Paketti pyörii terminaalissa? Miten pitkään täytyy odotella?
Miksi ihmeessä tuo paketti pyörii terminaalissa? Jos ymmärrän oikein se oli olevinaan jo laitettu jakeluun niin odotin sitä täksi päiväksi perille. Miten pitkään terminaaliin tullutta pakettia pitää vielä odotella?
Händelser
2016-01-08 08:28 Terminal i Finland Försändelsen distribueras
2016-01-08 04:36 Terminal i Finland Ankommit HUB/Terminal
2016-01-07 15:12 Terminal i Finland Försändelsen distribueras
2016-01-07 11:47 Terminal i Finland Ankommit HUB/Terminal
2016-01-05 06:07 Veddesta Sorterad
2016-01-04 21:08 Göteborg Sorterad
2016-01-04 07:13 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen
Kommentit (17)
Ehkä lajittelua on pyhien jälkeen paljon ? Alle vuorokaudenhan se vasta on terminaalissa ollut ;)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ole kiltti ja kerro missäpäin sanotaan, että "olevinaan laitettu". Minua kiinnostaa suuresti, onko se jonkun seudun murretta.
En oikeastaan tiedä. Olen kuvitellut tämän olevan ihan normaali ilmaisu (olevinaan = muka). Savo-Karjala alueella ainakin aika paljon käytössä.
Meinasin sanoa, että jos on tullut ensin Vantaalle, mutta kyllä ne tuolta tähän Turkuun suoraan tulee. Laita kyselyä asiakaspalveluun. Todennäköisesti tänään lähtee jakeluun kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lajittelua on pyhien jälkeen paljon ? Alle vuorokaudenhan se vasta on terminaalissa ollut ;)
Luulin yhen lajittelu riittävän. Kärsimättömänä pakettia odottelen. Edes pääse heti käsiksi siihen, kun sen pitää ladata 24 tuntia ennen käyttöä ;(
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa, että jos on tullut ensin Vantaalle, mutta kyllä ne tuolta tähän Turkuun suoraan tulee. Laita kyselyä asiakaspalveluun. Todennäköisesti tänään lähtee jakeluun kuitenkin.
Ei viiti, kun periaatteessa ei ole myöhässä. Pyhät on hidastanut toimitusta (tilasin yli vkk sitten). Toimituksessa lupailtiin 2-4 arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea olet?
Yöttömän yön alueella. Ei se varmaan täksi viikoksi sieltä ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ole kiltti ja kerro missäpäin sanotaan, että "olevinaan laitettu". Minua kiinnostaa suuresti, onko se jonkun seudun murretta.
En oikeastaan tiedä. Olen kuvitellut tämän olevan ihan normaali ilmaisu (olevinaan = muka). Savo-Karjala alueella ainakin aika paljon käytössä.
Okei, kiitos ystävällisestä vastauksestasi. Olen ajatellut, että se on virheellisesti sanottu, kun tarkoitaan, että joku "on laitettavinaan". Tuossa yhteydessä se ei niin toimi, mutta olen lukenut täältä jonkun sanovan: olevinaan tulee, kun pitäisi sanoa on tulevinaan.
Aivan sivuseikka, mutta tosiaan kiinnosti, että missä päin tuota muotoa käytetään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea olet?
Jakoalue on II, jos asut ihan jossain käsivarressa tms.
Olisit antanut seurantakoodin, niin olisin katsonut tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos ystävällisestä vastauksestasi. Olen ajatellut, että se on virheellisesti sanottu, kun tarkoitaan, että joku "on laitettavinaan". Tuossa yhteydessä se ei niin toimi, mutta olen lukenut täältä jonkun sanovan: olevinaan tulee, kun pitäisi sanoa on tulevinaan.
Aivan sivuseikka, mutta tosiaan kiinnosti, että missä päin tuota muotoa käytetään. :)
Eli taitaa kutitella vähän samaan tapaan vääristä paikoista kuin turkulaisten "ketä" allekirjoittanutta :D Ilmaisu on kyllä hyvin puhekielinen. Yleisimmin saattaa kuulla tässä yhteydessä: "*nimi* on niin olevinaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea olet?
Jakoalue on II, jos asut ihan jossain käsivarressa tms.
Olisit antanut seurantakoodin, niin olisin katsonut tilanteen.
Todennäköisesti. Tulkoon sitten kun tulee. En minä nyt nettiin pistä seurantakoodia.
Vierailija kirjoitti:
Soititko tuon perään?
En, ja se on taas saapunut terminaaliin... Mitä hittoa.
Vierailija kirjoitti:
Matkalla on monta terminaalia.
Postin pakettiseurannassa näkee jopa, missä kohtaa Suomea paketti on menossa. Tätä listaa kun katsoo, ei tiedä, onko paketti Helsingissä vai Kainuussa. Pitää laittaa mies hakemaan, kun tulee. Olen ensi viikolla töissä pitkään :(