Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yläkerran naapurin..... vaikuttaako??

Vierailija
08.01.2016 |

Yläkerran naapurin ranskalaisen parvekkeen ovi on ollut auki syksystä asti yötä-päivää, en tiedä asuuko siinä kukaan vai onko vittuillakseen jättänyt pois muuttaessa partsin oven auki. Nyt kun on nää 30 asteen pakkaset niin vaikuttaakohan tuo minun asuntoni (suoraan alapuolella) lämpötilaan? Mietin jos siellä on jääkylmät lattiat niin eikös se silloin ole minun kattoni niin hohkaako se kylmää mun asuntoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo tullut mieleen ilmoittaa asiasta esim. isännöitsijälle?

Vierailija
2/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lämmityskulut voi olla kohtalaiset kun patteri on täysillä. Toisaalta jos olohuoneeseen sataa lunta niin ennen pitkää sen sulaessa voi tulla kosteusvaurioita. Näistä olisin huolestuneempi kuin siitä että sieltä tulee ehkä kylmää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin talon sähkökulutusta tuo lisää. Meillä on kylmä ja yläkerrassa on ikkiúnat aina auki. En tiedä mistä kielii. Meillä on oikeasti kylmä 17C ja allekin. Keittiön kulmassa 13C, mutta sieltä puuttuu eristeet.

Vierailija
4/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oo tullut mieleen ilmoittaa asiasta esim. isännöitsijälle?

No taloyhtiö on juuri tehnyt asunto tarkastukset putkiremonttia varten niin ajattelin, että ehkä huomaavat siinä asunnon tilan..

Vierailija
5/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöihin tulee kuule pöllömpiäkin ilmoituksia kuten esim. siitä että puhun jäänyt syksyn lehti häiritsee yms. eli soita sinne ja valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän