Näin Tampereen keskustassa kauneimman naisen ikinä.
Siis wow. Mustahiuksinen pitkä upea nainen. Nyt harmittaa etten lähtenyt perään. Onko olemassa väyliä mitä kautta voisi naista etsitä M 36. Täällä varmaan osataan auttaa?
Kommentit (41)
Siitähän ei luonnollisesti ole mitään epäilystä, ettei tämä kaunis nainen ihastuisi suoraa päätä AP:hen.
Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.
No noilla tuntomerkeillä ei etsintäkuulutettua vielä löytyis..
Mene nyt hyvä mies etsimään. Tai lehteen aukeaman kokoinen ilmoitus.
Selaa mallitoimistojen sivuja. Josko löytyisi sieltä.
Kauneimmat naiset löytyvät kyllä Porvoosta. Kaikkein kauneinta silti katselen parhaillaan ihan muualla, katselen joka päivä.
Tarkemmin muistelen niin itsekin näin viikonloppuna todella upean mustahiuksisen hyvin korkeakorkoisen naisen TRE keskustassa. Hieman eksoottisella tavalla kaunis. Sillä oli ainakin mies mukana.
Minä olen nähnyt Tampereen telakalla useasti todella kauniin mustahiuksisen naisen joka aina viimeisen päälle huolliteltu ja korkeissa koroissa. Aina on ollut mies mukana. Molemmat tunnettuja treella..
Mervin yhteystiedot saa makkaratehtaalta.
Et saa ikinä selville henkilöllisyyttä. Pitäisi uskaltaa toimia heti.
Korkkarit pakkasella ja itse asiassa aina säästä riippumatta -> itänaapurista.
Kyllä tyylitietoiset suomalaiset käyttää korkoja pakkasella täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.
Miks mulla tuli tästä mielikuva jostain duudsonien uudemmista jaksoista, joissa yhdessä HP on pukeutunut naiseksi ja kiertelee kaupungin kaduilla kyselemässä neuvoa johonkin (en muista mihin) :D :D oli aika näyttävä pitkänä mustahiuksisena naisena
Kyllä av-mammat tänkin vielä selvittää. Ei epäilystä yhtään...
Eiköhän faceboookista kaiken aina löydä..
Tampereella on maan kauneimmat naiset. Jos kerran tuon päästit käsistäsi, niin etsi seuraava.