Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutan Superdieetillä olleet. Kokemuksia.

Vierailija
08.01.2016 |

Kiinnostaa kovasti tuo 11.1. alkava.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Superdieetin runkohan löytyy ilmaiseksi googlettamalla "gofatgo ruokaohjeet". Superdieetti kestää 6 vkoa, eikä ruokailun suhteen juuri muutoksia ole koko aikana. Tämä oli se mikä tökki itselläni. Ei hedelmiä, ei tomaattia tai muitakaan värikkäitä vihanneksia.

Vierailija
42/54 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Superdieetin runkohan löytyy ilmaiseksi googlettamalla "gofatgo ruokaohjeet". Superdieetti kestää 6 vkoa, eikä ruokailun suhteen juuri muutoksia ole koko aikana. Tämä oli se mikä tökki itselläni. Ei hedelmiä, ei tomaattia tai muitakaan värikkäitä vihanneksia.

Nyt tässä uudessa tulee joka viikko uusi ruokavalio. Ja hedelmää on mukana jo nyt tällä ekalla viikolla. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi ohje on tyyliin, että se hedelmä jätetään pois tai kasvisten määrä pienenee. Ruoka siis vähenee viikko viikolta ei siihen muita muutoksia tule.

Vierailija
44/54 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on. Kiloja lähti muutama (vaikka oli paljon pudotettavaa), mut senttejä enemmän! Minulle tai kropalleni siis ei sopinut ruuan vähentäminen eikä niin vähäiset hiilarit, joten energiaa ei loppuvaiheessa ollut tehdä treenejä täysillä kun ne taas meni rankempaan suuntaan. Dieetin jälkeen oon muokannu ruokavaliota itelle sopivammaksi ja syönyt enemmän, kuitenkin terveellisesti ja kilot on silti tippunut pikkuhiljaa. Joillekin varmasti sopii paremminkin tämä superdieetti.

Vierailija
45/54 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa!!!

Vierailija
46/54 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tuossa pari päivää sitten Sami Sundvikin Alku-valmennukseen netissä. Siinä olisi toinen vaihtoehto heille, jotka eivät halua syödä rahkaa ja raejuustoa tauotta. :D Taitaa olla pikkusen tyyriimpi, mutta kyseessä ei ole siis mikään dieetti, vaan uuden elämäntavan opettelu. Sopii luultavasti paremmin heille, joita ei nuo maitotuotteet niin kovasti kiinnosta tai jos niitä ei voi syödä.

Vierailija
47/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte maitorahkan alas? Sitä syödään ihan mielettömästi. Korvaavan valkuaisen määrä tuntuu myös älyttömän isolta.

Mä luulin, että voin ottaa maidottoman dieetin, mutta en periaatteessakaan halua vaihtaa ruokaa jauheeseen.

Vierailija
48/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te saatte maitorahkan alas? Sitä syödään ihan mielettömästi. Korvaavan valkuaisen määrä tuntuu myös älyttömän isolta.

Mä luulin, että voin ottaa maidottoman dieetin, mutta en periaatteessakaan halua vaihtaa ruokaa jauheeseen.

Joskus kun tuota rahkatankkausta tein päivittäin niin sotkin sekaan jotain tuoretta hedelmää/marjoja ja hieman makeuttajaa. Tai vaan tölkillinen ananasta jos laiskotti. Ihan hyvää oli mielestäni.

Vierailija
49/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan myös marjoja sekaan ja blenderiin, mutta ei auta. Pahaa on.

Vierailija
50/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetistä saa mielestäni hyvät perusohjeet terveelliselle ruokavaliolle, johon mahtuu kyllä myös herkuttelua. Loppu riippuu siten henkilöstä, kuinka esimerkiksi kasvikset uppoaa ja kuinka paljon on tottunut käyttämään rasvaa jne. Rahka ei sopinut itselleni ja olin kuin ilmapallo koko dieetin ajan. Syön edelleen samantyyppisesti kuin dieetillä eli noin viisi kertaa päivässä, kasviksia ja marjoja jne. ja painoa on pudonnut vuodessa 7 kg. Ei tunnu ehkä suurelta määrältä, mutta en kovin ylipainoinen ollutkaan. Luulen, että hitaasti tippuen paino myös pysyy poissa ja avainasiana tietysti, että sitoutuu ruokavalion pysyvään muutokseen eikä ajattele vain kuuden viikon dieettinä. Itse en jaksanut kuutta viikkoa noudattaa ohjeita täsmällisesti.

Vierailija
51/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehrmann ja mehukeittoa smoothieksi blenderillä. Kulautan alas sen enempää ajattelematta, kyllä sitä nyt kolme mukia päivässä pystyy nielemään. (tosin ite kyllä tykkään syödä myös tönkkörahkaa sellaisenaan joten ei ongelma muutenkaan)

Vierailija
52/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mitä pässejä täällä taas jakaa viisauksiaan. Dieetti on huono, jos paino tulee takaisin. Totta hitossa se tulee, jos alkaa sikailemaan kun dieetti loppuu. Se johtuu tasan siitä, mitä te turpaanne työnnätte, ei siitä, että olette syöneet fiksusti tietyn aikaa. Jos rahka ja raejuusto "ei mene alas" niin sitten lienee viisainta ostaa pussikeittokuuri (joka on muuten takuulla epäterveellisempää kuin kasvikset, proteiini, maitotuotteet yms mitä Jutan ja Bullin dieeteillä on perustana ).

Ei nuo ainoat vaihtoehdot ole, joko Jutan kuuri tai pussikeitot. Itse tosiaan en pystynyt noudattamaan Jutan Simpleä, tuntui liian ankealta että sortumatta jaksaisin. Mutta onnistuin sitten laihtumaan ihan vaan rajoittamalla kalorit päivässä 1500 kcal:iin. Sen sisällä sain syödä mitä halusin ja siihen aikaan kun halusin.

Kun en tiennyt millainen se on. Kuulin vaan radiosta mainoksia siitä, ja sitten kun googlasin, löysin lähinnä positiivisia palautteita, että kyllä sillä laihtunut ihmiset on. Jos olisin etukäteen nähnyt vaikka esimerkkipäivän ruokavalion, olisi jäänyt ostamatta Jutan dieetti.

Minkä ihmeen takia valitsit Jutan dieetin jos et halua noudattaa ohjeita?

Vierailija
53/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin tuossa pari päivää sitten Sami Sundvikin Alku-valmennukseen netissä. Siinä olisi toinen vaihtoehto heille, jotka eivät halua syödä rahkaa ja raejuustoa tauotta. :D Taitaa olla pikkusen tyyriimpi, mutta kyseessä ei ole siis mikään dieetti, vaan uuden elämäntavan opettelu. Sopii luultavasti paremmin heille, joita ei nuo maitotuotteet niin kovasti kiinnosta tai jos niitä ei voi syödä.

Ei taida kovin monelle sopia, kyseessä on nimittäin viljaton ja maidoton paleotyyppinen dieetti, useimpien arkeen aivan liian rajoittava.

Vierailija
54/54 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksatte jostain superdieeteistä kun netistä löytää ilmaiseksi paljon parempia ohjeita? Sen TV-ohjelman perusteella en kyllä rahojani siihen firmaan laittaisi.