Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesse Puljujärvi on sinkku

Vierailija
08.01.2016 |

Aiotko yrittää iskeä sitä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja olen 50v.

Vierailija
2/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vähän liian nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei varmaan halutessaan tarvii kauan olla sinkku, söpö poitsu.

Vierailija
4/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on nuori mulle, mutta varoituksen sana kaikille tuleville Miss Helsinki kandeille: Jesse treenaa tuollaisen minimissään 3h/ pvä ja käsitykseni mukaan koulu vielä päälle, joten seukkaminen on todella tehokasta toimintaa: puoli tuntia silloin tällöin ja sekin katsellen kun urheilija tankkaa hiilareita tai unta.

Vierailija
5/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta Puljujärvi on kyllä todella suloinen!:D

Vierailija
6/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on nuori mulle, mutta varoituksen sana kaikille tuleville Miss Helsinki kandeille: Jesse treenaa tuollaisen minimissään 3h/ pvä ja käsitykseni mukaan koulu vielä päälle, joten seukkaminen on todella tehokasta toimintaa: puoli tuntia silloin tällöin ja sekin katsellen kun urheilija tankkaa hiilareita tai unta.

Mitä koulua Jesse käy? Mä kun käsitin, että se lopetti peruskouluun. 

Vierailija
7/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on

Vierailija
8/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lompakkoloisia alkoi status ja ainakin tulevaisuuden paksu lompakko kiinnostamaan.

Jos sen naaman olisi postannut tänne puoli vuotta sitten ja kysynyt että panisitko,

olisi vastaukset olleet vain yökötteleviä "finniteinijonne"-vastauksia.

Vierailija
9/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain äkkiä poikaa pokaamaan. Tiedossa on miljoonaomaisuus ja varma paikka naistenlehtien sivuilla. Onhan rakennekynnet kunnossa.

Vierailija
10/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman avuilla ja meriiteillä ei kyllä lätkäleijonia isketä, kun heille on paljon tasokkaampaakin naisseuraa tarjolla.

Että AV-mammojen kannattaa vain tyytyä ihan tavallisiin, hieman vatsakkaisiin ja kaljaa juoviin, tavallisiin suomalaiskarjuihin.

Vierailija
11/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä kaikki näkee siinä! Kaikki teinit huutaa kuinka kuuma pulju (ja aho) on, kun mun pää ei edes kääntyisi kattomaan heitä. Mun mielestä mun poikaysävä on 1000x komeampi kuin yksikään pelaaja. Hän on 18-vuotias, mutta näyttää vanhemmalta, on hyvät kasvonpiirteet jotka paranevat varmasti hänen vanhetessa.

Tuntuu että ihmise ei välitä miltä näyttää, jos vaan menestyy. Esim. Granlund... Noh, mun mielestä mikke on jopa vähän ruma, mutta 2011 kaikki tuttuni hehkutti häntä ja jankaasivat kuinka komea mikke on! Välillä tuntuu, että kun ei tiedä ketään muuta pelaajaa niin hehkutetaan sitä tunnetuinta.

Vierailija
12/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mamman avuilla ja meriiteillä ei kyllä lätkäleijonia isketä, kun heille on paljon tasokkaampaakin naisseuraa tarjolla.

Että AV-mammojen kannattaa vain tyytyä ihan tavallisiin, hieman vatsakkaisiin ja kaljaa juoviin, tavallisiin suomalaiskarjuihin.

Juu, juuri niihin miehiin joiden lätkänkatselu ärsyttää naisia 51 viikkoa vuodessa, mutta voiton tullen nämä naiset ovatkin sitten niin "suuria" lätkäfaneja  ; )

Vierailija
13/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ai vats te hailaikst, veri guud goolkeepper änd öö sano että pittäää vaan vettää palajon niin jossai vaiheessa mennee sissäänn.

.

No ei vaan, hellyttävä ja ihanan olonen poika. :) Liian nuori vaan, muuten iskisin kiinni :D

Vierailija
14/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki av-mammat oo laiskoja, rumia ja plösöjä. Ihan varmasti täällä palstailee paljon kauniitakin naisia.

(Itsekin olen lapseton 22v, silti olen "av-mamma". Ja kaunis olen :))

Vierailija
15/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lompakkoloisia alkoi status ja ainakin tulevaisuuden paksu lompakko kiinnostamaan.

Jos sen naaman olisi postannut tänne puoli vuotta sitten ja kysynyt että panisitko,

Oletko ihan oikeasti kateellinen siitä, että naiset fanittavat söpöä nuorta miestä? Hanki ihan oikeasti jo elämä. Kiira Korpikin on suloinen, mutta en minä häntäkään panisi, yhtä lailla tykkään katsella Puljua ja hänen valtavan leveää hymyään, eikä se ole millään tavalla omalta miesystävältä pois.

Vierailija
16/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, kun 17 vuotiaasta teinistä puhutaan sinkkuna.

Vierailija
17/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkästään tyydy vatsakkaaseen suomalaiskarjuuni vaan olen korviani myöten rakastunut häneen. Siitä huolimatta "fanitan" myös Puljua. Ei kai oikeasti kuvittele, että fanittaminen tarkoittaisi sitä että haluaisi panna häntä? Fanittaminen on vain ihailua, hauskanpitoa komeaa nuorta miestä katsellen. Ei varmasti yksikään aikuinen (!) nainen omaa miestään vaihtaisi hetken huviin Puljun kanssa.

Vierailija
18/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuossa muiden vastauksia, Suurimmalla osalla taisi ongelmana olla se, että tunsivat itsensä liian vanhoiksi. Itselläni sama vika, ja olen vieläpä miespuolinen, enkä ole varma puljun suuntautumisesta.

sen verran haluaisin av-mammoja neuvoa, että sen puljun kuvan voisi teipata makuuhuoneen kattoon, niin saattaisi siinä seksielämä vähän vilkastua ja kaikki olisivat voittajia niinkuin Pujujärvikin.

Vierailija
19/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicagoiida varmaan juoksee perässä pillu märkänä.

Vierailija
20/44 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan oikeasti kateellinen siitä, että naiset fanittavat söpöä nuorta miestä? Hanki ihan oikeasti jo elämä. Kiira Korpikin on suloinen, mutta en minä häntäkään panisi, yhtä lailla tykkään katsella Puljua ja hänen valtavan leveää hymyään, eikä se ole millään tavalla omalta miesystävältä pois.

Niin, tämä "fanittaminen" alkoi vasta sen jälkeen kun tietty status oli saavutettu.

Kuten sanoin, puoli vuotta sitten sinäkään et todellakaan olisi sanonut tätä teiniä "söpöksi nuoreksi mieheksi", vaan olisit yökkäillyt sen kuvalle.

Kummasti sinunkin pöksysi siis kostuvat statuksesta. Lisäksi tuo jannu on alaikäinen,

miten se pedofiilimamman määritelmä taas menikään ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä