Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ikävää urheiluhullulle tommonen.Onkohan ihan murtunnut?

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eivät vielä varmaan ole keksinneet tarpeeksi kaunisteltua tekosyytä.On voinnu vaikka rytytä mm juhlahumussa mutta sanovatten että jumpatessa nilkka nyrjähti.Tai sitten ei.

Vierailija

On se minttuvirtanen oikein todellinen tehopakkaus ja ihmenainen. Toista ollaan me äärimmäisen laiskat työssäkäyvät ja omat lapsemme itse hoitavat perheenäidit kun emme ehkä kipeänä ole salille ensimmäisenä laukkaa. Tekosyitä, tekosyitä! Onneks on minttu joka näyttää tosinaisen mallia.

Vierailija

Lubutiini tarttui uudenvuoden tiimellyksessä hermesfilttiin ja lennätti turvalleen.  Samppanjalasikin siinä rytäkässä kilahti rikki ja valentiinokaapuun tuli fläkki. Onneksi kaupasta saa lisää. Ja hei, tekosyyt on heikkoutta.  Nyr reenataan!

Vierailija

Nythän on perjantai. Siitä tulee tämän perjantain mintturakasuutinen. On se vaan kova likka, vaikka on jalka poikki, salille on päästävä kilon käsipainoa heiluttamaan. Lastenhoitaja kuvaa.

Vierailija

Urhea fitness -Minttis! Ihanaa ja huikeeta saada tyttärillemme (itse koen olevani menetetty tapaus, samoin sukupolveni) tuollainen roolimalli. Olen surkeasti epäonnistunut kasvattajana, kun olen opettanut kuuntelemaan kehon viestejä, opiskelemaan itselleen ammatti, jolla saa sen elintason, kuin haluaa. Kauheaa, olen myös opettanut kohtuutta, nöyryyttä ja sisäisen kauneuden arvostamista. Vähän ekologisuuttakin.

Onneksi Minttis opettaa olennaisen, merkkilaukkujen, kehon palvonnan ja yksityiskoneiden arvon. Ai niin ja tahdonvoiman.

Vierailija

Vaivasenluut Minttu saa kapeakärkisistä kengistä. Ymmärrän ettei Minttu voi levätä jalka paketissa, koska muutama gramma löysää saattaisi tulla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat