Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko miesten meikata?

Vierailija
08.01.2016 |

Kaikki miehet ovat paremman näköisiä meikillä kuin ilman, tämä ei ole ilmiö joka koskee vain naisia.
On myös mahdollista miekata miehekkäästi, kun korostaa sillä kasvon miehekkäitä piirteitä. Ei ollenkaan huono asia.
Ja monet miehethän jo meikkaavatkin, se on mahtavaa. Kaikki kuuluisat miehet todellakin meikkaavat tai meikataan ennen esiintymisiä, luulisi senkin auttavan.

Miksi se ei siis ole käytäntö joka koskee miehiä samalla tavalla kuin naisia? Meikkaus on kivaa, sillä nousee itsetunto ja voi tietää, että näyttä hyvältä kun on itse itsensä laittanut.
Voi toki olla meikkaamattakin, se olisi kaikkien oma asia, mutta minusta yhteiskunnalista painostusta meikkaamiseen tulisi kohdistaa myös miehiin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nimenomaan miesten koska ihot yleensä huonoja! Ja muutoinkin suomalaisukot on niin hailakoita, meikkiä naamaan vaan!

Vierailija
2/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Monilla miehillä on kammottavan huono, punottava, aknearpinen iho, jossa on ammottavia ihohuokosia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök, ei!

Vierailija
4/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi olla ihan samat säännöt kaikille. Saa meikata jos haluaa, mutta ei ole pakko.

Vierailija
5/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti!

Vierailija
6/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah muistatteko kun salkkari mirolla oli meikit naamassa, ei muistaakseni kovin kaunista ollu.

Vierailija
7/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kenenkään ei tulisi meikata, koska se on pohjimmiltaan vain itsensä kusettamista. Kehonkarvoitukset ovat aivan tarpeetonta kuollutta biomassaa, joka kerää pölyä, paskaa ja likaa.

Vierailija
8/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kenenkään ei tulisi meikata tai kokea painostusta siihen. Kuka vaan taas saa halutessaan meikata jos tahtoo.

Vierailija
9/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat paremman näköisiä meikillä kuin ilman, tämä ei ole ilmiö joka koskee vain naisia.

On myös mahdollista miekata miehekkäästi, kun korostaa sillä kasvon miehekkäitä piirteitä. Ei ollenkaan huono asia.

Ja monet miehethän jo meikkaavatkin, se on mahtavaa. Kaikki kuuluisat miehet todellakin meikkaavat tai meikataan ennen esiintymisiä, luulisi senkin auttavan.

Miksi se ei siis ole käytäntö joka koskee miehiä samalla tavalla kuin naisia? Meikkaus on kivaa, sillä nousee itsetunto ja voi tietää, että näyttä hyvältä kun on itse itsensä laittanut.

Voi toki olla meikkaamattakin, se olisi kaikkien oma asia, mutta minusta yhteiskunnalista painostusta meikkaamiseen tulisi kohdistaa myös miehiin.

No onneksi olen tähän asti kelvannut ilman meikkiäkin. Ja tietysti miehetkin meikataan erilaisiin esiintymisiin, jotta naama ei loista valoissa yms. En tiedä kuinka paljon julkkikset meikkaavat vapaalla ollessaan.

En ole koskaan meikannut, mutta ei kovin "kivalta" tai houkuttelevalta puuhalta kuulosta. Rahaa ja aikaa palaa periaatteessa täysin turhaan touhuun. Mutta jos joku haluaa meikata, niin meikatkoon. Minä en ryhdy meikkaamaan.

Vierailija
10/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä nimenomaan miesten koska ihot yleensä huonoja! Ja muutoinkin suomalaisukot on niin hailakoita, meikkiä naamaan vaan!

No, mutta ei se meikkikään mitään ihmeitä tee. Siis ainakaa kotioloissa. Usein tulee vastaan naisia, jotka epätoivoisesti yrittävät peitellä huonoa ihoaan, mutta käytännössä tilanne on vain pahempi meikin jälkeen.

Vierailija
11/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se meikki ihan joka kerta tee tilannetta paremmaksi. Edes naisten kohdalla. Toki ammattimeikkaaja osaa tehdä taikoja, mutta aika karmeitakin meikkauksia sitä näkee.

Vierailija
12/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se meikki ihan joka kerta tee tilannetta paremmaksi. Edes naisten kohdalla. Toki ammattimeikkaaja osaa tehdä taikoja, mutta aika karmeitakin meikkauksia sitä näkee.

Mulla ainakin "karmeus" on joskus tahallista. Se on hauskaa

Vierailija
13/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta minusta yhteiskunnalista painostusta meikkaamiseen tulisi kohdistaa myös miehiin.

Tätähän kaikki meikkivalmistajat tietysti toivovat. Taas lisää asiakaskuntaa.

Mielestäni ketää ei tule painostaa meikkaamaan, enkä edes ymmärrä miksi kaikilla pitäisi olla sotamaalaus koko ajan.

Vierailija
14/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi olen tähän asti kelvannut ilman meikkiäkin. Ja tietysti miehetkin meikataan erilaisiin esiintymisiin, jotta naama ei loista valoissa yms. En tiedä kuinka paljon julkkikset meikkaavat vapaalla ollessaan.

En ole koskaan meikannut, mutta ei kovin "kivalta" tai houkuttelevalta puuhalta kuulosta. Rahaa ja aikaa palaa periaatteessa täysin turhaan touhuun. Mutta jos joku haluaa meikata, niin meikatkoon. Minä en ryhdy meikkaamaan.

Vähän samoilla linjoilla, tosin itse kyllä pidän meikkaamisesta sinänsä, vaati vähän opettelua. Tosiaankin, erilaisiin juhlatilaisuuksiin ja presentaatiohin kyllä laitan vähintään sen ohuen puuterikerroksen, siksi että hyvin valaistuistuissa tiloissa ei iho punoita tai loista ihan hirveästi. Osa työtäni on kuitenkin näyttää hyvältä ja vakuuttavalta.

Olen siis meikkaava mies.

Vierailija
15/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on samanlaista kusetusta kuin push-up-liivit. Oikein tällättynä nainen näyttää seksikkäältä ja kroppakin on kuin elokuvissa. Sitten aamulla paljastuukin se karmea totuus.

Vierailija
16/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Hieno provo.

Vierailija
17/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tota..EI 

Eiköhän miehillä ole parempaakin tekemistä ;)

Vierailija
18/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on samanlaista kusetusta kuin push-up-liivit. Oikein tällättynä nainen näyttää seksikkäältä ja kroppakin on kuin elokuvissa. Sitten aamulla paljastuukin se karmea totuus.

Tämä! Ette uskoisi minkä näköisten syyläsiskojen veirestä sitä on herätty. Alkoholi ja pakkeli luo uskomattoman illuusion. Edes mamu ei menisi väkisinmakaamaan. Yyyyyrjööööööööö!

Vierailija
19/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin "karmeus" on joskus tahallista. Se on hauskaa

Ahaa. No, huvinsa kullakin :)

Kerran tein sen virheen, että menin kommentoimaan "jälkeen" tilannetta. Päivä vietetty kaveriporukassa rannalla ja sitten ennen kaupunkiin lähtöä naiset sitten meikkasivat. Yksi heistä oli erittäin kaunis kasvoiltaa ja iho näytty täydelliseltä ennen meikkausta. Sitten sieltä vessasta tuli kunnon pesukarhu vastaan. Sen enempää ajattelematta lipsautin, että hän oli kauniimpi ennen meikkausta. Opinpahan ainakin, että naisille ei saa sanoa rehellista mielipidettä.

Vierailija
20/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiinä menisi naisten ainoa etu... Kyllä minä vaihtaisin miehiin heti jos miehet alkaisi meikata.  

T: kahden lapsen isä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän