Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjänä kylässä

Vierailija
08.01.2016 |

Täällä on paljon puhuttu kasvissyöjistä vieraina,mutta ei toisinpäin.Eli kasvissyöjät,jos ette ole syöttekö mitä tarjotaan kylässä jos ruokavalionne ei ole tiedossa.Eli mitä seuraa jos joskus syö kohteliaisuudesta lihaa....ja teettekö niin jos ette halua nostaa esille ruokavaliotanne?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään syö lihaa. Syön mitä voin ja kotona sitten kunnon aterian.

Vierailija
2/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pidempi reissu ja ette halua nostaa ruokavaliota esille (kuten huomattu,niin täälläkin leimataan neuroottiseksi,syömishäiriöiseksi jne...)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli kasvissyöjät,jos ette ole syöttekö mitä tarjotaan kylässä jos ruokavalionne ei ole tiedossa"

Ihan en ymmärtänyt tätä lausetta? Mutta siis vastauksena, en tietenkään syö. Voin kuvitella ne vatsakivut mitä siitä seuraisi, kun ei ole pariin kymmeneen vuoteen lihaa syönyt. Olis varmaan riemukas vierailu :D

Ei mulle ole pakko mitään erillistä ruokaa laittaa, voin hyvin syödä kotonakin. En loukkaannu, enhän minäkään aina sekasyöjäystävilleni esmes pihvejä paista, joskus kylläkin :)

Vierailija
4/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos pidempi reissu ja ette halua nostaa ruokavaliota esille (kuten huomattu,niin täälläkin leimataan neuroottiseksi,syömishäiriöiseksi jne...)?

Kyllä ainakin kaikki mun ystävät ja sukulaiset tietää varsin hyvin etten syö lihaa. Ei tarvitse mitenkään "nostaa esille". Jos joku pitää mua siksi neuroottisena, niin voi voi :D

Vierailija
5/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetteiset valintani ovat tärkeämpiä kuin jonkun miellyttäminen. Ja jos se on jollekin ylivoimainen ongelma, pudotan ihmisen elämästäni. Eikö sinulla ole samoin?

Vierailija
6/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Mulla tuli kirjoitusvirhe,mutta oikein olette tajunneet.Entäs jos kasvissyönti on aika alussa,oletteko silloin syöneet lihaa?Ap.

Vierailija
7/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt lihaa 16 vuoteen. JOs ei ole mitään lihatonta syötävää, en syö. Yleensä mulla on aina mukana jotain pähkinä/kuivahedelmäpatukkaa tms käsilaukussa, joten sitä voin syödä jos ei mitään mulle sopivaa ole. Ei minulle ole myös mikään ongelma sanoa että olen kasvissyöjä, ei se minusta mitään itsestään ja ruokavaliostaan numeron tekemistä ole. 

Vierailija
8/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa en syö missään tilanteessa. Jos menen kylään 'pitemmäksi aikaa' eli esimerkiksi yön yli, niin ruokailuista keskustellaan muutenkin etukäteen eli kysyn, mitä voin tuoda tullessani jne.

Vierailija
9/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetteiset valintani ovat tärkeämpiä kuin jonkun miellyttäminen. Ja jos se on jollekin ylivoimainen ongelma, pudotan ihmisen elämästäni. Eikö sinulla ole samoin?

No ei jos kyseessä suku.Ap.

Vierailija
10/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt lihaa 16 vuoteen. JOs ei ole mitään lihatonta syötävää, en syö. Yleensä mulla on aina mukana jotain pähkinä/kuivahedelmäpatukkaa tms käsilaukussa, joten sitä voin syödä jos ei mitään mulle sopivaa ole. Ei minulle ole myös mikään ongelma sanoa että olen kasvissyöjä, ei se minusta mitään itsestään ja ruokavaliostaan numeron tekemistä ole. 

Ei se minustakaan ole numeron tekemistä asiasta,mutta en ole varma toisesta osapuolesta...Ap.

Vierailija
11/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä voi työntää lenkkimakkaran perseeseen ja saada sitä sitä kautta tärkeät ravintoianeet joita kasveissa ei ole

Vierailija
12/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jos kyseessä suku.Ap.

En elä miellyttääkseni sukulaisiani. Muutama keskustelu aiheesta on aikoinaan käyty ja se siitä.

Vierailija
13/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjä voi työntää lenkkimakkaran perseeseen ja saada sitä sitä kautta tärkeät ravintoianeet joita kasveissa ei ole

Aivan näin. Koska lenkkimakkara se vasta onkin erittäin ravinteikasta ja vitamiinipitoista ravintoa, eikös juu? ;)

Vierailija
14/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,no varmaan se onnistuu jos sukulaiset on ok.Mutta jos on tiedossa just tota ihme vittuilua vuosiksi,kuten täällä,niin se on kyllä ankeaa 😯.Siksiolen ollut vaiti,mutta nyt olis ns.tosi kyseessä.Ap.

Vierailija
15/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö kautta sinäkin lihasyöjänä makkarasi nautit? Entä jos syöt nakkeja, tungetko ne sisään yksi kerrallaan ja vaihdat sitten kun yksi on imetty kuiviin, vai kaikki kerralla?

Vierailija
16/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan näin. Koska lenkkimakkara se vasta onkin erittäin ravinteikasta ja vitamiinipitoista ravintoa, eikös juu? ;)

Ei ihminen vitamiineilla elä, tarvitaan proteiinia rasvaa ja hiilareita, kasveissa näitä ei ole

Vierailija
17/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,no varmaan se onnistuu jos sukulaiset on ok.Mutta jos on tiedossa just tota ihme vittuilua vuosiksi,kuten täällä,niin se on kyllä ankeaa 😯.Siksiolen ollut vaiti,mutta nyt olis ns.tosi kyseessä.Ap.

Mulle ei tuottaisi mitään ongelmaa pysyä vaikka loppuelämääni kaukana sukulaisista, jotka harrastaa "ihme vittuilua".

Vierailija
18/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kylässä mitä tahansa ruokaa, jossa ei ole lihaa. Jos ei ole muuta tarjolla kuin lihaa tai tiedän, että isäntäväki on haluton valmistamaan mitään ruokaa ilman lihaa, otan omat ruuat mukaan. 

Vierailija
19/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen vitamiineilla elä, tarvitaan proteiinia rasvaa ja hiilareita, kasveissa näitä ei ole

Kasviksissa ei ole proteiinia eikä hiilareita? Ilmeisesti sitten pähkinätkin ovat lihatuote, kun niissä on kaikkia kolmea mainitsemaasi.

Takasin kouluun, tai opettele käyttämään googlea :)

Vierailija
20/81 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, nyt selkä suoraksi ja tee mitä haluat, sano mitä haluat, pidä puolesi :-) Mitä ihmettä sinä niistä stressaat...