Jutan Superdieetillä olleet. Kokemuksia.
Kommentit (54)
Mä aloitin tänään. En siis vielä osaa sanoa mitään. Nälkä ei ole vielä ollut, vaikka aikamoinen suursyömäri olenkin.
Aloitan maanantaina superdieetti simplen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimi hyvin. Olin naisten 2 ryhmässä.
6vkoa/-7kg sekä useita senttejä.enkä edes liikkunut,vaikka ohjeissa olikin liikunnat.
Kiinnostaa vielä tietää että mikä oli sun lähtöpaino/bmi? Olen kuullut niin ristiriitaista kokemusta tuosta. Itsellä bmi 26 eli ei hirveää ylipainoa ja juuri tuo 7 kg on minullakin tavoitteena. -AP
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä montakin eri versiota? -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä montakin eri versiota? -AP
Sorry, huomasinkin nyt että simple on ilman liikuntaa oleva dieetti. -AP
Simple on niille ketkä eivät ehdi tai pysty harrastamaan liikuntaa. Ruokavaliolla laihdutetaan. Saa toki harrastaa kevyttä liikuntaa.
Olin supersize super dieetillä 6viikkoa ja laihduin 11kg. Liikuntaa vain lenkkeily. Nyt aloitan mä elämäkertaa normi superdieetin yli 20kg pudotettavaa ohjelmalla! Paikan nyt 113kg ja 166cm. Odotan 10-15kg pudotusta.
Paino lähtee ja tulee sitten takaisin. Kaks kertaa sen olen ostanut. Ekalla kerralla lähti 8kg ja toisella 7kg. Fb. Ryhmä molemmilla kerroilla perustettu joissa jäseniä useampi sata. 95% jäsenistä paino tullut takaisin suurimmalla osalla korkojen kera.
Veikkaan syyksi sen että tuo on liian tiukka kuuri. Kukaan ei sitä jaksa noudattaa kun se 6vk. Loppuu.
Rahastusta sanon mä!
Vierailija kirjoitti:
Paino lähtee ja tulee sitten takaisin. Kaks kertaa sen olen ostanut. Ekalla kerralla lähti 8kg ja toisella 7kg. Fb. Ryhmä molemmilla kerroilla perustettu joissa jäseniä useampi sata. 95% jäsenistä paino tullut takaisin suurimmalla osalla korkojen kera.
Veikkaan syyksi sen että tuo on liian tiukka kuuri. Kukaan ei sitä jaksa noudattaa kun se 6vk. Loppuu.
Rahastusta sanon mä!
Ja vielä kahdesti sorruit :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin tänään. En siis vielä osaa sanoa mitään. Nälkä ei ole vielä ollut, vaikka aikamoinen suursyömäri olenkin.
Onko siinä paljon mukana raejuuston syömistä? Tuo pelottaa, koska inhoan kyseistä tuotetta.. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä paljon mukana raejuuston syömistä? Tuo pelottaa, koska inhoan kyseistä tuotetta.. -AP
On siinä. Joten et voi laihduttaa.
Arvaan ettei vegaani tai edes lakto-vege voi osallistua?
laihduttajista 1/100 on viiden vuoden jälkeen onnistunut pitämään painon poissa weight watchereissa. varmaan antaa suuntaa myös muihin laihduttajiin, että pysyvä painonpudotus on hankalaa. sanoisin, että liikunnallinen elämäntapa on tärkeämpää kuin lievän ylipainon karistaminen, koska jo melko pienellä määrällä liikuntaa on merkittävä terveyttä edistävä vaikutus. pullukakin voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa.
Aloitin jo joitain päiviä sitten. Vanhoilla ohjeilla. Nyt sain ne uudet ohjeet, kun ostin sen simplen. Siellä on listattu myös millä voi korvata tietyt aineet. Myös raejuston ja rahkan.
Kannattaa oikeasti lukea huolella ne ohjeet ja tulostaa . Ja myös tallentaa ne koneelle.
Vierailija kirjoitti:
sanoisin, että liikunnallinen elämäntapa on tärkeämpää kuin lievän ylipainon karistaminen, koska jo melko pienellä määrällä liikuntaa on merkittävä terveyttä edistävä vaikutus. pullukakin voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa.
Väärin.
Mä ostin sen Superdieetti Simplen syksyllä, mainosten uhrina, mutta totesin jo ohjeet luettuani että ei, tämä ei todellakaan ole mun juttu. En halua syödä 5 kertaa päivässä. En syö rahkaa enkä raejuustoa, ei vaan mene alas. Jätin sitten koko noudattamisen väliin ja annoin dieettipaketin äidilleni. Hänkään tosin ei jaksanut noudattaa sitä kuin viikon, sitten alkoi tulla rahkat ulos korvista ja oli paha olo liian proteiinin syömisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan ettei vegaani tai edes lakto-vege voi osallistua?
Oli siinä Superdieetti Simplessä ainakin vegevaihtoehtokin. Laktovegetaarinen tosiaan. Mutta vielä superankeampi se oli vegenä kuin muuten. Itse totesin että on paljon helpompia ja mukavampia tapoja laihduttaa joten miksi kiduttaisin itseäni Jutan ankeutus-dieetillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoisin, että liikunnallinen elämäntapa on tärkeämpää kuin lievän ylipainon karistaminen, koska jo melko pienellä määrällä liikuntaa on merkittävä terveyttä edistävä vaikutus. pullukakin voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa.
Väärin.
Iltapäivälehdet tietää :D:D
Olin syksyllä ja tykkäsin. Olin kyllä jo valmiiks aktiiviliikkuja eli hyväkuntoinen ylipainoinen, joten mielelläni otin vastaan hyvät saliohjelmat ja nautin 4x viikossa treenaamisesta. Juoksemisen lopetin siksi aikaa ja tein kiltisti aamukävelyt, vaikka se tuntui vähän hassulta, kun olisi ollut vuoden parhaat iltalenkkisäät. Toisaalta tiesin ettei juoksukilsat enää nopeudu ellei paino putoa, ja kuuden viikon tauon jälkeen eka lenkki olikin edellistä kevyempi! Painoa lähti 8 kg, vyötäröltä senttejä 11, ja siinä huomas ne salitreenit: 5 kg kevyempänä oli aikoinaan enemmän senttejä vyötäröllä. Mulle myös sopi se määräysten mukaan syöminen ja punnitseminen ja 6 viikkoa noudatin ihan pilkulleen (ei mitään tänään on jonkun häät, täytyy lipsua -menoa). Sen jälkeenkin olen pitänyt suht sitä ateriarunkoa, mutta dieetti oli dieetti ja sillä potkaistiin ruokaremontti käyntiin, nyt voi syödä tilanteen niin vaatiessa vapaamminkin, mutta totta hitossa ne kilot takaisin tulis, jos koko ajan pitäis niitä tilanteita; ei eroa siinä mistään painonpudotusmetodista... Mulla oli pudotettavaa n. 15 kg normaalipainoon ja periaatteessa hyvät tiedot siitä mitä pitäisi tehdä, mutta hainkin lähinnä ryhmäkuria ja treeniohjelmia itseäni motivoidakseni. Ihan en ole varma, kuinka hyvin toimii todella ylipainoisilla, joilla ei ole ravitsemusfaktoista hajuakaan... Itse esim. osasin ajatella että jos en välipala-aikaan pääse rahkapurkille niin proteiinipatukka mukaan eikä niin että syödään sitten croissantteja. Tämä tuntui joiltakuilta olevan vähän hakusessa enkä tiedä, miten oppivat ikinä pakkotilanteessa soveltamaan kun esim. ruokien energiasisältöjä ei opi. Mutta jos mitään tietää ja tarvitsee kurinalaisuutta ja kaipaa jonkun valmiiksi miettimät syömiset ja treenit niin suosittelen! Omat loppukilot aion karistaa Bikini Challengella, koska nyt on aikaa treenata ja ne jonkun määräämät ateriat on helpompi vaihtoehto kuin suunnitella itse.
Minulla toimi hyvin. Olin naisten 2 ryhmässä.
6vkoa/-7kg sekä useita senttejä.enkä edes liikkunut,vaikka ohjeissa olikin liikunnat.