Jääkiekkoa seuraava nainen - lue tämä ja järkytyt
Tätä mieltä liiga on meistä naisista jääkiekon katsojina:
http://liiga.fi/blogit/karkikyna/naisvalta-jaakiekossa-vuonna-2046
Taidan itse lopettaa lajin tukemisen. Naisethan tietenkin haluavat aina ja ikuisesti kaikesta vaaleanpunaista ja vaniljalta tuoksuvaa, lässynlässyntouhua? Miten kuutamolla nuo ukot oikein olevat ja miten syvästi he naisia halveksuvatkaan?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajalle sopii hyvin laulu mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu. Hyvä yritys, liian vaikea tyylilaji huonoille kirjoittajille ja lopputulos on juuri tuo.
Pikemminkin sivusi liian arkaa aihetta, naisten halventamista. Satiiri sinänsä oli ihan hyvä näpäytys Liigan pomoille, jotka yrittävät saada enemmän naiskatsojia. Tekstissä oli tarkoituskin oli suoltaa naurettavia stereotypioita, sehän oli satiiri. Mutta kun naiset ja uhriutuminen, huoh.
Ja lisää "hiekkaa p*llussa" -koulukunnan mielipiteitä.
Miehiä, jotka ärsyyntyvät kohtuuttomasti jos nainen uskaltaa sanoa vastaan, puolustautua ja nostaa kissan pöydälle. Nämä miehet tekevät kaikkensa, jotta naiset pysyisivät mahdollisimman alistettuina ja uhrin asemassa.
En ärsyynny ollenkaan mainitsemistasi asioista enkä näe suomalaisten naisten olevan alistetussa asemassa. Kirjoitus oli kuitenkin kohdistettu Liigan päättäjille, ja siinä kritisoitiin Liigan kohdentamista naisille, kun sille ei ole tarvetta. Pitää vain tarjota parempaa kiekkoa kaikille eikä olettaa, että naiset haluavat jotain erilaista (kirjoituksessa vilisseet stereotypiat). Mutta kuten sanottua, monilta naisilta meni pointti ohi, koska oli niin kiire päästä uhriutumaan. Taas.
Kyseistä pointtia ei ole tajunnut kukaan, ei mies eikä nainen.
Ja tuo kommenttisi: "kiire päästä uhriutumaan", on täysin kuin niiden setämiesten suusta, joiden mielestä naisen paikka jääkiekossa on lätkävaimona pyykkiä pesemässä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kirjoituksessa jotain vikaa kenties, jos sen pointti menee lähes kaikilta ohi.
-Mies
Liian arka aihe. Naisten halventaminen on nykypäivänä todella tabu asia. Jopa satiiri otetaan todesta, jotta päästään naisista leipomaan uhreja ja miehistä sovinisteja.
En vaan tajua miten joku voi loukkaantua tuosta... Muistin taas miksei ystäviini kuulu tietyntyyppisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua miten joku voi loukkaantua tuosta... Muistin taas miksei ystäviini kuulu tietyntyyppisiä naisia.
Heh, aika paljon tuntuu näitä tietyntyyppisiä naisia ja miehiä olevan tällä palstalla, eri medioissa, Twitterissä ja muualla somessa. Ihan julkkiksista alkaen. Mutta olet siinä oikeassa, että olen iloinen etten kuulu ystäviisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, teriniitti-tissigate , ja nyt tämä!
Loistavasti alkaa vitullauhriutujien vuosi, rypekää nyt uhreina ja huudelkaa voimalauseita.
Menkää kuvaamaan itseänne vittu paljaana jäähalliin ja jakakaa Facebookissa.
#vittukuuluukiekkoon#vittutykkäälätkästä#
Reps =D
Minusta kirjoitus oli vain paska ja nolo. Typerillä steretypioilla ratsastamista, ei aukea tuo huumori minulle vaikka olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajalle sopii hyvin laulu mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu. Hyvä yritys, liian vaikea tyylilaji huonoille kirjoittajille ja lopputulos on juuri tuo.
Satiiri sinänsä oli ihan hyvä näpäytys Liigan pomoille, jotka yrittävät saada enemmän naiskatsojia.
Miksi Liigan pomoja pitäisi näpäyttää siitä, että haluavat suurentaa kävijämääriä?
Jos paikalle halutaan muitakin kuin paikkoja rikkovia kännisiä, joista tulee isommat kulut kuin lipputuloista, niin mikäs siinä on väärin?
Ehkä ne naisten rahat tuottaa enemmän, kun ei tarvitse koko sisustusta uusia ja joka kerta poliiseja soittaa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, teriniitti-tissigate , ja nyt tämä!
Loistavasti alkaa vitullauhriutujien vuosi, rypekää nyt uhreina ja huudelkaa voimalauseita.
Menkää kuvaamaan itseänne vittu paljaana jäähalliin ja jakakaa Facebookissa.
#vittukuuluukiekkoon#vittutykkäälätkästä#
Kiitti, olen kerännyt sanastoa tutkimukseen, jossa tutkitaan älyllisesti hieman jälkeenjääneiden miesten sanallista kuvastoa internetissä, liittyen naiskuvastoon. Sain tilastoon uuden sanan: vitullauhriutuja. Lisään sen siihen hiekkaa pillussa -lauseen kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin sivusi liian arkaa aihetta, naisten halventamista. Satiiri sinänsä oli ihan hyvä näpäytys Liigan pomoille, jotka yrittävät saada enemmän naiskatsojia. Tekstissä oli tarkoituskin oli suoltaa naurettavia stereotypioita, sehän oli satiiri. Mutta kun naiset ja uhriutuminen, huoh.
Ja lisää "hiekkaa p*llussa" -koulukunnan mielipiteitä.
Miehiä, jotka ärsyyntyvät kohtuuttomasti jos nainen uskaltaa sanoa vastaan, puolustautua ja nostaa kissan pöydälle. Nämä miehet tekevät kaikkensa, jotta naiset pysyisivät mahdollisimman alistettuina ja uhrin asemassa.
En ärsyynny ollenkaan mainitsemistasi asioista enkä näe suomalaisten naisten olevan alistetussa asemassa. Kirjoitus oli kuitenkin kohdistettu Liigan päättäjille, ja siinä kritisoitiin Liigan kohdentamista naisille, kun sille ei ole tarvetta. Pitää vain tarjota parempaa kiekkoa kaikille eikä olettaa, että naiset haluavat jotain erilaista (kirjoituksessa vilisseet stereotypiat). Mutta kuten sanottua, monilta naisilta meni pointti ohi, koska oli niin kiire päästä uhriutumaan. Taas.
On tainnut aika moni mieskin tuota kommentoida, ei ole pelkästään naiset tuota ihmetelleet tai "uhriutuneet" kuten sinä sen niin kauniisti ilmaisit :D Eikä kaikki edes ole loukkaantunut, itse ainakin lähinnä ihmettelen että miksi nuin surkea teksti on päässyt julkisuuteen. Satiiri ja huumori on todellakin ok, mutta sitä pitää kans osata käyttää jos meinaa tuollaista settiä julkaista.
Tuokin teksti ois oikeasti voinut olla todella onnistunut jos sen olisi kirjoittanut joku taitavampi ihminen.
En ymmärtänyt tekstin pointtia, mutta se varmaan johtuu siitä, että olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt tekstin pointtia, mutta se varmaan johtuu siitä, että olen nainen.
En ymmärtänyt minäkään ja olen mies.
Juu. Että naiset pois jääkiekosta, vai?
Sori vaan, mutta naiset ovat paljon julmempia, mitä kirjoittaja kirjoituksessaan luo. Naiset ovat käärmeitä, viekkaita ja julmia, enkä koskaan haluaisi, että minun tyttöni joutuisi mihinkään organisaatoon, mitä pelkästään naiset hallinnoivat.
Kannustan häntä keskittymään itse asiaan, puhumaan vasta kun oikeasti tietää jostakin jotakin ja ymmärtämään sen, että nöyrällä ja kuuliaisella sydämellä pääsee pitkälle. Ja sen, että koskaan ei tiedä riitävästi mistään!
mikä pointti? kirjoitti:
Sori vaan, mutta naiset ovat paljon julmempia, mitä kirjoittaja kirjoituksessaan luo. Naiset ovat käärmeitä, viekkaita ja julmia, enkä koskaan haluaisi, että minun tyttöni joutuisi mihinkään organisaatoon, mitä pelkästään naiset hallinnoivat.
Kannustan häntä keskittymään itse asiaan, puhumaan vasta kun oikeasti tietää jostakin jotakin ja ymmärtämään sen, että nöyrällä ja kuuliaisella sydämellä pääsee pitkälle. Ja sen, että koskaan ei tiedä riitävästi mistään!
Mitä jos antaa jokaisen olla mitä lystää olipa mies tai nainen, yhtä typerää kuin kirjoitus on tälläiset kommentitkin jossa yleistetään kaikki naiset olemaan sitä sun tätä pelkän sukupuolielimen takia.
mikä pointti? kirjoitti:
Ja mikä oli tämän viestin pointti? Tuoda esille kirjoittajan syvälle juurtunutta naisten demonisointia?
Sinunko mielestäsi naiset eivät siis pysty keskittymään, puhuvat vaikka eivät tiedä mitään, eivätkä ymmärrä olla tarpeeksi nöyriä ja kuuliaisia?
Tälläisten viestien jälkeen taas ymmärtää, että tasa-arvon ajamiseen vaaditaan vielä työtä.
Vierailija kirjoitti:
mikä pointti? kirjoitti:
Ja mikä oli tämän viestin pointti? Tuoda esille kirjoittajan syvälle juurtunutta naisten demonisointia?
Sinunko mielestäsi naiset eivät siis pysty keskittymään, puhuvat vaikka eivät tiedä mitään, eivätkä ymmärrä olla tarpeeksi nöyriä ja kuuliaisia?
Tälläisten viestien jälkeen taas ymmärtää, että tasa-arvon ajamiseen vaaditaan vielä työtä.[/quote
Ymmärrät asiat kuten haluat. Sama koskee myös miehiä mitä kirjoitin! Ei tarvitse olla mies jos haluaa olla nainen. Ei tarvitse olla idiootti jos haluaa olla nainen. Tätä blogisti halusi tuoda esiin. nöyryys ja kuuliaisuus kuuluu myös pojille. Herrasmiehiä?
Sivua ei löydy. Onko jotain screenshottia? Tahtoisin vain pahoittaa mieleni.
Olisiko kirjoituksessa jotain vikaa kenties, jos sen pointti menee lähes kaikilta ohi.
-Mies