Jutan Superdieetillä olleet. Kokemuksia.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino lähtee ja tulee sitten takaisin. Kaks kertaa sen olen ostanut. Ekalla kerralla lähti 8kg ja toisella 7kg. Fb. Ryhmä molemmilla kerroilla perustettu joissa jäseniä useampi sata. 95% jäsenistä paino tullut takaisin suurimmalla osalla korkojen kera.
Veikkaan syyksi sen että tuo on liian tiukka kuuri. Kukaan ei sitä jaksa noudattaa kun se 6vk. Loppuu.
Rahastusta sanon mä!Ja vielä kahdesti sorruit :D:D:D
Kyllä niin tyhmä olin. Mutta niin näyttää olevan moni muukin. Useampi siellä on ostanut sen monta kertaa ja aina paino tullur takaisin. Sitten ihmetellään kun ei osattukkaan ja luullaan sd.tä toimivaksi kun sillä muutamassa viikossa se paino putoaa.
Itse lopulta palkkasin ammattitaitoisen pt.n ja sain 20kg painoa pois ilman mitään kitu dieettiä.
Ihanko oikeesti vielä löytyy ihmisiä jotka luulee, että pudotetut kilot pysyy poissa, kun palaa entiseen, ja jos ne tulee takas niin oli huono dieetti? :D
Toimii. Tuon avulla sain viimevuonna kaikenkaikkiaan 20kg pois. Syksyllä toinen dietti. Muulla menetelmällä en ole onnistunut. Perushyvät ohjeet joilla menin väliajat. Sen vardinaisen superdietin aikana lähti n7kg. Senttejä paljon.
Auttaa tajuumaan myös ateria rytmin tärkeyttä! Se oli itsellä hukassa.
Joillekkin piti pieniä muutoksia tehdä, että paino lähti laskuun. Forumilta saa avun niihin ja moniin muihin.
Aloitan itsekkin ensivkolla. Vanhoilla ohjeilla. Se on ainut mikä toimii. Takasin ei tässä välissä ole tullut.
Toimii se. Se vain siinä että kilot tulee herkästi takaisin kun on niin tiukkaa herkkujen suhteen ja muutenkin jos kiellät itseltäsi jotain niin haluat sitä yleensä eniten ja ennen pitkää sorrut. Tutkittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino lähtee ja tulee sitten takaisin. Kaks kertaa sen olen ostanut. Ekalla kerralla lähti 8kg ja toisella 7kg. Fb. Ryhmä molemmilla kerroilla perustettu joissa jäseniä useampi sata. 95% jäsenistä paino tullut takaisin suurimmalla osalla korkojen kera.
Veikkaan syyksi sen että tuo on liian tiukka kuuri. Kukaan ei sitä jaksa noudattaa kun se 6vk. Loppuu.
Rahastusta sanon mä!Luulen tuossa olevan ongelmana juuri sen että on niin tiukka että kun se loppuu niin tulee ahmittua kaikkea ja on taas vaikea lopettaa se syöminen. Luulen sen olevan juuri siksi niin tiukka, että ihmiset ovat onnellisia kun paino tippuu NOPEASTI JA uskovat homman toimivan. Ja Jutta ja kumppanit ovat onneaan, kun ihmiset ostavat uudestaan ja uudestaan tuon dieetin. Tuossa sd.ssa kun on jatko ohjeena jatkaa vaan samalla ohjeella. Oikeasti siihen ei kukaan pysty, eli ihan tarkkaan suunniteltua bisnestä.
Oma pt.ni ainakin tyrmäsi tuon koko sd homman juuri sen vuoksi, että on niin tiukka. Pitkäaikaisia tuloksia saadaan maltilla! Ja maltti on todellakin toiminut kohdallani. Olen Oikeasti oppinut syömään oikein, myös herkkuja. Ja paino on myös pysynyt poissa, kun muutokset tehdään hiljalleen.
Ja vielä kahdesti sorruit :D:D:D
Kyllä niin tyhmä olin. Mutta niin näyttää olevan moni muukin. Useampi siellä on ostanut sen monta kertaa ja aina paino tullur takaisin. Sitten ihmetellään kun ei osattukkaan ja luullaan sd.tä toimivaksi kun sillä muutamassa viikossa se paino putoaa.
Itse lopulta palkkasin ammattitaitoisen pt.n ja sain 20kg painoa pois ilman mitään kitu dieettiä.
Ihanko oikeesti vielä löytyy ihmisiä jotka luulee, että pudotetut kilot pysyy poissa, kun palaa entiseen, ja jos ne tulee takas niin oli huono dieetti? :D
Se Simple on kai tavallisile ihmisile ja sit se missä on sitä kehonrakennusta on niille jotka haluaa näyttää Bull Mentulalta?
No nyt on paketti ostettu ja ihan mielenkiitoiselta vaikuttaa. Mulla bähän sama tilanne kuin eräällä aiemmin kommentoivalla että olen hyväkuntoinen jo valmiiksi. Salilla käyn kahvakuulassa ja salitreeniä tekemässä, myös juosta jaksan, mutta se lopullinen painonpudotus odottaa vielä tulemistaan.. huoh.
Itse olen myös sellainen että itsekuria löytyy, jos joku valmiiksi sanoo mitä pitää syödä ja tehdä. Ehkä olen tässä asiassa sitten saamaton, kun tarvitsen sen "valmiiksi pureskellun" paketin, jotta saan itsestäni jotain irti.
Katsotaan 6vko:n päästä missä ollaan sitten ja onko siitä mitään hyötyä. Nyt ainakin elämäntilanteeni on sellainen että ehdin keskittyä ja paneutua tähän kunnolla, kun olen hoitovapaalla kotona vauvan kanssa. -AP
Olin 2v sitten ja pudotin 104kg ->97kg. Samalla sain vinkkejä ja motivaatiota terveellisempään elämään, en vieläkään ole mikään fitness ihminen mutta painan nyt 82kg ja teen hitaasti muutoksia elämäntapoihin 😊 ajatuksissa olisi ottaa joskus vielä toinen tuollainen spurtti kun oma painonpudotus on niin hidasta vaikka eipä ainakaan tule kilot takaisin 😀
Vierailija kirjoitti:
Se Simple on kai tavallisile ihmisile ja sit se missä on sitä kehonrakennusta on niille jotka haluaa näyttää Bull Mentulalta?
Simple on ilman liikuntaa.. Ei siinä tavallisessakaan superdieetissä sellainen treeni ole että peilistä katsoisi Bull Mentula kuuden viikon päästä =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simple on ilman liikuntaa.. Ei siinä tavallisessakaan superdieetissä sellainen treeni ole että peilistä katsoisi Bull Mentula kuuden viikon päästä =)
Se oiskin muuten tosi superdieetti, jos kuudessa viikossa sais sohvaperunasta Bull Mentulan! Ehkä joku viis päivää riittäis sit siihen lihasmäärään johon mä tyytyisin. :D
Vierailija kirjoitti:
Toimii se. Se vain siinä että kilot tulee herkästi takaisin kun on niin tiukkaa herkkujen suhteen ja muutenkin jos kiellät itseltäsi jotain niin haluat sitä yleensä eniten ja ennen pitkää sorrut. Tutkittu juttu.
Mikä tutkimus?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on paketti ostettu ja ihan mielenkiitoiselta vaikuttaa. Mulla bähän sama tilanne kuin eräällä aiemmin kommentoivalla että olen hyväkuntoinen jo valmiiksi. Salilla käyn kahvakuulassa ja salitreeniä tekemässä, myös juosta jaksan, mutta se lopullinen painonpudotus odottaa vielä tulemistaan.. huoh.
Itse olen myös sellainen että itsekuria löytyy, jos joku valmiiksi sanoo mitä pitää syödä ja tehdä. Ehkä olen tässä asiassa sitten saamaton, kun tarvitsen sen "valmiiksi pureskellun" paketin, jotta saan itsestäni jotain irti.
Katsotaan 6vko:n päästä missä ollaan sitten ja onko siitä mitään hyötyä. Nyt ainakin elämäntilanteeni on sellainen että ehdin keskittyä ja paneutua tähän kunnolla, kun olen hoitovapaalla kotona vauvan kanssa. -AP
Kuulostaa hyvältä! Vaunujen/rattaitten kanssa voi ne aamukävelytkin varmaan saada tuntumaan järkeviltä. Tuu kertoon sit miten kävi! Tsemppiä! (muuten, dieetin alussa perustettu Facebook-ryhmä oli musta paljon hyödyllisempi kuin se ruuhkainen kyselyfoorumi; siellä jaettiin mm. omat tuunaukset sallituista ruoka-aineista jne.)
Saako dieetin aikana juoda kahvia mustana?
Voi helvetti mitä pässejä täällä taas jakaa viisauksiaan. Dieetti on huono, jos paino tulee takaisin. Totta hitossa se tulee, jos alkaa sikailemaan kun dieetti loppuu. Se johtuu tasan siitä, mitä te turpaanne työnnätte, ei siitä, että olette syöneet fiksusti tietyn aikaa. Jos rahka ja raejuusto "ei mene alas" niin sitten lienee viisainta ostaa pussikeittokuuri (joka on muuten takuulla epäterveellisempää kuin kasvikset, proteiini, maitotuotteet yms mitä Jutan ja Bullin dieeteillä on perustana ).
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti mitä pässejä täällä taas jakaa viisauksiaan. Dieetti on huono, jos paino tulee takaisin. Totta hitossa se tulee, jos alkaa sikailemaan kun dieetti loppuu. Se johtuu tasan siitä, mitä te turpaanne työnnätte, ei siitä, että olette syöneet fiksusti tietyn aikaa. Jos rahka ja raejuusto "ei mene alas" niin sitten lienee viisainta ostaa pussikeittokuuri (joka on muuten takuulla epäterveellisempää kuin kasvikset, proteiini, maitotuotteet yms mitä Jutan ja Bullin dieeteillä on perustana ).
Ei nuo ainoat vaihtoehdot ole, joko Jutan kuuri tai pussikeitot. Itse tosiaan en pystynyt noudattamaan Jutan Simpleä, tuntui liian ankealta että sortumatta jaksaisin. Mutta onnistuin sitten laihtumaan ihan vaan rajoittamalla kalorit päivässä 1500 kcal:iin. Sen sisällä sain syödä mitä halusin ja siihen aikaan kun halusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ainoat vaihtoehdot ole, joko Jutan kuuri tai pussikeitot. Itse tosiaan en pystynyt noudattamaan Jutan Simpleä, tuntui liian ankealta että sortumatta jaksaisin. Mutta onnistuin sitten laihtumaan ihan vaan rajoittamalla kalorit päivässä 1500 kcal:iin. Sen sisällä sain syödä mitä halusin ja siihen aikaan kun halusin.
Minkä ihmeen takia valitsit Jutan dieetin jos et halua noudattaa ohjeita?
Täydellistä kusetusta ja rahastusta koko "superdietti". Netti on täynnä huomattavasti uskottavampaa tietoa kuin jonkun entisen pollarin diettivinkit. Vähäkalorisella dietillä varmasti laihtuu, siinä ei ole mitään uutta.
Naurattaa kun veljen vaimo oli tällaista kokeillut, nyt taas lihonnut entistä pahemmaksi.
Pudotin puolessa vuodessa 33kg ruokavaliolla. Dieetistä jäi käteen normaalipaino, kasvisten ja marjojen syöminen, ruokarytmi, kontrolloitu herkkujensyöminen ja leivän syönnin lopetus. Nyt vedän raskauskilot pois samalla tyylillä ja jatkan sillä miten viimeksikin ylläpidin painon. Nyt viikossa -4kg ja 7 jäljellä :)
Ei uskottava kirjoitti:
Täydellistä kusetusta ja rahastusta koko "superdietti". Netti on täynnä huomattavasti uskottavampaa tietoa kuin jonkun entisen pollarin diettivinkit. Vähäkalorisella dietillä varmasti laihtuu, siinä ei ole mitään uutta.
Naurattaa kun veljen vaimo oli tällaista kokeillut, nyt taas lihonnut entistä pahemmaksi.
No jos joku pullamössömamma jojoilee kun ei mistään mitään tiedä, niin ei se sitä tarkoita etteikö järkevä ihminen sais rahoilleen vastinetta. Joku viis kymppiä neljästä hyvästä treeniohjelmasta oli itsessään jo ok, eli mua ei ainakaan kusettanut eikä rahastanut kukaan. Halvalla lähti.
Aloitin tänään 2pv. etuajassa ja sen voin kyllä jo todeta ettei tässä nälkää tarvitse nähdä. Nyt 3 ateriaa takana ja töitä on saanut tehdä että muistaa/jaksaa määrätyt annokset syödä. Vähensin jo syksyn aikana hiilareita ja laihduin tavallaan huomaamatta, pienillä muutoksilla -4kg ja vielä se 7 tavoitteena. Mulle ainakaan tämä hiilareiden vähyys ei tuota ongelmia, katotaan alkaako rahka tökkimään jossain vaiheessa. Onneksi sillekin on vaihtoehtoja. -AP