa kunnossa ei ainakaan valveilla oloaikana ole kaasunmuodostuksesta merkkiäkään.
Ruokavalio kunnossa tai ei, toisilla sitä kaasua vain muodostuu enemmän.
Itse olen kärsinyt ilmavaivoista viimeiset 30 vuotta. Mitään elimellistä syytä ei ole löytynyt. Kaikki tutkimukset ja kokeet tehty. Pitäisi olla vaan vesipaastolla, ettei pierettäisi. Kaikki ruokavalio ym. keinot kokeiltu, gluteenittomat dieetit, maitohappobakteerit jne, jne, Ei ole kivaa. Kun yrittää pidättää pierua, niin sitten tulee hirveät vatsanväänteet.
Niin, ja en ole mikään megasyömäri. Aina olen ollut hoikka ja harrastanut runsaasti liikuntaa.
Onneksi voin sentään kotona piereskellä vapaasti. Mies ja lapset eivät noteeraa onneksi :)
Pieree ruokaa tehdessään, paskoo pöntöl istuessaan.
Ratkaisuehdotuksia:
1. Laktoosi pois, kokonaan
2. Apteekista saatavat ruoansulatusentsyymit (mm.Nogasin). Ne sisältävät entsyymejä, joita kaikkien haima ei tuota tarpeeksi/tarpeeksi nopeasti.
Eli jos ruoka ei sula ripeästi, suoliston bakteerit käyvät puutteellisesti sulaneen massan kimppuun -> löyhkää syntyy
Vierailija kirjoitti:
Mene peilin eteen ja sano: "tämän miehen olen valinnut itselleni".
Tämä auttoi, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ranskalaiseen keittiöön.
Onkohan miehesi kuullut keittiömestari Pierrestä? Ehkä se on käsittänyt jotain väärin ja koettaa tehdä sinuun vaikutuksen.
Minäpä polttelen tupakkia kun paskanmarjakiisseliä väsään. N35
No eihän se sinne ruokaan mene 😂😂😂
Siinä on taas vessanpönttö kantensa valinnut.
Mikä saa elämään tuollaisen haisevan pieruperseen kanssa?
Kuuluu ranskalaiseen keittiöön.