Vierailija

Siis wow. Mustahiuksinen pitkä upea nainen. Nyt harmittaa etten lähtenyt perään. Onko olemassa väyliä mitä kautta voisi naista etsitä M 36. Täällä varmaan osataan auttaa?

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.

Vierailija

Tarkemmin muistelen niin itsekin näin viikonloppuna todella upean mustahiuksisen hyvin korkeakorkoisen naisen TRE keskustassa. Hieman eksoottisella tavalla kaunis. Sillä oli ainakin mies mukana.

Vierailija

Minä olen nähnyt Tampereen telakalla useasti todella kauniin mustahiuksisen naisen joka aina viimeisen päälle huolliteltu ja korkeissa koroissa. Aina on ollut mies mukana. Molemmat tunnettuja treella..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.

Miks mulla tuli tästä mielikuva jostain duudsonien uudemmista jaksoista, joissa yhdessä HP on pukeutunut naiseksi ja kiertelee kaupungin kaduilla kyselemässä neuvoa johonkin (en muista mihin) :D :D oli aika näyttävä pitkänä mustahiuksisena naisena

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat