Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on todella huonosti kasvatettu, en enää jaksa

Vierailija
07.01.2016 |

Olin vasta 19 kun sain tuon, en osaa opettaa häntä olemaan aikuinen kun en vielä itsekään osaa kaikkea.. Tää on tosi raskasta ja olen niin yksin tämän kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää taas. Miksi sinä sitten roikut sellasessa? Eikö teillä ole mitään omaa tahtoa naiset

Vierailija
2/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen sait?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei opi kotitöitä tai muita ellei ole asunut ikinä yksin..että palauta sinne mistä saitkin ..

Vierailija
4/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei opi kotitöitä tai muita ellei ole asunut ikinä yksin..että palauta sinne mistä saitkin ..

Ei se yksin asuminenkaan kaikkea pelasta. En kyllä tajua, mistä keksit tuon suurimman osan.

Vierailija
5/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää taas. Miksi sinä sitten roikut sellasessa? Eikö teillä ole mitään omaa tahtoa naiset

Koska se sattuu liikaa ja koska väsymyksen lisäksi tunnen vielä muutakin. Koska tiedän, että viihdyn yksin todella huonosti enkä uskalla ottaa riskiä yksinäisyydestä.

Ap

Vierailija
6/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon.

Vierailija
7/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asunut, öööö, 9 vuotta yksin, ei riipu nyt siitä.

Ap

Vierailija
8/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauta se takaisin luontoon

Vierailija
9/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla huonosti kasvatettu? Munkin exä oli huonosti kasvatettu. Ei osannut ottaa huomioon muita kuin itsensä. Onneksi erottiin ja löysin nykyisen, erittäin hyvin kasvatetun mieheni:)

Vierailija
10/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla huonosti kasvatettu? Munkin exä oli huonosti kasvatettu. Ei osannut ottaa huomioon muita kuin itsensä. Onneksi erottiin ja löysin nykyisen, erittäin hyvin kasvatetun mieheni:)

Ei osaa kiittää koskaan tai pyytää kohteliaasti. Minä kyllä kestän, mutta hävettää muiden ihmisten kanssa. Ei ymmärrä millaisia asioita on sovelias puhua ääneen ja ettei vaikka kaupassa saa alkaa huutamaan vaikka kiukuttaa. Ei ymmärrä, että itkupotkuraivarit ei auta mitään.

Nyt pahin on se, ettei ymmärrä miksi pitää pukea lämpimästi kun pyöräilee näillä keleillä. Sillä on 10 vuotta vanha takki, jossa on rikkinäinen vetskari ja valahtaneet vuoret, muttei suostu ostamaan uutta ja vänkää ettei käytä jos minä ostaisin. Minä kuitenkin olen se, joka herää räkäisiin keuhkoääniin ja kuuntelee kuumeista valitusta. Niin ja kuumeessa on mentävä töihin, ihan sama vaikka pyörtyisi. Haluaisi elää pelkällä karkilla ja energiajuomalla, täytyy olla jatkuvasti ohjaamassa syömään oikein ja kiskoa sipsi- ja popparipusseja arkenakin kädestä.

Tällaista. Ärsyttävää, ei niin vakavaa että olisin jo pakkaamassa kamoja mutta kuitenkin väsyttävää.

Ap

Vierailija
11/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa kiittää koskaan tai pyytää kohteliaasti. Minä kyllä kestän, mutta hävettää muiden ihmisten kanssa. Ei ymmärrä millaisia asioita on sovelias puhua ääneen ja ettei vaikka kaupassa saa alkaa huutamaan vaikka kiukuttaa. Ei ymmärrä, että itkupotkuraivarit ei auta mitään.

Nyt pahin on se, ettei ymmärrä miksi pitää pukea lämpimästi kun pyöräilee näillä keleillä. Sillä on 10 vuotta vanha takki, jossa on rikkinäinen vetskari ja valahtaneet vuoret, muttei suostu ostamaan uutta ja vänkää ettei käytä jos minä ostaisin. Minä kuitenkin olen se, joka herää räkäisiin keuhkoääniin ja kuuntelee kuumeista valitusta. Niin ja kuumeessa on mentävä töihin, ihan sama vaikka pyörtyisi. Haluaisi elää pelkällä karkilla ja energiajuomalla, täytyy olla jatkuvasti ohjaamassa syömään oikein ja kiskoa sipsi- ja popparipusseja arkenakin kädestä.

Tällaista. Ärsyttävää, ei niin vakavaa että olisin jo pakkaamassa kamoja mutta kuitenkin väsyttävää.

Ap

Kuulostaa 3v.:n ja teinin sekoitukselta. Lovely. Ei sun varmaan auta muu kuin alkaa kasvattamaan sitten tai laittaa kiertoon.

Vierailija
12/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta on jäänyt itsenäistyminen kesken jos roikut tuollaisessa.

Vierailija
13/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset alkaa miehille äideiksi? I dont get it.

Tehkääpä vielä lapsia tuohon nii avot.

Vierailija
14/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on jäänyt itsenäistyminen kesken jos roikut tuollaisessa.

Voi olla, minähän en ole asunut koskaan yksin, toisin kun mieheni.

Ap

Vierailija
15/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa 3v.:n ja teinin sekoitukselta. Lovely. Ei sun varmaan auta muu kuin alkaa kasvattamaan sitten tai laittaa kiertoon.

Niin kuulostaakin ja olenkin aika usein kysynyt häneltä hermostuessani onko hän 31 vuotta vai 3 vuotta ja 1 kuukautta.. En vaan millään usko, että vaihtamalla paranisi. Olen introvertti ja en erityisen kaunis, en tiedä mitä muuta minulle on tarjolla kun noin 10 vuotta vanhempia AS-piirteisiä miehiä.

Ap

Vierailija
16/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tuntemaltani ad/hd mieheltä. Ja joo ei, kaikki adhdt ei varmaan ole tuollaisia, mutta tämä yksi tuntemani on, jolla on vaikea hillitä itseä ja omia impulssejaan kun kiukuttaa ja tekee mieli herkkuja. Eikä aina osaa ajatella muita. Ei oo ilkeyttään sellainen kuitenkaan.

Vierailija
17/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tuntemaltani ad/hd mieheltä. Ja joo ei, kaikki adhdt ei varmaan ole tuollaisia, mutta tämä yksi tuntemani on, jolla on vaikea hillitä itseä ja omia impulssejaan kun kiukuttaa ja tekee mieli herkkuja. Eikä aina osaa ajatella muita. Ei oo ilkeyttään sellainen kuitenkaan.

Mies on kaikkea muuta kuin ilkeä. On vähän AS ja AH/HD piirteinen (kummatkin aikanaan YTHSn lääkärin sanomisia, ei varsinaista diagnoisia). Tämä on vaan alkanit ärsyttämään nyt, kun ollaan seurusteltu reilu kolme vuotta ja alkuihastus jo täysin hävinnyt. Aluksi oli kiva tehdä ruuat kummallekin, nyt pännii kun se on ainut vaihtoehto jossei halua että miehen ruokavalio koostuu jäätelöstä, karkista ja limusta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi