Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitfarm ja ruokien määrät.

Vierailija
08.01.2016 |

Aloitin tänään ja tuo aamupala on mahdottoman iso! En saa millään sitä alas. Inhoan yli kaiken kaurapuuroa ja mietin, että vastustaako mun vatsa sitä ja ilmoittaa vatsan olevan jo täynnä puolessa välissä lautasta?
Onko muuten mitään mitä voi syödä puuron tilalla? Dieetti ei ole vielä virallisesti alkanut, joten en voi kysyä Fitfarmin asiantuntijoilta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi auttaa, jos kertoisit mitä ja paljonko tämä fitfarmin aamiainen sisältää.

Vierailija
2/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot maksanut niin siellä ohjeissa lukee kyllä. Kannattaa ottaa itselleen talteen se.

Itse juuri liityin siihen simple dieettiin ja olen tulostanut oppaat itselleni. Ja ladannut omalle koneelle kaiken tiedon.

Siellä lukee mitä ja miten voi korvata, Mitä on sallittua jne,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin tänään ja tuo aamupala on mahdottoman iso! En saa millään sitä alas. Inhoan yli kaiken kaurapuuroa ja mietin, että vastustaako mun vatsa sitä ja ilmoittaa vatsan olevan jo täynnä puolessa välissä lautasta?

Onko muuten mitään mitä voi syödä puuron tilalla? Dieetti ei ole vielä virallisesti alkanut, joten en voi kysyä Fitfarmin asiantuntijoilta.

Olen ollut itse Fitfarmin dieetillä ja siinä on kyllä just se pointti, että niissä määrissä pysytään. Ei syödä enempää eikä vähempää. Kaurapuuroa on myös vaikea korvata koska kaura on viljoista paras. Joku tattari voisi sopia, mutta tattaripuuro ainakin hiutaleista tehtynä on aivan järkyttävän makuista.

Vierailija
4/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vatsa mitään kaurapuuroa vastusta vaan sitä että saat oikean ja ison aamiaisen, sun ruokailutottumukset on arvatenkin olleet aikaisemmin ihan retuperällä. En tajua miksi maksaa dieetistä, jos jo ennen sen alkua kyselee mitä vois vaihtaa mihinkin ja onko tätä pakko syödä...

Vierailija
5/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet superdieetillä joka alkaa maanantaina, niin siellä on jo ohjeet ja foorumi auki. Ohjeissa kerrotaan selvästi, millä kaurapuuron voi korvata. Kirjaudu sinne ja lue sieltä.

Vierailija
6/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko aamupalaan muuta, esimerkiksi rahkaa, mehukeittoa, marjoja? Tee niistä ja kaurahiutaleista smoothie.

Vierailija
7/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita ne mehukeitot ja rahkat yms siihen puuroon niin et edes huomaa syöväsi kaurapuuroa.

Vierailija
8/8 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tyypillistä: aloitin dieetin mutta en halua syödä tätä ruokaa enkä tätä määrää. No, miksi sitten edes alkaa dieetille jos haluaa elää samalla tavalla pellossa kuin aiemminkin, rahan haaskuuta.