Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka nykyään oksettaa. Tai on hyvin mitäänsanomatonta. Ruokahalu mennyt, syitä?

Vierailija
07.01.2016 |

Nyt on kauhea oksetus päällä kun olen syönyt liikaa tänään. Etova olo.
Olen syönyt tänään siis:
Perunan, vähän lihakastiketta ja vihanneksia. Pieni annos jota en pystynyt syömään loppuun. Pieni pala mollapalaa. Pala oli siis oikeasti pieni ja senkin väkisin söin loppuun.
Myöhemmin tuli ihme kyllä nälkä ja söin nuudeleita ja texmex maustettua juustoista jauhelihakastiketta ja illalla vielä iso annos spagettia ja samaa kastiketta.
Ehkä tämän päivän nälkä johtui lounaan hiilareista ja piti saada lisää. Nyt ällöttää ihan kauheasti. Taustalla ei ole mitään henkistä oireilua.
Muuten olen syönyt viikon ehkä kerran päivässä tai ollut syömättäkin pari päivää jos olen juonut olutta ja se on vienyt viime aikoina nälän pois.
Joka päivä on huono olo muutenkin ollut jo pidempään. Kauhea yskä ja nuha.

Myöskään on vaikea saada ruuasta mielihyvää. Ruoka ei vaan maistu mitenkään ihmeellisille eikä siitä tule hyvä olo vaan pakko kun on ettei päätä särje ja heikota.

Mistähän johtuisi? En ole raskaana ja muutama kilo ylipainoakin jopa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stressaantunut tai ahdistunut? Mulla ruokahaluttomuutta/huonoa oloa just aina kun voin henkisesti huonosti.

Vierailija
2/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapalaa*

Niin ja en juo usein. Epäterveellisesti kyllä syön koska tuntuu, että roskaruoka/nopeat hiilarit on ainoat joita pystyn edes vähän syömään. Nekin ällöttää usein niinkun kaikki muutkin. Tiedä mitä sitä söisi kun kaikki on lopulta pelkkää "puuta" kun söisi.

Voiko johtua kilpirauhasesta, vajaatoiminta todettu?

Minua on myös vaivannut suureneva imusolmuke kaulassa useita kuukausia, jotka ovat myös lisääntyneet samalle puolelle kaulaani. Kertooko jostain tulehdustilasta kropassani?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko stressaantunut tai ahdistunut? Mulla ruokahaluttomuutta/huonoa oloa just aina kun voin henkisesti huonosti.

Olen kyllä molempia. En vain haluaisi myöntää sitä itselleni. Yritän pakoilla koko tunnetta ja selvitä päivä kerrallaan. Toisaalta tuntuu, että olen myös pitkästä aikaa kokenut aitoa iloa viime aikoina kaiken stressin keskellä :)

Ap

Vierailija
4/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä.

Vierailija
5/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt herran jestas lääkäriin noilla oireilla.

Vierailija
6/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että brenkku maistuu

Vierailija
7/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee samat oireet joka vuosi pimeänä vuodenaikana. Pian helpottaa :)

Vierailija
8/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aloituksessa meinasin sitä, kun sanoin, ettei ole mitään henkistä syytä tälle eli toisin sanoen tarkotin siis ettei ole mitään syömishäiriöö tms. Ei vain maistu tai jos maistuu niin kohta on etova olo.

Ap

Vierailija
9/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun olet syönyt kaikennäköistä herkkua, niin tammikuussa kaikki tavallisempi maistuu puulta.

Vierailija
11/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin raskaana.

Vierailija
12/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin raskaana.

En ole. Tosin reilu viikko sitten oli menkat ja ollut viime päivinä menkkamaisia kipuja jostain syystä mutta ei, en ole paksuna.

Ap

Vierailija
13/17 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/17 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohakuisuutta ap:llä. Keksi nokkelampi aloitus!

Vierailija
15/17 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiohakuisuutta ap:llä. Keksi nokkelampi aloitus!

Mitä helvettiä?

Olen kyllä aivan oikeasti huolissani tästä ruokahaluttomuudesta.

Eilen kun ajattelinkin jotain ruokaa, sen makua tai rakennetta niin eka tuli yökkäysrefleksiä ja lopulta oksennus. Ylävatsa myös turvoksissa usein johon voisin yhdistää etovan olon. Kahvin juonti myös tuo oksetuksen päälle.

En käsitä..

Eilen en syönyt mitään mutta tänään yritän syödä herkullista ruokaa joka toivottavasti maistuu enemmänkin kun ensimmäiset pari haarukallista :D

Ap

Vierailija
16/17 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapaista, kun tyroksiinit eivät kohdillaan. Ei ruokahalua, aineenvaihdunta jumissa, ainoa mikä menisi alas, olisi nopeat ja helpot kalorit.