En ymmärrä enään?
Olen kuin ilmaa omalle miehelleni. Ei koskaan puolusta minua jos tarve sitä vaatii. Aina sitä pitäisi miellyttää joka asiassa, aina pitäisi olla samaa mieltä joka asiassa. Jos satunkin olemaan eri mieltä jostain nousee ihan hirvittävä mekkala... Tuntuu etten pysty sanomaan mitään suoraan. Lapsi tulossa eikä tulevaisuudesta pysty edes puhumaan. Esim. Jos sanon vaikka mitkä asiat pitäisi muuttua... Auttaminen vaikka kotitöissä, kun miehellä on tapana vaan rötvätä sohvalla... Niin jos siitä sanon niin alkaa hirveä show "tästä ei puhuta! "kinastelu alkaa.... Ärsyttää kun en saa miestä tajuamaan, että tarvitsen myös sen tukea ja apua, siinä vaiheessa kun lapsi syntyy :( enkä mitään saatanan laiskajaakkoa joka rötvää sohvalla :(
Toinen juttu mikä tosissaan ärsyttää on se,että jos joku minua haukkuu jotenkin, niin mies ei puolusta! Aina asettuu näiden haukkujien puolelle, asiassa kuin asiassa. Se saa minut tuntemaan ettei minua rakasta :(( välillä mietin miksi olen suhteessa miehen kanssa joka ei minua arvosta :( hiton kyyneleet, menkää pois :((
Kommentit (8)
No kun sä olet idiootti. Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa, saati lapsen halusit sen kanssa. Varmasti tiesit millainen on ennenkin. Oma vika, tyhmä mikä tyhmä.
Mitä pitäisi vastata? Varmaan itsekkin tiedät mitä tehdä. Et tarvitse av:n hyväksyntää.
Tuollaisen kanssa olet halunnut lisääntyä? Miten ihmeessä jotku katsoo miesten makaamista vuosikaudet ja sitten, kun lapsi on tulossa niin vaaditaan sitten vasta osallistumista kotitöihin. Kai sitä kotia yhdessä hoidetaan jo heti, kun koti hankitaan.
Mitä tohon nyt sanois? Mitäs läksit jne.Ja erota aina voi vaikka yhteinen lapsi tulossa.Eihän se helppoa ole mutta ehkä jopa helpompaa kuin eläminen hänen kanssaan.Ja joku kaunis päivä löydät paremman kumppanin.
Onpas jännä juttu, että provoihin heti vastataan mutta, sitten kun joku kysyy jotain tosissaan niin ei vastata mitään? Miksi näin?