Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että käsiin sattuu käsivoiteen levittämisen jälkeen?

:)
07.01.2016 |

Huomasin että kädet olivat kuivat joten laitoin rasvaa. Nyt kirvelee niin maan perkuleesti. Pitäisikö huolestua? Kädet muuttui punaiseksi myös.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita perusrasvaa!

Vierailija
2/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kirvelee kaikki kevyemmät lotion-tyyppiset apteekin perusrasvat. Rasvaiset cremet ja kortisonit taas eivät aiheuta kirvelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita perusrasvaa!

Mitä? Mulla oli nyt vartaloemulsiota, mitä mitä pitäisi olla?

Vierailija
4/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joskus sama :) olen varmaan yliherkkä jollekkin rasvoissa olevalle ainesosalle.... käytän nykyään hajusteettomia,parabeenittomia ja väriaineettomia kosteusvoiteita, eivät kirvele :)

Vierailija
5/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovat kädet välillä niin kuivat, että kirvelevät rasvasta ja näyttävät haavaisille. Nytkin.

Vierailija
6/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit jotain hajustettua ja muutoinkin mahdollisimman kaukana perusrasvasta olevaa tököttiä iholle, joka mahdollisesti on rikki?

Vierailija
7/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, jos kädet ovat niin kuivat, että ovat pienillä haavoilla. Nivean sos-käsirasva on tosi hyvä voide kuiville käsille. Jos olet atoopikko, niin kannattaa hakea lääkäriltä reseptit kortisonivoiteeseen ja tarpeeksi rasvaisiin perusvoiteisiin.

Vierailija
8/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho kuivuu noin paljon, kannattaa kokeilla jotain tosi rasvaista perusvoidetta. Aqualan L tai sitakin rasvaisemmat yleensa auttavat mulla. Silloin kun rystyset halkeilee kuivuudesta joudun laittamaan bepanthenia. Ala missaan nimessa laita hajustettuja tuotteita, jos iho on noin artynyt!

Vierailija
9/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että laittamasi rasva on liian vesipitoista. Kokeile rasvaisempaa voidetta.

Vierailija
10/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on psori, ja jotkut rasvat kirvelee, jos iho on yhtään rikki. Esim lomalla jouduin ostaman ulkomailla psoriaatikoille markkinoitua rasvaa, joka kirvelee kauheasti! Mutta esim Abobasen 60% rasva ei kirvele vaikka iho olis vereslihalla.

Vierailija
11/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuiva iho käyttäytyy noin. Kiitos palkasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi