Vierailija

Eikös tänään ole kaljapäivä, yeah?

Kommentit (15)

Vierailija

Juon kaljaa vain jossain maalaispitopöydässä tms. Olutta sen sijaan aion tänäänkin juoda ruoan kanssa kevyet puoli litraa, kun sattuu olemaan olutyhteensopivaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei tänään, kotona vain ollaan miehen ja pienen lapsen kanssa niin nääh. Viikon päästä viikonloppuna lapsi menee isovanhemmille hoitoon, silloin saatan pari nauttiakin.

Vierailija

Ei kiitos. Tipaton tammikuu menossa ja voihan tuo venähtää huikattomaksi helmikuuksi - pitää katsoa. Nyt keskitytään urheiluun ja hyvinvointiin. Eiköhän tässä 10 kg lähde painoakin niin sitten on taas hyvä olla.

Vierailija

Mä en ymmärrä miksi jotkut harrastaa näitä tipattomia kuukausia?? Ei niissä ole mitään järkeä edes..... Eiköhän sitä voi ottaa muutenkin kohtuudella??

Vierailija

Mä niin mielelläni ottaisin pari kylmää olutta mutta satun olemaan viimeisilläni raskaana joten ei voi. Alkoholiton olut on yksi turhake, ei voi edes olueksi sanoa.

Vierailija

Mietin vähän että olisiko minulla kerrankin viinipäivä, mutta tähän on tultu - ei maistu!

Mietin oikein rehevää ja tummaa, mietin sen ns. elinkaarta, mistä lähtöisin (osa nautintoa), mutta ei oikein mitään reaktiota. Korkeintaan mietin seuraavaa päivää, tulee hienoinen vastenmielisyyden värähdys... Ei kostu suu, ei tule odottavaa tunnetta, ei värähdä. Varoitan, tässä on tulos kun jättää lähes täysin pois alkoholin, kun sitä aiemminkin tuli nautittua vain silloin tällöin. :) Oikein meinaa harmittaa, mutta selkeästi tästä on hyötynsäkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tänään, kotona vain ollaan miehen ja pienen lapsen kanssa niin nääh. Viikon päästä viikonloppuna lapsi menee isovanhemmille hoitoon, silloin saatan pari nauttiakin.

tyylikästä

Vierailija

Onneksi muistin aamulla ladata jääkaapin täyteen, on iltapäivällä kylmää olutta valmiina.

Ensimmäinen pitää korkata ennen klo 16, tämmöinen on direktiivi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat