Tulisiko miesten meikata?
Kaikki miehet ovat paremman näköisiä meikillä kuin ilman, tämä ei ole ilmiö joka koskee vain naisia.
On myös mahdollista miekata miehekkäästi, kun korostaa sillä kasvon miehekkäitä piirteitä. Ei ollenkaan huono asia.
Ja monet miehethän jo meikkaavatkin, se on mahtavaa. Kaikki kuuluisat miehet todellakin meikkaavat tai meikataan ennen esiintymisiä, luulisi senkin auttavan.
Miksi se ei siis ole käytäntö joka koskee miehiä samalla tavalla kuin naisia? Meikkaus on kivaa, sillä nousee itsetunto ja voi tietää, että näyttä hyvältä kun on itse itsensä laittanut.
Voi toki olla meikkaamattakin, se olisi kaikkien oma asia, mutta minusta yhteiskunnalista painostusta meikkaamiseen tulisi kohdistaa myös miehiin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
siiinä menisi naisten ainoa etu... Kyllä minä vaihtaisin miehiin heti jos miehet alkaisi meikata.
T: kahden lapsen isä
Hyi homo! Paskaa nakin päähän seksikäs kukon räjäyttäjä uuh aah! Hyi. Siis hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siiinä menisi naisten ainoa etu... Kyllä minä vaihtaisin miehiin heti jos miehet alkaisi meikata.
vaikka olisin homo niin sinä tunnut ajattelevan eritteitä ja käytännön suoritusta tosi paljon., minä vain kauneutta ja rakkautta :P
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten niinkö ei naistenkaa tarte meikata.Ihan hullutusta koko touhu jonka kuitenkin järellisissä määrin ymmärrän ellei siihen oo ihmisellä jonnii sortin pakkoo ettei voi ilman lähtee kylille.
Ja eiköhän 'oikeilla' miehillä oo muutakin tekemistä kun puuteroija nenääsä.Naurasin jos näkisin pakkeloivan miehen.Hilpee ajatus:D
Antakaa alapeukkujen sataa mä kestän sen
Tällä naamalla on pakko :DD
Mielensäpahoittajaa mukaillen: "On asioita, joita tekevät vain naiset ja hiuksiaan peilaavat miehet."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka olisin homo niin sinä tunnut ajattelevan eritteitä ja käytännön suoritusta tosi paljon., minä vain kauneutta ja rakkautta :P
No vaikka perseseen työntäisi kortsulla päällystetyn kyrvän niin paska kyllä haisee siitä huolimatta siinä kortsussa panon jälkeen. Ja varmasti on siinä kortsun kärjen kohdalla ruskeaa. HYI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka perseseen työntäisi kortsulla päällystetyn kyrvän niin paska kyllä haisee siitä huolimatta siinä kortsussa panon jälkeen. Ja varmasti on siinä kortsun kärjen kohdalla ruskeaa. HYI!
Taitaa ne heterotkin sitä anaalia harrastaa? Kirjoitteluistasi päätellen olet joku 19v teinipissis?
Vierailija kirjoitti:
...Miksi se ei siis ole käytäntö joka koskee miehiä samalla tavalla kuin naisia? Meikkaus on kivaa, sillä nousee itsetunto ja voi tietää, että näyttä hyvältä kun on itse itsensä laittanut.
Voi toki olla meikkaamattakin, se olisi kaikkien oma asia, mutta minusta yhteiskunnalista painostusta meikkaamiseen tulisi kohdistaa myös miehiin.
Kerrotko ap, että kuinka paljon käytät keskimäärin aikaa meikkaamiseen päivässä. Ja kuin paljon sinulla menee esimerkiksi kuukaudessa rahaa meikkeihin?
Miksi tuollaiseen touhuun pitäisi olla yhteiskunnallinen painostus?
Ei miesten niinkö ei naistenkaa tarte meikata.Ihan hullutusta koko touhu jonka kuitenkin järellisissä määrin ymmärrän ellei siihen oo ihmisellä jonnii sortin pakkoo ettei voi ilman lähtee kylille.
Ja eiköhän 'oikeilla' miehillä oo muutakin tekemistä kun puuteroija nenääsä.Naurasin jos näkisin pakkeloivan miehen.Hilpee ajatus:D
Antakaa alapeukkujen sataa mä kestän sen